MuscleMeat

kuurlog test. EQ. Dbol

Vreten als een beest daar bedoel ik kwalitatief vreten mee. En da's helemaal niet zo erg in een kuur waar je meer dan een gram testo in de week zet.

Idd vreten tot je neer pleurd je hebt hetgewoon nodig om te groeien en dat is dan niet 4x naar de MC gaan!!:D

Schitterende log kerel, erg leuk om te lezen.

Idd wat extra cal. naar binnen werken, geen junk food maar wel kwalitatief.

• Topic Starter Topic Starter
Week 7.

Gebruikservaring:
De weegschaal staat nog steeds op 97 kg maar als ik heen en weer wiebel verspringt het naar 98 kg. :rolleyes:
Tsja, dat krijg je ervan als je stopt met dbol. Weg snelle gains. Zo erg vind ik dat niet want de snelle gains van dbol is niet alleen harde droge spiermassa.
Ik had wel iets meer verwacht van de krachttoename van test. & EQ, die vind ik nogal tegenvallen in vergelijking met de d-bol. Overigens ga ik nog steeds lekker vooruit, maar minder als dat ik had verwacht.
Ach ja, misschien maar goed ook dat de krachtoename niet zo heel spectaculair is, dit leidt vaak alleen maar tot allerlei nare blesure’s.
De trainingen zelf gaan nog steeds als een speer. Na een uur trainen voel ik me nog steeds super geconcentreerd en gedreven, lekker!
Uiteraard heb ik ook weer wat te mekkeren. Ik heb deze week slecht geslapen, niet te zuinig.
Ik had al gepolst bij een bro of deze bijwerking hem bekend in de oren klonk, maar het zij hem niets.
Nou slaap ik wel vaker slecht, dus het gaat hier denk ik alweer om een spontane aanval van aanstelleritis i.p.v. een heuse a.s. bijwerking.
Het is niet makkelijk om een hypochonder te zijn.

GS ervaring:
Alles okay. Ik heb niks te zeiken. Alleen die etiketten, kunnen ze die niet wat professioneler laten ogen? :D ;)

Een week uit het leven van Lauw:
Ha! Ik heb een bodybuilding heiden bekeerd!
Een kameraad van me weet door domme pech dat ik gebruik (dat is weer een verhaal apart).
Tijdens de weekend-evaluatie afgelopen Zondag avond vond de volgende conversatie plaats.
Hij: die anabolen, merk je daar al wat van?
Ik: op mentaal gebied nauwelijks, qua fysiek is het een ander verhaal.
Hij: laat eens zien dan.
*ik doe shirt uit*
hij: je bent wel wat gespierder geworden, maar een Schwarzenegger ben je nog lang niet.
Ik: huh, hoe bedoel je?
Hij: je gebruikt toch anabolen?
Ik: dus?
Hij: daar wordt je toch heel gespierd van?

