XXL Nutrition

koolhydraten rond zetten hgh

panos001

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
12%
hoi,

hoe werkt het met de koolhydraten rond het zetten van sth in de ochtend.
ik hoor zoiets van dat je niet mag eten? maar dat deed ik altijd wel.
ik snap even niet waarom etc. en hoelang dan wel niet....
want het liefst ren ik naar de keuken in de ochtend voor me shake.

alvast bedankt,

groeihormoon vermindert de werking van insuline, mogelijk gevolg insulineresistentie

Bro, weetje wat het makkelijkste is...om je wekker gewoon een uurtje eerder te zetten!
Stap je ff uit je bedje...ram je dr gh erin en dan uurtje verder rusten....daarna kun je naar de keuken rennen en die leeg roven...ik doe het ook zo en bevalt prima, want een uur voor de gh injectie mag je geen kh en een uur daarna ook niet....

greetz

• Topic Starter Topic Starter
ok nu snap ik het thnx :)
iemand anders gaf me in het begin het advies een glas sap te drinken erachteraan wat een %#$
maar ik heb de afgelopen 6mnd wel gegeten rond het zetten :(

maar dan vergeet men dat kolyhdraten het veel langer duurt voordat het wordt opgenomen dus niet meteen,

what about that :rolleyes:

hoi,

zou ik wel whey isolate kunnen nemen met 0% koolhydraten, suikers, vet

hmmm ik kijk net ff achterop de pot er zit per 50gr. 1gr. koolhydraten in... :(

ik heb het nog even uitgezocht je mag helemaal niks eten geen vet shake of weet ik veel wat,
je lichaam zet alles om naar koolhydraten, en je schildklier gaat naar de maan.

thanks voor alle slechte info guys

Eieren (hele eieren) zijn de ideale groeibommetjes zonder maar een grammetje KH. Hoge kwaliteit biologische eiwitten, en vetten (2/3 onverzadigd) en cholesterol wat je testosteronproductie ten goede komt!

ik heb het nog even uitgezocht je mag helemaal niks eten geen vet shake of weet ik veel wat,

Als jou info zoveel beter is wil je het dan ook onderbouwen. Vooral die laatste opmerking over schildklier kan ik echt niet plaatsen. Wat betreft leren op dit forum schiet het geen donder op als je na zoveel tijd negatief komt melden dat alle info fout is zonder dat je uitlegt hoe het wel zit.

Ik begrijp het bijvoorbeeld niet hoe een eiwit plots een koolhydraat kan worden, waar gaat de stikstof en fosfaat groep dan heen van de peptide binding? Leer ons eens even bij hoe dat allemaal kan?

Laatst bewerkt:

Dat je schildklier naar de maan gaat is onzin. Vraag me af hoe je hierbij komt?
Ook raar dat je na 2 jaar ineens met zulke vage beweringen aankomt.

Het feit is, dat zodra je groeihormoon injecteert de lever glucose aan het bloed afgeeft en geen glucose kan opnemen zolang dit effect aanhoudt. Dit zorgt ervoor dat je bloed glucose stijgt en als je dan nog eens koolhydraten gaat eten wordt deze nog hoger. Dit is ten eerste zeer ongezond wanneer dit zich vaak voordoet, en ten tweede verhoogt het de insuline resistentie.

Je kunt dus wel eiwitten eten aangezien deze je bloedglucose vrijwel niet doen stijgen. Dit geldt ook voor vetten, maar deze zou de werking van GH verminderen. Het verhaal wbt je schildklier is volgens mij uit de dikke duim gezogen.

Ik neem zelf mijn GH voor het slapen gaan met 500 gram magere kwark + 50 gram whey.

of een beetje insuline zetten na je GH injectie.

Ik doe het zelf zo:

wekker 7:00 5 iu HGH, 30 ml amino, 25 mcg T3

douche aankleden, eten voor de hele dag klaar zetten... ect.

7:30/45 8 iu insuline, 50 gram rozijnen, 150 gram havermout + 70 gram whey.

Dus half uur/45 minuten na de hgh pas de eerste Carbs.

welke cycle doe je insuline dan?

gelukkig dat je het nu wel weet, wij snappen er hier allemaal niks van :rolleyes:

Graag gedaan guy.
Neem anders gewoon de moeite eens op andere boards te kijken en dan bedoel ik niet ergogenics of wikipedia.

Terug
Naar boven