AndroidHealthClinic

Konstantin Konstantinovs in training

vergis ik mij of lijken sommige lifts zeer nipt?

verbeter me als ik fout ben maar moet je bij een PL deadlift je benen ook niet volledig strekken? of lijkt het alleen maar zo door zijn ontwikkelde bovenbenen?

ah ja, ik denk inderdaad dat dat optisch bedrog is, hij strekt wel uit ;)

Konstantinovs won't Challenge Belyaev at Raw Worlds

It is being reported from the WPC/AWPC Raw Worlds meet site in Rostov on Don, Russia that Latvian Konstantine Konstantinovs has some sort of injury and plans to take a token squat and bench press to focus on his deadlift. Reports are that Russian Andrey Belyaev was upset when he learned that Konstantinovs would not challenge him for the best lifter title. Both lifter take to the platform tomorrow in what was a much anticipated match-up.

KK zal vandaag alleen gaan deadliften, zeer spijtig dat hij geblesseerd is.

Hij wil niet (meer) met gear liften zegt hij in het interview. Hij wil gewoon raw sterk worden, want de kracht van gear komt niet uit jezelf, zoiets zegt hij.

ik kan hem alleen maar gelijk geven
gast naar mn hart:D

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

KK zal vandaag alleen gaan deadliften, zeer spijtig dat hij geblesseerd is.
hoeveel eeft ie gepakt?

wat voor een blessure had ie nu opgelopen? Knie?

waarom doet hij bij 410kg wel en bij 420kg geen belt aan?
spijtig dat hij een blessure heeft, je ziet duidelijk dat hij moeite heefe met zijn 410kg, iets waar hij normaal veel minder moeite mee heeft :)

Dikke respect voor die gast

Lekkere close grip bij die bench ook:D

als hij niet zou squatten en benchen zou hij uitgebombed worden he :D

weet niet wat voor blessure hij juist had,maar het zijn nog aardige gewichten:cool:

Ik zie toch echt een rechte onderrug.. Hoewel het lastig beoordelen is vanuit deze hoek. Wat jij ziet is denk ik pas van hoog lumbaal/laag thoracaal waar de bolling in zijn rug is.

Of het slecht is voor de tussenwervelschijven? Niet slechter dan met gewoon deadliften.. En niet lullig bedoeld, maar ik heb geen zin om dat weer een keer uit te gaan leggen hier ;)

Wil je dit misschien wel doen voor een medestudent fysio/stimulus lid?:p

[Link niet meer beschikbaar]

Brute foto's.

Toch heeft ie wel spillebeentjes :D

Terug
Naar boven