MuscleMeat

KLUSMIER 20duizend waardevolle bijdragen!

Ouwe spammert! :roflol:

20001! nice, toch nog uno waardevolle bijdrage swa ;)

gefeli met je paalmijl swa, maak er een lekker daggie van swa

Goed wat gepost om het te halen vandaag ;)
Proficiat ermee!

HOLY **** DUDE! je gaat echt snel :eek:

hoop dat ik nog 20.000 nieuwe posts van jou mag meemaken:cool:

• Topic Starter Topic Starter
20.033.......

waar blijft het NUTTIGE dan? :o

waarom zit je niet aan et strand? of lig je niet ergens te slapen?

ik slaap alleen 's nachts, en momenteel is het hier nog maar kwart voor 6 's middags

naar het strand ga ik wel samen met mijn vrouwtje, maar die moet nu weer nagels doen........dus heb ik lekker de tijd om mij te vermaken op dit forum!
:D

zo dat zijn aardig wat posts

ik slaap alleen 's nachts, en momenteel is het hier nog maar kwart voor 6 's middags

naar het strand ga ik wel samen met mijn vrouwtje, maar die moet nu weer nagels doen........dus heb ik lekker de tijd om mij te vermaken op dit forum!

wat een leventje... wanneer mag ik bij jullie logeren? :roflol: ga ik wel met je mee naar et strand, kunnen we samen patsertje uithangen en tjikkies versieren :cool:

denk niet dat er zo nog veel mensen op het forum zitten het is 23:49 :p:D

proficiat hoop dat ik dat ooit ook kan zeggen :D

wat een leventje... wanneer mag ik bij jullie logeren? :roflol: ga ik wel met je mee naar et strand, kunnen we samen patsertje uithangen en tjikkies versieren :cool:

regel jij eerst maar een lekkere Antilliaanse chick met een huisje op Curacao........daarna gaan we flink aan de boemel!

regel jij eerst maar een lekkere Antilliaanse chick met een huisje op Curacao........daarna gaan we flink aan de boemel!

hehehe dat gaat moeilijk worden, moet ik er eerst heengaan :p zit te denken om een weekje antillen te pakken over 1 of 2 maanden.... of hier et land door...

hehehe dat gaat moeilijk worden, moet ik er eerst heengaan :p zit te denken om een weekje antillen te pakken over 1 of 2 maanden.... of hier et land door...

met kerst & nieuwjaar zit ik in Miami.....vanaf de 2e week januari ben ik weer terug!

dus als je een datum weet, zeg het me en ik maak vast een afbeul-trainings-schema voor je!
:D:D:D

hmmm vlucht varierend tussen de 600 en 4000 euro :o ff kijken of et fiscaal aftrekbaar is :p

Terug
Naar boven