Ik zuchte eens diep. Godallemachtig sta me bij! Het was mijn taak om deze verdwaalde ziel uit de hel van eindeloze domheid te redden. Ik wist wat me te doen stond. Zoveel onwetendheid genees je niet met een goed gesprek. Alleen de keiharde confrontatie kan deze arme drommel nog redden.
Die kameraad van me heeft nog nooit in zijn leven ene **** aan sport gedaan, dus het was een koud kunstje om hem te overmeesteren. Met enkele goedgemikte vuistslagen in zijn gelaat was hij als was in mijn handen. Ik wist niet dat een gescheurde wenkbrauw zo heftig kan bloeden.
Ik beval hem zijn broek uit te doen. Hij smeekte dat ik hem niet zou verkrachten. Daarop kreeg hij gelijk enkele corrigerende vuistslagen die zijn neus transformeerden in een soort roodpaarse augurk.
Wat denkt hij wel niet, verkrachten, ik ben geen maniak!
Met zijn broek op de enkels bond ik zijn handen vast, je weet maar nooit, ik probeer hem te helpen maar je zal altijd zien dat hij dat niet begrijpt. Laatst bijvoorbeeld, ik probeerde een meisje van haar angst voor anale coïtus af te helpen, ging ze ook moeilijk doen. Ik was blij dat ik haar van te voren had vastgebonden, anders was het hele feest niet doorgegaan. Je staat er nog van te kijken hoe ondankbaar sommige mensen reageren als je ze probeert te helpen.
Maargoed, het werd tijd dat mijn kameraad voor eens en altijd leerde dat anabolen geen wondermiddelen zijn! Dus ik haalde de het halve flesje test.prop tevoorschijn wat ik nog had liggen en jaste zo 5 ml in z’n been. Hij was helemaal in paniek! Het was dan ook zijn eigen schuld dat de naald afbrak, moet ie maar niet zo spartelen als ik ‘m injecteer. Ik had ook nog een stripje oxy’s liggen. De exp datum was bijna verlopen en weggooien is zonde dus die heb ik ‘m ook maar gegeven. 3 tabs gleden soepeltjes zijn keel in na alweer een aantal corrigerende vuistslagen, je krijgt haast het idee dat hij niet WIL leren….
Via mijn supp heb ik in recordtijd nog wat extra flesjes test. prop, flink wat strips oxy’s en dbol, een paar flesjes tren en nog wat potjes halotest gehaald. Ik houdt nu eenmaal niet van half werk, en zachte heelmeesters maken stinkende wonden ofzo iets.
Nu heb ik mijn kameraad vastgebonden aan het squatrek bij mij in de kamer. Hij krijgt iedere dag trouw zijn spuitje met 5 ml test. prop en daarna nog een handjevol oxy, dbol en halotestin erachteraan. Hij is nu een stuk rustiger, bijna apathisch. Het injecteren is in ieder geval een stuk relaxter.
Daarna laat ik ‘m wat met de ijzers stoeien. Om ‘m te stimuleren tot maximale inzet gebruik ik nu maar een honkbalknuppel, ik was toch bang dat ik m’n handen zou blesseren als ik ‘m nog vaker moest slaan. Ik bedoel, ik wil best iemand helpen maar het moet niet ten koste van mezelf gaan.
Na een week begint hij al aardig op te blazen. Ik heb hem verteld dat hij zich niks in zijn hoofd moest halen, al die gewonnen massa is hoofdzakelijk vocht. Hij komt er vanzelf wel achter dat anabolen je niet in een Schwarzenegger veranderen! En daar komt nog eens bij dat hij echt de hele godganse dag loopt te zeuren, dan zitten de handboeien weer te strak, dan doet z’n lever weer pijn, dan heeft ie weer last van z’n gewrichten en hij voelt zich moe omdat hij niet op de harde vloer kan slapen. Met zo’n instelling wordt het natuurlijk nooit wat! Het watje!
Ik denk dat ik er maar wat Nubain bij zet om van het gezeik af te zijn, en misschien nog wat amfetamine tegen dat gezanik over vermoeidheid.
Ik kan ook nog wat insuline ritselen, ik denk dat hij volgende week wel klaar is om daar kennis mee te maken. Mijn kameraad zal me dankbaar zijn dat hij in zo’n korte tijd zoveel praktijkervaring opdoet!
Jaja, beste ijzervrienden en vriendinnen het is onze taak om de onwetende medemens zo compleet mogelijk te informeren over anabolen steroïden. :)

Dat doe ik ook regelmatig met Man Mountain, goed bezig :thumbs:

Hahaha... ziek! :D Errug leuk weer! :thumbs:

de 100kg is mijn doel, als het effe kan zonder al teveel vet erbij. :)

en ik wordt het nooit zat om complimentjes te krijgen.
mijn ego leeft op complimentjes als een vampier op het bloed van onschuldige maagden.

Sja ik ga 1 jan knallen bro bijna dezelde kuur :D

haha t*ring lauw, het word tijd voor eenzame opsluiting!!

of DBC met dwangverpleging !

suc 6 jongen

Tsja, dat krijg je ervan als je stopt met dbol. Weg snelle gains. Zo erg vind ik dat niet want de snelle gains van dbol is niet alleen harde droge spiermassa.

Om niet te zeggen: Géén droge spiermassa maar gewoon een ordinaire krachtpomp zoals je ook wel met Creatine krijgt en een bak extra vochtretentie cadeau.

Staar niet blind op die kilo die je verliest. Dá's je eerste liter vocht van die moderne M&M's.
De kwaliteit komt straks wel.

