MuscleMeat

kuurlog test. EQ. Dbol

Nice, ga zo door :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Update:
Het probleem van 2 ml te weinig test heeft zichzelf opgelost.
Gisteravond was het weer tijd voor een injectie.
Eerst een ml test, en daarna een ml EQ in de spuit. Het optrekken van de test verliep probleemloos. Het optrekken van de EQ niet. Ik was iets te enthousiast waardoor ik wat teveel EQ had opgetrokken. Dus ik probeer voorzicht de EQ weer terug in het flesje te duwen, schiet plotseling de naald van de spuit. Meer als 1 ml EQ op de vloer. FUUUUUCK!!!!!!! Op zo’n manier ben je zo van je a.s. af, pokkezooi. :(

En ik denk dat ik misschien toch te voorbarig ben geweest door te schreeuwen dat GS 2 ml te weinig in mijn flesje heeft gedaan. Ik heb gisteravond eens gekeken naar wat er in de spuit achterblijft, en dat is toch meer als ik dacht. Het lijkt er op dat het dus toch een 8 weken kuur wordt ipv 10 weken.
Weer wat geleerd. De volgende keer bestel ik een flesje extra.

Hoewel het me ook niet zou verbazen als er toch iets te weinig in het flesje zat doordat GS hun stagiaires selecteren op dikke t**ten ipv nauwkeurig werken (dat zou ik iig wel doen als ik een eigen bedrijf had). :p

Lauw zei:
Update:
Het probleem van 2 ml te weinig test heeft zichzelf opgelost.
Gisteravond was het weer tijd voor een injectie.
Eerst een ml test, en daarna een ml EQ in de spuit. Het optrekken van de test verliep probleemloos. Het optrekken van de EQ niet. Ik was iets te enthousiast waardoor ik wat teveel EQ had opgetrokken. Dus ik probeer voorzicht de EQ weer terug in het flesje te duwen, schiet plotseling de naald van de spuit. Meer als 1 ml EQ op de vloer. FUUUUUCK!!!!!!! Op zo’n manier ben je zo van je a.s. af, pokkezooi. :(

En ik denk dat ik misschien toch te voorbarig ben geweest door te schreeuwen dat GS 2 ml te weinig in mijn flesje heeft gedaan. Ik heb gisteravond eens gekeken naar wat er in de spuit achterblijft, en dat is toch meer als ik dacht. Het lijkt er op dat het dus toch een 8 weken kuur wordt ipv 10 weken.
Weer wat geleerd. De volgende keer bestel ik een flesje extra.

Hoewel het me ook niet zou verbazen als er toch iets te weinig in het flesje zat doordat GS hun stagiaires selecteren op dikke t**ten ipv nauwkeurig werken (dat zou ik iig wel doen als ik een eigen bedrijf had). :p
Leg eens uit :D ik spuit mijn spuit gewoon leeg hoor ;)

Er zit altijd wat in de dat tuitje van de spuit, dat stukje waar de naald op gaat.
Ik heb gisteravond eens gekeken maar dat is al snel ergens tussen 0,1 ml en 0,2 ml.
En verder zitten er wat druppeltjes in de naald, en je verliest wat als je de lucht uit de naald drukt.

Op zich lijkt 2 ml verlies met 8 injecties me nog steeds erg veel. Maar het verlies per injectie is toch meer als ik had verwacht.

@ DHB & BBjunkie: yep, ik ga toch eens kijken of ik nog wat regelen kan. Wat ik dan overhoudt gebruik ik voor een eventuele volgende kuur. Of ik injecteer de cavia van m’n buurmeisje met de restjes. ik weet nog niet welke optie het verstandigst is.
@ Odie: na de kuur ga ik met de billen bloot (figuurlijk) en plaats ik foto’s van het resultaat.
@ lightweight: heel kort: redelijk schoon met veel eiwit, redelijk wat vet en relatief weinig koolhydraten. De kh inname varieer ik a.d.h.v. de groei van de horecaspoiler. Als je interesse hebt wat ik per dag naar binnen werk dan wil dat wel effe uittypen.
@ T@z: ik weet ‘t. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan. Nu check ik eerst effe of de naald wel goed op de spuit zit.

