U weet wel wat een proleet is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In normale omstandigheden ben ik het eens dat hij vooral voor de show erbij staat. Maar Belgen herinneren zich nog wel het moment waarbij Leterme zijn ontslag gaf omdat er weer eens geen overeenkomst kon komen tussen Walen en Vlamingen. Toen heeft de koning beslissingen gemaakt die de politiek ernstig beïnvloed hebben. Als de koning er toen niet was geweest dan ben ik er van overtuigd dat de zaken heel anders verlopen zouden zijn.Denk je werkelijk dat hij daar achter zit? Volgens is dat allemaal een toneel en zeggen ze gewoon waar hij met zijn bibberende hand zijn handtekening moet zetten en laten ze de media in de wind dat de koning 'drug bezig is'. Dat is mijn mening erover.
Hmja ik begrijp je insteek maar daar slaat het woord proleet helemaal niet op natuurlijk. Proleten zijn de have-nots. Zij die afhankelijk zijn van de bezittende klasse. Mijn punt was dat de leden van het koningshuis van alles kunnen zijn maar juist dat niet.
Maar whatever.
Kan je dit eens anders formuleren, begrijp niet wat je hiermee bedoeld.
Alsof diplomaten geen buitenlandse relaties kunnen onderhouden.haha stelletje sukkels, weet je wel niet hoeveel werk het koningshuis binnenhaalt voor nederland, waarom denk je dat nederland bij veel projecten in het buitenland betrokken is![]()
Daarnaast is het Koningshuis belangrijk voor internationale betrekkingen en zorgen ze voor enorme inkomsten voor de Nederlandse economie, die de kosten allang teniet hebben gedaan. Ik denk zelfs voor vele jaren in de toekomst.
Dat hoor je vaak inderdaad, maar ik vraag me dan toch echt af wat voor inkomsten dit zijn die gewoon gekozen staatshoofden of aangewezen diplomaten niet kunnen genereren.
Ik hoor dat wel vaak, maar is dat ook echt zo? En indien zo, waarom zou een president niet precies hetzelfde kunnen doen met bovendien wellicht minder geld?haha stelletje sukkels, weet je wel niet hoeveel werk het koningshuis binnenhaalt voor nederland, waarom denk je dat nederland bij veel projecten in het buitenland betrokken is![]()