MuscleMeat

Konstantin Konstantinovs in training

Haha precies. Hij geeft zelf het antwoord al.

Bij een squat haal je verhoudingsgewijs veel meer uit een suit. Konstantinovs heeft gewoon normale verhoudingen.

Bij mij klopt er helaas niet veel van :p terwijl ik ook raw lift ;)

Omdat je nooit deadlift. Je max is echt geen 200 meer na dat 3x190 sq pr.

Haha precies. Hij geeft zelf het antwoord al.

Bij een squat haal je verhoudingsgewijs veel meer uit een suit. Konstantinovs heeft gewoon normale verhoudingen.

Bij mij klopt er helaas niet veel van :p terwijl ik ook raw lift ;)

Dan zeg ik pietlullig dat Mark Henry een betere RAW Squat heeft dan z'n Deadlift. :D

Zie je wel.. Zelfs Konstantionov luistert Lady Gaga:D

Dan zeg ik pietlullig dat Mark Henry een betere RAW Squat heeft dan z'n Deadlift. :D

Dat komt omdat hij dik is. Hoe dikker, hoe betere squat, en hoe slechtere DL. Dikke klauwen, dikke pens die in de weg zit.

Het DBB-PL-hok rolt even over minotaurus heen:roflol:

Damn soepele SQ hoor:eek:

Sterke klauwen heeft ie ook. Hij blijft altijd ff met dat gewicht in zn handen staan. Moet ik ook gaan doen

Sterke klauwen heeft ie ook. Hij blijft altijd ff met dat gewicht in zn handen staan. Moet ik ook gaan doen

Doe ik nu ook rondom mijn maxen en met m'n max attempts, is nodig als powerlifter om de barbell voor 3 secondes vast te houden. :p

Voel je je gefrustreerd jongen?
Ik ben hier om van me fouten te leren en niet om alles goed te hebben, is niks dom aan toch?

Ik denk dat gerre eerder bedoelt dat je beter eerst eens drie keer zou nadenken of wat informatie opzoeken voor je hier weer een wijsheid zegt;)

edit: brute deadlift weer van kostantinov. 400kg met 55kg tension en dat nog eens RAW ook :o

En in plaats van die scheids levend te verbranden gaat hij hem knuffelen???

Terug
Naar boven