MuscleMeat

Koelen of warmhouden schouderblessures

Nador

Ripped Bodybuilder
Waardering
175
Beste leden,

Zoals sommige weten loop ik al een tijdje met schouderblessures. Had al een tijdje last bij bepaalde oefeningen en het is nu erger geworden. Ik heb de hele dag pijn in me schouders, het is geen erge pijn, maar ik voel het wel. Het zit in de voorkant van me beide schouders, zijkant en soms voel ik wat pijnscheutjes in de achterkant van me schouders. Nou is mijn vraag moet ik het koelen of warmhouden?

groet,

Koelen na de training.

Ze zeggen altijd koelen, maar ik vond warm vaak "lekkerder"...
Rust is het beste denk ik.
En als het voelt als een ontsteking Ibuprofen, of van de dokter Naproxen ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
thanx, ik moet zeggen dat koelen wel lekker voeld, maar wil me rust nog even uitstellen over 6 weken is het namelijk ramadan en wil die maand gebruiken om me schouders goed rust te geven. Ben ook al op zoek naar een goede fysio die aangesloten is bij mijn verzekering.

Als het je schouderspieren zijn zou je ook warm, koud, warm, koud kunnen doen dit bevordert volgens mij de doorbloeding. Weet er verder niet het precieze van moet je anders maar is googlen. Iedergeval succes met je herstel!

• Topic Starter Topic Starter
Als het je schouderspieren zijn zou je ook warm, koud, warm, koud kunnen doen dit bevordert volgens mij de doorbloeding. Weet er verder niet het precieze van moet je anders maar is googlen. Iedergeval succes met je herstel!

dankje, had dit wellis eerder gehoord, maar een keer proberen. Thanx

Terug
Naar boven