- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
En in plaats van die scheids levend te verbranden gaat hij hem knuffelen![]()
WR = WR ongeacht of het een k*tscheids is of niet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En in plaats van die scheids levend te verbranden gaat hij hem knuffelen![]()

(moet je maar eens zien hoe hij naar die ref strompelt...)Juist het laatste filmpje bekeken. Nu weet ik waarom ze die gasten na hun prestatie een berenknuffel geven en van het podium dragen...
Hij kan niet meer gaan na die fantastische inspanning....(moet je maar eens zien hoe hij naar die ref strompelt...)
Kan het zijn dat in het 3e laatste filmpje (box-lift) zijn bovenlichaam (ter hoogte van de longen) een buiging kent, zijn onderrug is wel recht ? Ik ben nl op zoek naar goede DL-voorbeelden om mijn eigen prestaties te verbeteren.

Zouden ze elkaar kennen..?En in plaats van die scheids levend te verbranden gaat hij hem knuffelen![]()

Nog iets nieuws over deze held?
Iemand die misschien een volledig trainingsschema weet van hem?
Héhé, ja, ik had zoiets al in gedachten eigenlijk.
Wou eigenlijk meer zen assistance work weten enzo.
Dude zou beter eens met een dvd'tje afkomen ofzo.
Als hij een DVD zou uitbrengen zou dat inderdaad betekenen dat hij het alleen maar voor het geld doetIk denk dat deze "dude" powerlifting niet doet voor het geld maar voor heel andere redenen.
Als hij een DVD zou uitbrengen zou dat inderdaad betekenen dat hij het alleen maar voor het geld doet

Ik denk dat deze "dude" powerlifting niet doet voor het geld maar voor heel andere redenen.