Je slapeloosheid komt door langdurig testgebruik: testosterone houdt je 's nachts bezig.
Tieners die in hun puberteit zijn hebben daar ook last van als hun test-aanmaak begint te pieken. Je kent miss wel die nachten dat je verdwaasd de hele tijd wakker lag.
It's the test baby! :D

Thanx DBC. Zoiets had ik al eens gelezen. Maar je hoort niet veel over deze bijwerking. Helaas lijk ik 1 van de ongelukkigen te zijn die hier gevoelig voor is want het slapen is nog steeds klote. Het typische is dat ik als puber dus ook periodes had dat ik halve nachten naar het plafond lag te staren. Nou ja, het slaapgebrek lijkt de vooruitgang niet te beïnvloeden dus mij hoor je er verder niet meer over. :)

Week 8

Gebruikservaring:
Zoals Cowgirl Herb laatst terecht opmerkte, ik kick op aandacht.
Aandacht is als een warme douche voor mijn ego. Daarom heb ik de volgende tactiek bedacht om maximale aandacht voor mezelf te genereren. Eerst ga ik zielig doen om het moeder instinct in de vrouwelijke leden (en sommige mannelijke leden) op te wekken. En daarna vertel ik een sterk verhaal om de aandacht van al die sensatie zoekers hier op me te richten.
Het zielig doen: ik was deze week snipverkouden en de anabolen zijn op…..
Het snipverkouden zijn heb ik al geprobeerd uit te buiten bij mijn vriendin, zonder enig succes. Dus ik zal het hier ook maar niet proberen. Die vrouwen tegenwoordig zijn echt bikkelhard, dat komt omdat ze worden opgestookt door feministes! Driewerf bah!
Gisteravond trok ik de laatste druppels uit mijn flesjes test. en EQ. De anabolen zijn op! PANIEK!!!!! En dat terwijl de massa en krachttoename weer in de lift zitten! De weegschaal geeft een overtuigende 98kg aan. Met een beetje mazzel krijg ik deze week nog 2 nieuwe flesjes en kan ik de kuur dus gewoon doortrekken naar 10 weken. Vingers gekruist, duimen omhoog en hopen dat het goed komt.
Dat is het belangrijkste wat ik deze kuur geleerd heb, dat je altijd iets extra moet bestellen ivm verlies door knoeien en restanten die in de spuit achterblijven. En dat 500 gram test en 400 gram EQ er fysiek en mentaal helemaal niet zo erg inhakken als dat ik gedacht had, dat was ook erg leerzaam.
Verder geen nieuws. Het trainen is nog steeds goddelijk, de gains fenomenaal (voor mijn doen) en mentaal merk ik en mijn omgeving nog steeds niets. Oh ja, toch nog wat: het lijkt erop dat de hoeveelheid puistjes op m’n rug groter is en dat de testikels iets zijn gekrompen. Maar wederom ontstijgen deze “bijwerkingen” het aanstelleritis niveau niet, dus ik zal er verder maar geen woorden aan vuilmaken.

GS Ervaring:
Geen infecties, redelijk pijnloze injecties en prima vooruitgang. De papieren voor een lidmaatschap van de fanclub zijn aangevraagd.

Ik begin toch wel een beetje spijt te krijgen dat ik mijn kameraad alweer 2 weken aan mijn squatrek heb vastgebonden en dagelijks helemaal volpomp met een heel arsenaal aan anabolica. Want zijn vooruitgang overschaduwt die van mij volledig. Maargoed, wat wil je met 5 gram anabole steroïden per week.
Het ging nog bijna mis vorige week. Ik vond dat mijn kameraad wel klaar was voor insuline. Ik heb geen flauw idee hoeveel je moet gebruiken dus ik paste gewoon de gouden anabolen regel toe: meer is beter!
Dus ik druk zo 3 spuiten insuline in z’n pens, begint hij 15 minuten later helemaal raar te doen.
Ik dacht eerst nog dat hij onder z’n training uit probeerde te komen, maar toen hij schuimbekkend op de grond lag te stuiptrekken kreeg ik toch wel het idee dat hij het meende.
Ik heb direct een pak suikerklontjes in zijn opengesperde mond leeggekiept. Dat zag er trouwens grappig uit, een schuimbekkende stuiptrekkende gozer met z’n mond vol suikerklontjes. Het was jammer dat hij vrij snel bij zinnen kwam, anders had ik wat foto’s gemaakt.
Hij lijkt trouwens wel wat te hebben overgehouden aan dit insuline avontuur. Hij lijkt niet meer te kunnen praten en hij lijkt een beetje op een neanderthaler door een continu voorovergebogen houding en het schuimbekken komt ook bij tijd en wijle terug. Voornamelijk als het weer tijd is voor zijn dagelijkse prikjes.
Wat mij betreft is dit alles een kleine prijs voor de geweldige vooruitgang die hij maakt! Hij word echt met de dag groter en sterker. Daar zitten ook nog wat nadelen aan. Vorige week probeerde ik hem te stimuleren voor weer een productieve work-out, greep hij zo mijn honkbalknuppel uit mijn handen. Ik kon ternauwernood een zwiep richting mijn mooie gezichtje ontwijken. Vervolgens moest ik een compleet busje pepperspray leegspuiten om ‘m enigszins te kalmeren.
Ik zit er over te denken een pistool aan te schaffen, maar ik ben bang dat hij een schotwond als excuus gebruikt om niet te hoeven te trainen. Volgende week meer….

