AndroidHealthClinic

Konstantin Konstantinovs in training

dan is dat een uitzondering, alle dl filmpjes die ik heb gezien, was het omhoog pullen en in gestrekte positie was het vrijwel binnen een sec ''down''

Juist het laatste filmpje bekeken. Nu weet ik waarom ze die gasten na hun prestatie een berenknuffel geven en van het podium dragen...

Hij kan niet meer gaan na die fantastische inspanning.... :D (moet je maar eens zien hoe hij naar die ref strompelt...)

Kan het zijn dat in het 3e laatste filmpje (box-lift) zijn bovenlichaam (ter hoogte van de longen) een buiging kent, zijn onderrug is wel recht ? Ik ben nl op zoek naar goede DL-voorbeelden om mijn eigen prestaties te verbeteren.

Juist het laatste filmpje bekeken. Nu weet ik waarom ze die gasten na hun prestatie een berenknuffel geven en van het podium dragen...

Hij kan niet meer gaan na die fantastische inspanning.... :D (moet je maar eens zien hoe hij naar die ref strompelt...)

Kan het zijn dat in het 3e laatste filmpje (box-lift) zijn bovenlichaam (ter hoogte van de longen) een buiging kent, zijn onderrug is wel recht ? Ik ben nl op zoek naar goede DL-voorbeelden om mijn eigen prestaties te verbeteren.

Dan kun je een voorbeeld nemen aan Konstantinovs en Andy Bolton bijvoorbeeld. :)

Nog iets nieuws over deze held?
Iemand die misschien een volledig trainingsschema weet van hem?

Héhé, ja, ik had zoiets al in gedachten eigenlijk.
Wou eigenlijk meer zen assistance work weten enzo.

Dude zou beter eens met een dvd'tje afkomen ofzo.

Ik geloof dat hij 20+ sets van Deadlift doet in 1 training en dat 2x per week. (meerdere variaties)

Insane in tha brain!

Hij gaat nog even het nieuws voorlezen met 370kg in z'n handen. :p

1 Filmpje maar. jammer.

For those wondering, he's basically saying "it's light, guys. A very light weight/barbell."

Terug
Naar boven