XXL Nutrition

Kopen op Bodybuilding.com HELP !

Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
18%
ik en mijn bb maatjes zouden graag wat cheaper goeie supps kopen we lezen veel over www.bodybuilding.com dat het erg goede service is enz ... ook naar belgie toe MAAR we zouden dan de shipement mode van 8-20 dagen nemen dat voor minimale kosten zorgt ( 6 dollar ong ) aangezien wij nog studeren ! Maar nu las ik hier en daar dat er nog extra kosten zouden op komen zoals 'naheffingen en dergelijke " iemand ervaring mee recent ? belgie / nederland ?

Hoop op snelle reacties jongens ! dankje !!!

Vraag me ook af hoe t hiermee zit idd.

Ik ben ook eens benieuwd

weet niet of dit helpt maar heb inmiddels voor zon 150euro aan prohormonen besteld in de uk en nooit last gehad van na heffingen enz.. en hoorde ook niets van mensen die prohormonen uit USA bestelden

Ik denk dat je op alle producten die je koopt uit de US (boven een bepaald bedrag, 25€ zoiets?!) iets van een 21% extra tax moet betalen.

Ik heb ooit eens een gitaar gekocht en toen deze in belgie aankwam moest ik eerst een aankoopbewijs doorsturen naar de douane en dan daarna kreeg ik nog een rekening van circa 21% van de prijs die ik aan de amerikaan had betaald.

hier heb ik nog wel een leuk verhaal over,

ik heb vorig jaar voor €120,- aan sups besteld bij bodybuilding.com
betaald met paypal, na 1,5 maand nog niks binnen..
dus naar paypal gegaan geld terug gevraagd en gekregen..
week later kreeg ik het pakket binnen :)

( wel met de vraag of ik nog even €35,- wou betalen douane kosten )

dus ik zou er wel vanuit gaan dat je belasting moeten betalen.. 12.50 inklaring + btw

Tegenwoordig hebben ze een warenhuis in Nederland staan waardoor je geen invoerrechten meer hebt ;) zorg er wel voor dat je in de nl-store van hun zit

Terug
Naar boven