MuscleMeat

koptelefoon met goede bass

Ano_1995_52

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
203
Lengte
1m50
Massa
160kg
bij mij gaan spijtig de in ear oortjes na 1 maand al hun grafkist in door kabelbreuk dus ik heb besloten een koptelefoon te kopen. mijn budget is rond de 40 euro weten jullie een goede koptelefoon voor die prijs met een bass vergelijkbaar met in ears? of hebben jullie tips voor het kiezen van een koptelefoon?

mvg joranr

Het is zaterdagavond en je verveelt je op je kamertje.

Doorsparen en neem een HDJ-1000.

• Topic Starter Topic Starter
kheb een beetje rondgezocht en deze http://tweakers.net/productreview/24690/sony-mdr-xb-300-hoofdtelefoon.html leek mij wel wat. iemand ervaring? en zal ik hem eerst testen? (is best ver weg)

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Doorsparen en neem een HDJ-1000.
hmmm zoveel wil ik niet echt uitgeven voor een koptelefoon. ik luister wel veel maar als ie stuk gaat ben ik zo 150 euro kwijt. en is het echt een duidelijk kwaliteits verschil met een lagere prijsklasse of merk je dat echt alleen als audiofiel?

ga toch lekker aan je pikkie trekken man (als je het vinden kan)

fatal1ty (gaming headset) heb ik veel goeds over gehoord qua bass. Heb zelf Sennheiser PC150. Ook niet slecht, zit alleen boven jouw budget.

die had ik ook heerlijke bass maar ik ben nu opzoek naar nkoptelefoon
Dit zijn de lekkerste

je kan ook de china edition kopen, scheelt 100 euro ofzo (en is ook nog een goede headphone, gewoon goede kwaliteit, goede bass etc).
jij als dj hebt wel enige ervaring neem ik aan .maar 100 euro vind ik teveel.
fatal1ty (gaming headset) heb ik veel goeds over gehoord qua bass. Heb zelf Sennheiser PC150. Ook niet slecht, zit alleen boven jouw budget.

thx maar ik houd het echt bij rond de 40

Sennheiser ben ik tevreden van . Philips deugd niet .

jij als dj hebt wel enige ervaring neem ik aan .maar 100 euro vind ik teveel.

ik zeg dat het 100 euro of meer scheelt, heb geen idee wat de prijs daarvan is, zal het even voor je opzoeken..
[Link niet meer beschikbaar]
maar 14 usd, heb ze geprobeerd en ze zijn prima, ook voor een dj een goede uitkomst.

ik zeg dat het 100 euro of meer scheelt, heb geen idee wat de prijs daarvan is, zal het even voor je opzoeken..
[Link niet meer beschikbaar]
maar 14 usd, heb ze geprobeerd en ze zijn prima, ook voor een dj een goede uitkomst.
oh thx man. srry ik lees niet meer Zo accuraat als het zo laat is . denk je dat ze beter zijn dan die Sony die ik eerder gepost heb ?

Sony XB500, heb em zelf, BIG BASS maar je verliest hier en daar wel detail en soms overpowered het wel een beetje, verder wel een aangenaam geluid. Grado SR80 of beter nog SR125. Als je echt echt goed geluid wil sennheiser hd600 of een grado sr225,maar dan mag je wel gelijk een koptelefoon versterker kopen want een ipod of wat dan ook levert te weinig energie voor zo een koptelefoon.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

Die pioneers zijn natuurlijk hardstikke nep :D

oh thx man. srry ik lees niet meer Zo accuraat als het zo laat is . denk je dat ze beter zijn dan die Sony die ik eerder gepost heb ?

Denk het eerlijk gezegt wel, volgensmij is de frequentie van die hdj 1000 china beter dan 5-22.000 hz, dacht dat het iets van 5~30.000 hz was ofzo

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Sony XB500, heb em zelf, BIG BASS maar je verliest hier en daar wel detail en soms overpowered het wel een beetje, verder wel een aangenaam geluid. Grado SR80 of beter nog SR125. Als je echt echt goed geluid wil sennheiser hd600 of een grado sr225,maar dan mag je wel gelijk een koptelefoon versterker kopen want een ipod of wat dan ook levert te weinig energie voor zo een koptelefoon.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

:orly:

Denk het eerlijk gezegt wel, volgensmij is de frequentie van die hdj 1000 china beter dan 5-22.000 hz, dacht dat het iets van 5~30.000 hz was ofzo

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

:orly:
met alle respect maar volgens mij zegt freq bereik niet zoveel.:p

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

thx :d wat kost zon versterker ong ?

met alle respect maar volgens mij zegt freq bereik niet zoveel.:p

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

thx :d wat kost zon versterker ong ?

Zegt wel redelijk wat imo :p
Maarja ligt natuurlijk ook aan hoe het om je oren zit enzo, die namaak Pioneer zit wel lekker, is ff wennen, en het sluit je goed af van de omgeving.

Een redelijke kost 100 euro, een cheap one kan je al krijgen voor 8 euro. Maar je hebt gelijk over dat frequentiebereik niets zegt.
Ik denk dat je de sony XB500 wel nice gaat vinden als je veel bass wil.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven