AndroidHealthClinic

Koolhydraten + Eiwitten

HealthCity

Novice
Waardering
0
Beste mensen ik train al 3 jaar en wil meer op mijn voeding letten.
Ik ben de laatste tijd gelukkig al gezonder gaan eten,dus geen frisdranken,vetten en slechte snacks.

Ik train maximaal,dus om groter te worden,alleen heb ik nog niet echt een lekker voedselschema en weet nog niet helemaal wat ik wel en niet kan eten eigenlijk,dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Ik weet dat je voor het trainen energie moet hebben,dus het beste voedsel met veel koolhydraten kunt eten.
Na de training jezelf ff met wat eiwitten volproppen lijkt me :P

Even wat gegevens over mij.
Lengte:1.87
Gewicht:84
Train 3 jaar
redelijk gespierd
train s'middags tussen 2 en 6
3 a 4 x per week.
weekend train ik niet.

Voor het trainen(van 6:00 tot 14:00) eet ik meestal

6 Bruine bolletjes brood met als beleg vleeswaren(kip,rundgehakt)
2 stuks fruit meestal mandarijntjes of banaantjes.
1 stuk ontbijtkoek(normaal)
1 redelijk gevuld kommetje met brinta + handje rozijnen(aangevuld met magere melk)

Ik drink meestal water of energiedrankjes of soms ook appelsap.
1 bakkie koffie s'ochtends bij het opstaan.

15:00 Trainen tot 16:30

17:00 thuis
17:30 Avond eten meestal bestaande uit rijst of groente met vis of vlees.
Onder het avond eten drink ik ook een halve liter proteïne/eiwit shake.

21:30 blikje tonijn
22:00 slapen.

Ik weet dat ik te weinig eet om echt groot te worden,maar wie kan mij ff helpen om wat op te noemen wat ik allemaal het beste voor en na het trainen kan eten.
Graag productnamen enzo,want daar kan ik wat mee.
Bedankt voor de hulp alvast :D
Groetjes HC

eieren, kalkoen,kip, pasta, rijst, melk,vis

heel goeiekoop zijn die bakken kwark/yoghurt als je geen kwark lust
eet deze voor het slapen gaan
verder meer blikjes/zalm tonijn, meer vlees, probeer bij elke maaltijd een eiwitbron te eten
ik zie overigens geen ontbijt, of kijk ik erover?