Leedvermaak dat ik ervaar door anderen te zien en ergeren aan het weer maakt het meer dan de moeite waard.Hoe ga jij hier mee om? Wat doe je om nog een beetje lol, uitdaging en avontuur uit het leven te halen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leedvermaak dat ik ervaar door anderen te zien en ergeren aan het weer maakt het meer dan de moeite waard.Hoe ga jij hier mee om? Wat doe je om nog een beetje lol, uitdaging en avontuur uit het leven te halen?

Is 6 “volwassen”?
Leuke dingen combineren helpt
kijk: https://www.instagram.com/reel/DEeZ6VVP97O/?igsh=MWNyajNhajZ4cjdobQ==

En veel kaas.
Doe me die andere helft er ook even bij dan.Het regent een beetje, paar uur eerder donker en men gaat al half dood.
Waaaaaaaaa is dit voor een onzin.
Waar de f**k woon jij dan?Het is nu trouwens prachtig weer, ga naar buiten als het kan!
🌞
Regent het bij jou?
Die hagelbui net was inderdaad beeldschoon. 😁Het is nu trouwens prachtig weer, ga naar buiten als het kan!
🌞
Ja
naja ik ben me er van bewust dat Nederland in een hoop aspecten een geweldig land is om te wonen en geboren te worden.Zelfde probleem hier, snap ook niet dat mijn voorvaderen hier ooit gesettled zijn ipv in het warmere zuiden. Vooral met hoe streng onze winters voorheen zijn geweest. Er is geen alternatief voor zon, je kan hobbyen en dergelijke tot je een ons weegt, het gaat je winterdipje niet verhelpen.
Sowieso heb jij een beetje de neiging een zwartkijker te zijn (in mijn observatie).
De zon heeft deze dagen bijzonder weinig geschenen in vergelijking met gemiddeld, maar het heeft volgens mij niet bijzonder veel geregend. Veel zit ook in de momenten dat je toevallig of bewust buiten bent.
Ik vind ieder jaargetijde wel wat hebben, al betrap ik mezelf er deze winter ook op dat ik weinig buiten ben. Een herstdag kan met al die kleuren bij een beetje zon prachtig zijn, die dagen zijn er echt wel geweest dit jaar.
De winter is ook het seizoen van snert, stoofschotels en donker bier. Het kan altijd, maar is dan net wat lekkerder. Eventueel (extra) vitamine D slikken. Ga naar buiten op die momenten dat het wel licht is en/of de zin doorbreekt!
Winterslaap zou top zijn inderdaadVanaf half november tot half maart besta ik slechts, echt "leven" doe ik niet.
Klinkt misschien wat dramatisch, maar zo is het al jaren en jaren. Heeft vooral met gebrek aan daglicht te maken qua kwaliteit en kwantiteit.
Het liefst zou ik in deze periode in winterslaap willen gaan of iets dergelijks.
Waar ik ook slecht tegen kan is het opgefokte commerciële feest-gedoe in december, het gelul over goede voornemens etc.
Allemaal van die gestreste mensen om me heen met ontevreden gezichten, omdat het allemaal zo nodig leuk en gezellig MOET zijn.
En dan die deceptie in januari, nadat alle illusionaire bubbels weer uit elkaar zijn gespat. (en weer heerlijk met de alledaagse realiteit worden geconfronteerd)
Ik word daar altijd soort van depri van..
Ik kom hier ieder jaar weer door, puur op discipline en door me vast te bijten in een regelmatig leefpatroon van werken, eten, trainen, slapen.
Daar voel ik me dan relatief gezien het beste bij.
Natuurlijk zijn er in de winter ook wel momenten van vreugde en plezier, maar wat mij daarbij vooral helpt is de gedachte dat de lente zich altijd weer trouw aan zal dienen.
(Beetje klagen en mopperen op DBB helpt natuurlijk ook wel wat)

Ik weet niet hoor maar hier was het gewoon weer 'the usual' vandaag. Met net een hagelbui en nu wat regen.Het is nu trouwens prachtig weer, ga naar buiten als het kan!
🌞