ik ben blij!

en nu weer lekker verder ...............

en nu weer lekker verder ...............

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed wat gepost om het te halen vandaag
Proficiat ermee!

ach ja.........je moet wat NUTTIGS doen met je vrije tijd!
![]()

20.033.......
waar blijft het NUTTIGE dan?
waarom zit je niet aan et strand? of lig je niet ergens te slapen?

ik slaap alleen 's nachts, en momenteel is het hier nog maar kwart voor 6 's middags
naar het strand ga ik wel samen met mijn vrouwtje, maar die moet nu weer nagels doen........dus heb ik lekker de tijd om mij te vermaken op dit forum!
![]()
ga ik wel met je mee naar et strand, kunnen we samen patsertje uithangen en tjikkies versieren 
ik slaap alleen 's nachts, en momenteel is het hier nog maar kwart voor 6 's middags
naar het strand ga ik wel samen met mijn vrouwtje, maar die moet nu weer nagels doen........dus heb ik lekker de tijd om mij te vermaken op dit forum!
![]()

wat een leventje... wanneer mag ik bij jullie logeren?ga ik wel met je mee naar et strand, kunnen we samen patsertje uithangen en tjikkies versieren
![]()

regel jij eerst maar een lekkere Antilliaanse chick met een huisje op Curacao........daarna gaan we flink aan de boemel!
![]()
zit te denken om een weekje antillen te pakken over 1 of 2 maanden.... of hier et land door...hehehe dat gaat moeilijk worden, moet ik er eerst heengaanzit te denken om een weekje antillen te pakken over 1 of 2 maanden.... of hier et land door...

met kerst & nieuwjaar zit ik in Miami.....vanaf de 2e week januari ben ik weer terug!
dus als je een datum weet, zeg het me en ik maak vast een afbeul-trainings-schema voor je!
![]()