MuscleMeat

Konstantin Konstantinovs in training

Vond ik ook ja... ???

Hier lijkt het mee te vallen, maar in zijn klasse heeft ie geen stevige stappers iig.

Wel een duizend keer betere(/mooiere :gay:) fysiek dan de meeste BB'ers imo. ;)

Ik denk als je die poten in het echt ziet, je toch gaat verschieten :)
Kleine kuiten heeft hij wel, maar dat is dan weer genetisch bepaald. Kuiten gebruik je nu ook niet zo hard bij deadlift/squat...

Ik denk als je die poten in het echt ziet, je toch gaat verschieten :)
Kleine kuiten heeft hij wel, maar dat is dan weer genetisch bepaald. Kuiten gebruik je nu ook niet zo hard bij deadlift/squat...
Het was me op andere foto's van hem ook al eens opgevallen.
Een echte magere haas is hij natuurlijk qua benen niet, maar als je sommige andere sterke jongens zie, hebben die toch wel serieus dikkere benen volgens mij.
Maakt allemaal niet uit, hij is wel de Man natuurlijk éh?! ;)

erg nice ! Is hij nu hersteld van z'n blessure? Wat voor blessure had ie nu precies? Rug?

**** yeah! insane

Hij is weer ziek!

Die 400 zonder belt is wel insane! :eek:
Vliegt omhoog!

Zo ****ing makkelijk ook. Binnenkort post ie speedpulls met 400. Valt ook mooi op in het eerste filmpje dat ie gewoon zijn quads niet gebruikt. Hoek benen blijft gewoon gelijk net tot voor de heupen naar voren worden gedreven voor lockout. All hams/glutes en lower back.

• Topic Starter Topic Starter
Wat mij ook in het eerste filmpje opvalt is dat de stang zijn benen helemaal niet raakt. Doorgaands wordt de stang zo dicht mogelijk bij het lichaam gehouden. Met oa de bekende bloedende schenen als gevolg.

dat komt door het platform, dan moet ie iets meer gaan hangen zeg maar om balans te houden. Het optimale punt waar de barbell hoort te liggen klopt namelijk wel.
Bij vid 2 zie je dat de barbell op het zelfde punt ligt maar dat ie net voor de pull z'n schenen naar voren beweegt zodat er contact is.

Zo ****ing makkelijk ook. Binnenkort post ie speedpulls met 400. Valt ook mooi op in het eerste filmpje dat ie gewoon zijn quads niet gebruikt. Hoek benen blijft gewoon gelijk net tot voor de heupen naar voren worden gedreven voor lockout. All hams/glutes en lower back.

Het filmpje heet dan ook romanian deadlift, 320 kg, 5 reps... :D

echt sterk! En ik denk dat hij nog veel meer kan ( toppen hoge kilo`s )

kans op het WR van Andy bolton?

457,5 was Bolton's laatste PR wat ik me herinner.

Zou er ooit een 500kg pr komen of is dat echt onmogelijk?

pfff wat een kilo`s! Niet normaal!
Met zulke gewichten is 30/40 kilo echt veel.Ik denk dat Andy nog een end weg is....

Terug
Naar boven