HEERLIJK :D

bij de weg Lauw,had jij ook zo'n weeig (niet vervelend maar zeurend meer van ik heb honger of zo iets) gevoel in je buik na je 1e inject EQ?

ScHrOeFjE zei:
HEERLIJK :D

bij de weg Lauw,had jij ook zo'n weeig (niet vervelend maar zeurend meer van ik heb honger of zo iets) gevoel in je buik na je 1e inject EQ?

Whahahahaha! EQ-ROOKIE! Allemaal spanning die door de maaaaaaaaaaaaag gaat lol :roflol: Niet zeuren maar spuiten! :D

Nou, om eerlijk te zijn komt me dit wel bekend voor.
Het hongergevoel is niet meer die op de achtergrond zeurende sensatie. Het is meer van: ik MOET eten anders voel ik me dadelijk nog beroerder. En vervolgens ren ik als een soort junk naar de koelkast om al die heerlijke bammetjes met kipfilet en pindakaas naar binnen te werken. :D

edit: Oh ja, ik ben nogal een hypochonder dus de kans is groot dat ik me gewoon aanstel…. :rolleyes: :D

EQ rouleert zwaar en de honger is relax ervan:) alleen 'het' griepje he

GS maakt prima reclame voor zichzelf. Want gebruikers van EQ namen vaak de EQ griep voor lief. Deze griep wordt meestal veroorzaakt door kleine onzuiverheden in het product, iets waar producten bedoeld voor dieren berucht om zijn. En je raadt het al, met GS heb je geen centje pijn. Niks geen kleine onzuiverheden bij GS.

Ik denk dat ik GS opdraag voor een lintje. Of overdrijf ik het dan?

Lauw zei:
GS maakt prima reclame voor zichzelf. Want gebruikers van EQ namen vaak de EQ griep voor lief. Deze griep wordt meestal veroorzaakt door kleine onzuiverheden in het product, iets waar producten bedoeld voor dieren berucht om zijn. En je raadt het al, met GS heb je geen centje pijn. Niks geen kleine onzuiverheden bij GS.

Ik denk dat ik GS opdraag voor een lintje. Of overdrijf ik het dan?
Nope LINTJE!!!

En idd als je wat heb gegeten is het weg :D

Mijn schoonmoeder word gek dit weekend bij het kerst maaltijdje van schroefbeest:D

lol. Same here. :D
Zaterdag heb ik een kerstbuffet als sociale verplichting. Nou, ze gaan nog wat beleven!
Aangezien het eten gratis ga ik als een ware Hollander het begrip "force feeding" tot geheel nieuwe hoogtes brengen. Zou je jezelf dood kunnen eten? :D

Whoeps, was bijna week 9 vergeten te plaatsen…. Hier is dan week 9 en week 10 van mijn kuur. Het Grote Kuren is weer voorbij, en is geëindigd met een anti-climax die zijn weerga niet kent. Lees en huiver:

Week 9:

Gebruikservaring:
Niks bijzonders. Hoewel, ik heb ooit eens ergens gelezen dat a.s. bepaalde onderdelen van het immuun systeem stimuleert. Ik ben erachter gekomen dat dit NIET die onderdelen zijn die verkoudheid en griep buiten de deur houden.

Gs ervaring:
De nieuwe flesjes zijn binnen, niet dat ik daar op het moment wat aan heb ofzo…..

