MuscleMeat

Konstantin Konstantinovs in training

Wat gebeurd er in dat laatste filmpke, want anders ga ik niet kijken. :D

@Gmen
lag in een deuk terwijl ik inbeelde hoe het die kushiwussi was :)

Snap kukishu ook niet helemaal. De statistieken wijzen gewoon uit dat Konstantin een van de sterkste mannen ooit is. En dan kom je aan met een of andere gym**** die sterker is?

Dan is die simpelweg ook een van de sterkste mannen op aarde ooit. Als ik toevallig goede vrienden met Mariusz Pudzianowski zou zijn, betekent dat niet gelijk dat Jarno een slapjanus is.

Iedereen die in dit topic loopt te janken (dus ook/vooral jij KukiShu )
mag van mij even optieften. Gaat gewoon om zijn brute filmpjes hier en zijn geweldige prestatie's.

Iedereen die in dit topic loopt te janken (dus ook/vooral jij KukiShu )
mag van mij even optieften. Gaat gewoon om zijn brute filmpjes hier en zijn geweldige prestatie's.
precies, gaat altijd helemaal nergens over. mijn neefje, gister 13 geworden benched trouwens 260 for reps en heeft een totaal van 1200 kg..maar ja zijn wedstrijdambities heb ie ver achter zich gelaten. niet dat het er wat toe doet, maar om even aan te geven dat het helemaal niet ZO impressive allemaal is hier.

Sinds ik mn wedstrijdambities opzij heb geschoven maak ik de gains van mn leven.

Als ik had gewild was ik al lang de beste geweest, konstantin, bolton die gasten stellen helemaal niks voor.

Maar dit is niet het topic genaamt wij kraken konstantin konstantinov af omdat hij niks voorsteld

Geschoond en wie door wil blijven gaan krijgt een topicban + rode kaart.

die gast is gewoon geen mens meer :o

en nog maar 30 jaar jong ..heeft nog een paar jaar tot 'ie in zen top zit..kzie'm nog over de 460 gaan suited ..wat denken jullie ? lijkt me wel mogelijk voor hem allesinds :D

en nog maar 30 jaar jong ..heeft nog een paar jaar tot 'ie in zen top zit..kzie'm nog over de 460 gaan suited ..wat denken jullie ? lijkt me wel mogelijk voor hem allesinds :D

Naja, aangezien je bij de deadlift relatief heel weinig uit een suit haalt.. en hij 426 gewoon raw lift.. dan zie ik hem sowieso raw ook wel 460 trekken:D

Zal stoer worden als hij Bolton's World Record RAW verbeterd :D

Nah deze gast weegt al ****ing veel :O

Terug
Naar boven