XXL Nutrition

Knie verdraait

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het zelf ook gehad, vooral als je heel diep wilt buigen doet het veel pijn? Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij duurde het herstel maanden :(

Het deed als ik hem helemaal wilde dicht buigen zeg maar het meeste pijn. Overigens gisteren gezwommmen, wat in beginsel wel wat pijn deed maar vandaag voel ik dat het me knie wel goed heeft gedaan. Voel hem bijna niet meer nu. Ik hoop dat het geen maanden gaat duren :D

Het gaat inderdaad niet heel snel.

Ben nu wel dichtbij herstel :) Donderdag is een toernooi op de voetbal waar ik absoluut aan mee wil doen, ik heb op zich wel goede hoop dat ik mee kan doen.

nice, bij mij gaat het iets trager, kan hem ondertussen al weer een beetje buigen met minder pijn. De trappen afgaan en lopen gaat helaas nog altijd niet maar ik heb er vertrouwen in dat het over een maandje wel weer moet lukken. Veel succes op het toernooi :p

Ik heb nu zo'n 3 maanden geleden mn kruisbanden opgerekt en heb nog steeds een klein beetje last.
De huisarts zij enkeld maar rust houden en het valt waarscheinlijk wel mee, mijn advies is ga even bij een sportfysio langs dit heeft mij enorm vooruit geholpen en hij weet er veel meer van als een huisarts die van alles maar een beetje weet in principe.
Ik hoop voor je dat t snel voorbij is sterkte.

nice, bij mij gaat het iets trager, kan hem ondertussen al weer een beetje buigen met minder pijn. De trappen afgaan en lopen gaat helaas nog altijd niet maar ik heb er vertrouwen in dat het over een maandje wel weer moet lukken. Veel succes op het toernooi :p

Jij hebt het wel wat ernstiger dan mij :p Voetballen ging wel goed trouwens, weinig last gehad. Alleen bij een voorzet een keer toen moest ik met het been met de geblesseerde knie een voorzet geven, deed het ff pijn.. Maar nu vandaag voel ik het niet. Wel ****in stijve benen omdat ik al een tijdje stil zit.. Gok dat ik nu 95% herstelt ben ofzo.

Terug
Naar boven