wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verbeter me als ik fout ben maar moet je bij een PL deadlift je benen ook niet volledig strekken? of lijkt het alleen maar zo door zijn ontwikkelde bovenbenen?

ah ja, ik denk inderdaad dat dat optisch bedrog is, hij strekt wel uit![]()

Konstantinovs won't Challenge Belyaev at Raw Worlds
It is being reported from the WPC/AWPC Raw Worlds meet site in Rostov on Don, Russia that Latvian Konstantine Konstantinovs has some sort of injury and plans to take a token squat and bench press to focus on his deadlift. Reports are that Russian Andrey Belyaev was upset when he learned that Konstantinovs would not challenge him for the best lifter title. Both lifter take to the platform tomorrow in what was a much anticipated match-up.
Hij wil niet (meer) met gear liften zegt hij in het interview. Hij wil gewoon raw sterk worden, want de kracht van gear komt niet uit jezelf, zoiets zegt hij.

hoeveel eeft ie gepakt?KK zal vandaag alleen gaan deadliften, zeer spijtig dat hij geblesseerd is.
---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------
hoeveel eeft ie gepakt?
ok,thx,maar dat is meer dan dl alleen

Ik zie toch echt een rechte onderrug.. Hoewel het lastig beoordelen is vanuit deze hoek. Wat jij ziet is denk ik pas van hoog lumbaal/laag thoracaal waar de bolling in zijn rug is.
Of het slecht is voor de tussenwervelschijven? Niet slechter dan met gewoon deadliften.. En niet lullig bedoeld, maar ik heb geen zin om dat weer een keer uit te gaan leggen hier![]()

Wil je dit misschien wel doen voor een medestudent fysio/stimulus lid?![]()

Inderdaad, wat een beest!