Week 5

Gebruikservaring:
Volgens mij begint de EQ te werken. De vasculariteit is nogal toegenomen. En de eetlust begint ook onaardse vormen aan te nemen, net zoals de stoelgang trouwens maar om jullie eetlust niet te verpesten zal ik daar maar niet verder over uitweiden.
Ik heb deze week wel erg slecht geslapen, en volgens mijn vriendin snurk ik harder als ooit tevoren. Zou dat door de a.s. kunnen komen?
Het injecteren begint een routine te worden. En de volgende dag heb ik eigenlijk helemaal geen last van mijn been meer.
De enige nieuwe ontwikkeling is dat ik heb besloten mijn lever te laten testen. Ik was van plan mijn spiergroei nog wel eens vaker chemisch te ondersteuning. En dan is het geen slecht idee om eens te testen of mijn lever ook wel zo blij is met het gebruik van bepaalde middelen.
De weegschaal gaf deze week 97 kg aan. Dat lijkt slecht (in week 4 was het nl 96-97kg) maar ik heb het idee dat ik wat vocht ben verloren, de aanblik in de spiegel stemt tot tevredenheid. Ik denk dat dat komt omdat ik vorige week de laatste dbol naar binnen heb gegooid.

GS ervaring
Geen klachten.

Een week uit het leven van Lauw:
Een kort relaas hoe anabolica een jonge Godvrezende krachtsporter dwingen tot nietsontziende criminaliteit.
Het is donderdagochtend, de jonge krachtsporter Lauw (een gefingeerde naam, red.) stapt fris uit bed. Hij is klaar om weer een fijne dag op kantoor door te brengen. Collega’s omschrijven Lauw als een vriendelijke maar vooral ook goudeerlijke man. Zij weten niet welk onheil zich als een donkere wolk boven hun collega samenpakt! Zodra Lauw zijn woning verlaat om naar kantoor af te reizen is zijn gruwelijke lot bezegeld!
Aangekomen op kantoor zet Lauw zijn computer aan en pakt een heerlijk bakje koffie, hij is klaar om aan de slag te gaan. Na een aantal uren noeste arbeid besluit Lauw dat het tijd is voor 1 van de vele eiwitrijke maaltijden die hij dagelijks eet. Lauw is namelijk een fervent krachtsporter, en hij weet dat eiwitrijke voeding en voldoende calorieën onontbeerlijk zijn voor een goede vooruitgang in zijn sport.
Lauw opent de koelkast in de kantine als hem de schrik om het hart slaat! Plotseling beseft hij dat hij zijn boterhammen met kipfilet, zijn eiwitshake en zijn bak kwark vergeten is! Een verlammende angst maakt zich meester van zijn getrainde fysiek. Lauw doet een wanhopige poging een paniekaanval te onderdrukken, het koude angstzweet breekt hem aan alle kanten uit. Lauw draagt namelijk nog een duister geheim met zich mee. Een geheim zo duister dat slechts enkele ingewijdenen er vanaf weten. Lauw gebruikt anabolica!
Anabolica is een stof die de spiergroei vele malen versneld. Maar om dit mogelijk te maken moeten de spieren continu gevoed worden met grote hoeveelheden eiwit.
Lauw beseft zich onmiddellijk dat zonder eiwitten zijn vooruitgang ernstig in gevaar wordt gebracht. Iets wat hij niet kan laten gebeuren! Koortsachtig zoekt Lauw naar een oplossing. Wat moet hij doen!? WAT MOET HIJ IN VREDESNAAM DOEN!!!!!??????? Net op het moment dat hij op het punt staat maar een einde aan zijn leven te maken schiet hem wat te binnen. Zag hij niet een bak kwark en een pak melk in de koelkast staan? Zo nonchalant mogelijk loopt Lauw terug naar de koelkast, als hij de deur opendoet wordt hij verwelkomt door de oplossing van zijn probleem: 500 gram kwark en 1 liter karnemelk.
Hij beseft zich dat het hier gaat om een bak kwark en een pak melk van een collega. Echter, de levensbedreigende wanhoop overstemt zijn geweten. Als een hongerige wolf zet hij het pak karnemelk aan zijn keel. Met iedere slok verdwijnt de angst en de wanhoop een beetje. Het leven is weer goed. Als de kwark en melk op zijn dringt het pas tot Lauw door wat voor een verschrikkelijke daad hij zojuist heeft begaan. Hij heeft gewetenloos het eten van een ander opgegeten. Misschien was dit wel de melk en kwark van een arme alleenstaande moeder die haar 16 kinderen moet voeden, maar het kwaad is al geschiedt. Er is geen weg meer terug, Lauw heeft gekozen voor het dievenpad om in zijn eiwitbehoefte te voldoen. Er is geen plaats voor spijt, de vlammen van het vagevuur likken reeds aan zijn schenen.