Waarom ik zo zuur ben? Nou, dat zal ik je vertellen. Ik heb griep. K*t!
Voor anderhalve week terug werd ik snipverkouden. Dat was flink balen, dus ik besloot naar mijn lichaam te luisteren en dus niet te trainen. Donderdag (precies een week later) voelde ik nog een enorme vreugde toen er 2 kleine flesjes in mijn brievenbus zaten, en als klap op de vuurpijl leek de verkoudheid over te gaan.
Vrijdagochtend voelde ik me een beetje vaag, en ’s avonds wist ik het zeker: ik had griep. Voor de zekerheid nog effe de temperatuur gemeten: 40 komma nog wat! ARGH!
Zaterdag de sociale verplichtingen afgewerkt, rillend en wel. En ’s avond om 9 uur onder de wol. ’S Zondag was mijn geduld op. Ik had er wel zo schijtgenoeg van! Dus ik ben gewoon gaan trainen. Beter iets als niets dacht ik, dus ik train wel niet zo zwaar. Het is best dom om toch te trainen met een griepje, daar ben ik gisteren wel achter gekomen. Niet alleen leek de training nergens op, na ongeveer 30 minuten had ik amper de energie om me naar m’n bed te slepen. Domme zet nr. 2 was dat ik vanochtend toch besloot naar mijn werk te gaan, maar die fout ga ik dadelijk rechtzetten.
Wat loop ik te balen zeg. Besluit ik voor het eerst in mijn leven een pittige kuur te volgen, wordt ik ziek! He-le-maal k*t! Vorige week maandag gaf de weegschaal nog een fijne 98 kg aan. Gisteravond was dat 95 kg. Leuk….
Snel gewonnen kilo’s ben je ook snel weer kwijt als je niet goed eet en traint….
Lauw gaat naar huis, in bed liggen met een warme kruik en whey shake.

Week 10

Effe een korte opsomming van de ontwikkelingen van deze week, en daarna snel door naar de eindconclusie.
Ik heb bijna de hele week ziek op bed gelegen. De laatste keer dat ik het zo te pakken had was op de basisschool. Het was dan ook een erg frustrerend weekje. De weegschaal is blijven steken op 93 kg. Het is best zuur dat ik m’n test. productie heb platgegooid voor 4 schrale kilo’s spierwinst. Nou ja, effe een keer diep ademhalen en weer doorgaan. De liefde voor (kracht)sport zit diep, dus deze kleine tegenvaller overleef ik wel.
Hoewel de kuur in mijn ogen dus een mislukking is heb ik geen spijt. Het was namelijk een leerzame ervaring. Of ik in de toekomst nog vaker ga kuren hangt een beetje af van de nakuur. Als ik als een gek crash (flink depri, nul libido, nog meer gewichtsverlies, etc) dan is het offer mij te groot en houdt ik het kuren voor gezien. We zien wel wat het wordt, ik houdt jullie op de hoogte.

De samenvatting:
Spierwinst: 4 kg, hier zal ook wel wat vet bijzitten…. Als ik niet ziek was geworden dan was ik denk ik op een kilo of 10 uitgekomen.
Krachtwinst: de krachtexplosie die veel website’s beloven bij het gebruik van test. bleef uit. Gelukkig maar want dat leidt imho alleen maar tot allerlei nare blesure’s. De krachttoename was goed, maar zeker niet spectaculair. Mijn krachtstats post ik niet uit schaamte. :p
Bijwerkingen: ik ben denk ik een mazzelpik ben die nauwelijks gevoelig is voor bijwerkingen. De enige bijwerkingen die het aanstelleritis niveau ontstegen zijn wat pukkeltjes op rug en schouders en natuurlijk een gestegen libido. Echter, deze veranderingen waren niet dramatisch ofzo. Uiteraard heb ik geen bloedonderzoek gedaan, de k*tsmoesjes zal ik jullie maar besparen.
Generic Supplements: Dit soort labs moet je koesteren. Betrouwbaarheid en kwaliteit voor een redelijke prijs. De injecties waren niet altijd even pijnloos, maar een kniesoor die daarover valt.

De vraag die nog even open blijft staan is of ik niet teveel gebruikt hebt. Eigenlijk denk ik van wel. Als ik minder had gebruikt dan had ik denk ik vergelijkbare resultaten gehaald. Als je niet heel dicht tegen je genetische limiet aanzit (hoe weet je dat eigenlijk?), en nog nooit gekuurd hebt dan is het denk ik beter om met lage doseringen te beginnen. Als de resultaten dan na een paar weken achterblijven dan kan je altijd nog de dosis omhoog gooien.

Oh ja, als laatste: de na foto’s. Ik heb een mooi excuus om geen foto’s van mezelf in onderboek op het internet te plaatsen. 4 kg spierwinst is namelijk geen representatief beeld van een goede kuur met 400 mg EQ en 500 mg test, dus dan heeft het ook geen zin om foto’s te plaatsen. Mooi zo :)

Terug
Naar boven