AndroidHealthClinic

Kogel is door de Kerk. Vuurwerk voor consumenten is afgelopen

Wat een belachelijke voorstellen hebben ze hier in NL toch altijd. Maarja van de andere kant, we hebben het te danken aan die kneuzen die geen vuurwerk kunnen afsteken, het verschil niet weten tussen normaal en snellont, met je kop boven een mortier hangen etc etc etc. En dan nog natuurlijk de gasten die alles moet vernielen.

Ik ga sowiezo vrolijk door :)

triest gewoon whats next

Maak ik zelf wel een mooie bom dan :D

Het vandalisme van afgelopen nieuwjaar had bar weinig met het verkochte vuurwerk te maken. Ingooien van ruiten, in brand steken van auto's etc. ga je niet tegen door nog verder de vrijheden van de Nederlandse burger in te perken op het gebied van vuurwerk. Ze snappen er in Den Haag helemaal niks van.

Het zou erg lullig zijn voor de 14 jarige mannetjes die hun vuurwerk lijstje al 6 weken voor oudjaar ingevuld hebben en echt niet om 22:00 savonds door de straten gaan lopen.

Haha. Gewoon totaal verbod. Vuurwerk sucks donkey balls.

ik geef er nu niets meer om maar ik weet nog goed dat ik in de leeftijd van 10 - 14/15 jaar echt naar oudjaarsdag uitkeek: lekker de hele dag met vrienden wat vuurwerk afsteken en herrie schoppen...

Zie je het al voor je, op een vooraf bepaalde locatie mag het wel. Dus het hele dorp/stad staat daar met zijn matten en bommen, mja je beperkt de troep maar niet de gewonden neem ik aan :)

100 man op een pleintje van 10 bij 10 meter..... en knallen maar, daarna komt de schoonmaakploeg wel langs :)

Ze krijgen dit er toch niet door.. cda en pvda zijn sowiezo tegen.. want ja, zo gaan ze een hoop centen mislopen

Dat wordt goede handel dan aankomend jaar.

** rijd volgende week met een bestelbusje naar België/Duitsland om inkopen te doen**

Terug
Naar boven