Beste kinderen, laat dit verhaal een waarschuwing zijn: Anabolica hebben het leven van deze jonge veelbelovende krachtsporter verwoest! Lauw wacht een leven in de schimmige wereld van criminaliteit en prostitutie. Een leven aan de duistere zijde van de force. Nooit zal lauw nog een Jedi knight kunnen worden….
Het laatste wat van Lauw is vernomen is dat hij in verwarde toestand verschillende krachtsport boards lastig valt.

Dus kinderen: just say no to drugs! Een driewerf Neen voor anabolica!

LAUW HEERLIJK :D

lache kerel, weer een leuk verhaal. elke week geniet ik er weer van.

succes met het verdere verloop van je kuur!

Lauw, wat een verhalen, je moet boeken gaan schrijven.
Succes ;)

prachtig ik heb het niet meer. :D

Fantastisch!!!

Errug vermakelijk!! :D

WHAHAHAHA wat een geweldig log!!
We mogen wel een verkiezing houden wie schrijft de beste logs :D

hahahahaha wat een verhaal!! SUPER :D

Leuk om te lezen Lauw; je hebt dezelfde manier van denken en handelen als ik :)

Leuk!!!

Thanx voor de leuke reacties. :)

Week 6

Gebruikerservaring:
Ja ja, ik ben met m’n neus op de feiten gedrukt: anabolen zijn geen wondermiddelen... Waarom niet dan? Omdat de weegschaal nog steeds op 97 kg staat en enige krachttoename ook ver te zoeken is, k*tZOOI!
AAAAAARGH!!!!!! De vooruitgang is luidt krakend tot stilstaan gekomen! Driedubbele touwtyfus en de schurftige vinkentering, dat vind ik er van!
Deze week gaat de voedselinname dramatisch omhoog! Ik gooi er nog maar een blik tonijn en wat kwark tegenaan, tezamen met nog wat brood en ’s avonds ook nog wat meer rijst. En de komende week bak ik een flinke hoeveelheid pannenkoeken (met dubbele hoeveelheid eieren), die kunnen dienen als snack.
Dan neem ik de eventuele vet toename maar voor lief. Het nadeel is wel dat een hoog vetpercentage mij absoluut niet staat. Het vet gaat op mijn heupen en borst zitten, en een horecaspoiler met t**ten is niet echt mijn idee van een sexy hardbody. Nou ja, dat offer maak ik dan maar omwille van de spiergroei. Bah!
Verder zijn er geen nieuwe ontwikkelingen. Nog steeds geen last van agressie, nog steeds overcoïtust en de trainingen verlopen nog steeds fenomenaal.
Het injecteren is een heuse routine geworden, de angst voor naalden is geheel verdwenen. Hoewel de angst om een belangrijke zenuw te raken nog steeds lichtelijk aanwezig is. Maar ach, dat houdt het spannend. :rolleyes:

GS ervaring:
Nog steeds geen klachten.
Als dit zo doorzet dan neem ik denk ik maar de platinum membership van de GS fanclub.

