Fitness Seller

Knie verdraait

Massief

Ripped Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m96
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Gisteren met de voetbal mijn knie verdraait, iemand tikte de bal vlak voordat ik wilde pasen weg, waardoor ik met mijn tenen tegen zijn been schopte en mijn knie naar binnen draaide. Vandaag teringveel pijn, vooral als ik bijvoorbeeld op wil staan.

De pijn zit aan de buitenkant, het is echter niet dik. Iemand die een idee heeft.

Ik ga morgen naar de dokter, vandaag kon het niet.

:( Gooit echt roet in het eten dit, ging net lekker met cutten :(

als het niet dik is zal het niet zo erg zijn..

Dat hoop ik dus ook. Ben dan ook erg benieuwd hoe het morgen voelt.

kruisbanden kapot dan is het onmiddellijk dik, meniscus is minder bevloeid dan is het de volgende dag dik.

Dit is een indicatie die ze ons op school leerden, er kan altijd een scheurtje zijn...

• Topic Starter Topic Starter
kruisbanden kapot dan is het onmiddellijk dik, meniscus is minder bevloeid dan is het de volgende dag dik.

Dit is een indicatie die ze ons op school leerden, er kan altijd een scheurtje zijn...

okej. Ik wacht het morgen nog even af. Het doet alleen wel ernstig veel pijn als ik wil opstaan en hem wil buigen..

Suckt gast! Hopen dat snel beter gaat! Laat je even weten wat de dokter zei?

sterkte gozer

het zou wel eens kunnen dat je hetzelfde hebt dan mij :eek:
Hopelijk is het nix

het zou wel eens kunnen dat je hetzelfde hebt dan mij :eek:
Hopelijk is het nix

Vandaag ben ik even nar de huisarts geweest, hij zei dat het in principe niet ernstig was. De pijn is ook al IETS minder vandaag, toch voel ik het nog goed als ik wil buigen. Twee weekjes afwachten, ondertussen ga ik maar me UB trainen. (als dat pijnloos gaat)

Waarschijnlijk een sprain van de collaterale laterale ligament, hersteld wel goed en snel :)

Ok, nja beter dat het iig niks ergs is! En tot die tijd idd maar UB trainen, v00r DiEe ChiCkiEZzZ, waNt HeT iZz T0CH aL ApRRiLL, JeWeEtTZelLufF!

Ok, nja beter dat het iig niks ergs is! En tot die tijd idd maar UB trainen, v00r DiEe ChiCkiEZzZ, waNt HeT iZz T0CH aL ApRRiLL, JeWeEtTZelLufF!

Ja precies :D :D All333zzz fo thaa chixx. Het voelt bij mij vandaag 100 x beter gelukkig. Kan redelijk normaal lopen, soms nog wel wat pijn maar in ieder geval een goed teken. Morgen misschien even zwemmen als het kan om nog wat cardio te doen.

En het weekend overleefd? En hoe is het nu?

Gaat langzaam beter gelukkig, kan nu redelijk pijnvrij lopen al voel ik het soms nog wel goed en staat het een beetje wankel lijkt het soms. Hoop volgende week weer wat te kunnen cardio'en maar mssn is dat al te snel. Ben benieuwd hoe het morgen is..

Moet het nog een weekje uit stellen gok ik, herstel gaat langzaam. :( Hij is erg gevoelig soms.

Nou laat ik nou ongeveer precies hetzelfde hebben opgelopen gister. Alleen dan op de domme manier. Ik zou op goal schieten, tik ik met m'n standbeen de bal weg, mis finaaaaaaaaal. En heb nu voor m'n gevoel aan de buitenkant van mijn linkerknie iets verrekt..

Ik heb het zelf ook gehad, vooral als je heel diep wilt buigen doet het veel pijn? Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij duurde het herstel maanden :(

Op een gegeven moment is het wel bijna genezen, maar voordat je het echt niet meer voelt.. dat duurt lang.. Je kan er wel gewoon mee door sporten. Als het pijn doet stop je gewoon.

hoor ik best vaak dat mensen zulke blessures hebben door voetbal, balen man.

gewoon BB all the way gaan :cool:

Terug
Naar boven