XXL Nutrition

Knee sleeves

BerendV

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m84
Massa
91kg
Ik ben van plan een paar knee sleeves aan te schaffen. Heb op de korte termijn geen plannen om een wedstrijd te doen. Ik twijfel nu tussen 2 paar, deze twee:
http://sbdapparel.nl/sbd-knie-bandage

http://www.warrior-gear.eu/en/boutique/knee-wraps-2/knee-sleeves-xtrem/

Die van SBD spreken mee aan omdat ik het idee heb dat de kwaliteit beter is, en er zijn veel reviews over te vinden. Over het andere paar is vrij weinig te vinden.
Is het prijsverschil te rechtvaardigen? Of kan ik net zo goed voor die goedkopere gaan?

Die van SBD haal je meer uit op een wedstrijd, maar verder.. meh, ze houden je knieën warm.

Sterker nog, als je serieus wedstrijden wilt gaan doen (raw, no knee wraps) dan zou ik de wedstrijd met de SBD sleeves doen en je andere sleeves gebruiken voor de training. Zo rekken de SBD sleeves ook niet op en kun je er het maximale uit halen op de wedstrijd :) Tot die tijd... maakt het niet uit. IMO.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Ik heb trouwens ook een goedkoop setje.. houden het jaren vol. Ging laatst een naad stuk, maar wat grof werk met een naaimachine en ze gaan weer jaren lang mee volgens mij.

Ben zelf ook aan het denken aan nieuwe sleeves (nu die allerdunste van strengthshop van enkele jaren geleden), maar twijfel tussen 5 en 7mm sleeves. Iemand meningen hierover?

ik heb double ply knee en elbow sleeves van strengthshop, zitten super! Lekker strak, kwaliteit spul maar weet niet zeker of die ook op powerlift wedstrijden mogen

Ik heb die van warrior gear, zitten wel lekker :)
Gebruik die ook van trainingen, als ik officiele wedstrijden ga doen koop ik ook de SBD. Omdat aangeraden wordt om een maat kleiner te nemen in competitie is het wel fijn om beide te hebben (voor zowel competitie als training). Dus als je nog geen wedstrijden draait is het denk ik beter warrior gear te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de hulp, ga gewoon voor die van warrior!

Terug
Naar boven