Een week uit het leven van Lauw: Pffff, ik heb geen zin om over afgelopen week te schrijven. Ik ben chagrijnig. 97 kg….. klotezooi.
Ik heb mijn vriendin gebeld om eens uit te huilen over mijn gebrek aan vooruitgang. Ze vertelde dat ik me gedroeg als een egoïstisch papkind met chronische aanstelleritis. En dat er wel belangrijkere zaken zijn op deze aardkloot als een paar kg spiergroei.
NEEN! Er zijn GEEN belangrijkere zaken op deze aarde als een paar kg spiergroei! Okay, een medicijn tegen kanker is best belangrijk, genoeg voedsel en drinkwater voor de derde wereld is misschien ook best belangrijk en het stoppen van de toenemende milieuvervuiling is ook niet verkeerd…..
Een nuchtere vriendin die je met beide benen op de grond houdt, het klinkt leuker als dat het is.
De aankomende week ga ik er bikkelhard tegenaan, zowel qua trainen als eten!
En als ik dan nog steeds 97 kg weeg dan ga ik op zoek naar geloofwaardig klinkende smoesjes en excuses. :cool:

O man echt geweldige log.

een echte storyteller

Lauw, kerel, misschien ben je te clean aan het eten! ('t Is maar een vraag hoor maar ik denk dat ik in de goeie richting zit).

Beste Lauw, kuren zonder in vet aan te komen is niet te doen. Clean kuren is voor ecto's, die dan meteen niet eens rekening hoeven te houden met het vet, wat jij dus TEVEEL doet. Dat train je er later aangepast af, maar wat je nu moet doen is ophouden met mauwen en beter vreten. Cleane kilo's bestaan niet; ooit weleens een pro in z'n offseason gezien? Die lui lijken op problematische, extreme vraatzucht-lijers.

Dus kom op, verman jezelf en raggen en vreten als een paard!

DBC01 zei:
Lauw, kerel, misschien ben je te clean aan het eten! ('t Is maar een vraag hoor maar ik denk dat ik in de goeie richting zit).

Beste Lauw, kuren zonder in vet aan te komen is niet te doen. Clean kuren is voor ecto's, die dan meteen niet eens rekening hoeven te houden met het vet, wat jij dus TEVEEL doet. Dat train je er later aangepast af, maar wat je nu moet doen is ophouden met mauwen en beter vreten. Cleane kilo's bestaan niet; ooit weleens een pro in z'n offseason gezien? Die lui lijken op problematische, extreme vraatzucht-lijers.

Dus kom op, verman jezelf en raggen en vreten als een paard!

hey kerel,

ik ben het niet helemaal met je eens. Natuurlijk moet je zorgen voor een bepaald overschot aan calorieen. en misschien wel extra in je kuur. maar wat heb je er aan als je gaat vreten als een beest en je zit dadelijk met 7 kilo extra vet? vertel jij mij maar eens hoe je dat er af moet krijgen. na je kuur is het namelijk zaak om zo goed mogelijk te blijven eten, zodat je je gewonnen massa goed vast kan blijven houden. extra cardio is dan al helemaal uit den boze. voordat je al die kilo's er weer af kan trainen ben je dus al gauw zo'n 2 maanden verder. en dan loop je al die tijd met al dat extra vet rond.

ik heb dat al een paar keer gedaan hoor, op die manier. nu ben ik juist aan het experimenteren door minder te eten in een massa kuur. niet weinig, maar rond de 4000 cal per dag. ik ben erg benieuwd wat ik ga overhouden na m'n kuur. ik merk nu al dat ik er minder door groei, dat zeker. maar ik zie ook dat mijn vetlaag niet meer wordt. dan maar wat minder, maar wel kwalitatieve betere kilo's.

groetjes
Michel

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven