MuscleMeat

kort boost kuurtje voorstel

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
Hallo medebodybuildend vlaanderen en nederland :p

Na deze topic 's geopend te hebben :

1 http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/debat-sustanon-vs-test-e-126385/
2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eerste-aanraking-trenbolone-126387/

Heb ik na veel nadenken wikken en wegen de raad van drycure opgevolgt en toch beslist voor de korte esters te gaan .
nl test prop en tren ace :p

Mijn voorstel

week 1tem 5 test prop 150 mg eod en tren ace 75 mg eod

nakuur week 6 en 7 20 mg nolva ed met 50 mg clomid ed

arimidex achter de hand houden in geval van gyno

Het zou mijn eerste aanraking zijn met tren en test p daarom bewust de lage dosering .

verwachtingen :3 a 4 kg vvm

Wat vinden jullie ervan ?

grtzz;)

LEKKER

kzou em 6 weken pakken, want je zal vanaf week 2 goed beginnen knallen tot week 6 allesinds dus zonde om em op 5 weken te stoppen. met die dosis heb je toch van elk 2x10ml vials nodig, en kom je lekker op 6 weken uit als de shizzle op is!

:klink: goeie keus!

Mocht je de tren ace net dat tikkeltje te heftig vinden, pak hem dan ED 37,5mg.

Cleanbulk neem ik aan?

• Topic Starter Topic Starter
LEKKER

kzou em 6 weken pakken, want je zal vanaf week 2 goed beginnen knallen tot week 6 allesinds dus zonde om em op 5 weken te stoppen. met die dosis heb je toch van elk 2x10ml vials nodig, en kom je lekker op 6 weken uit als de shizzle op is!

Wel van de tren ace 3 vials (1,5ml eod) en van de test p 2vials (1ml eod)

Heb ik normaal gezien genoeg voor 20 injectiemomenten

20 x2 =40 dagen

Is een kleine 6 weken is wel voldoende lijkt me;)

• Topic Starter Topic Starter
:klink: goeie keus!

Mocht je de trenbolone ace net dat tikkeltje te heftig vinden, pak hem dan ED 37,5mg.

Cleanbulk neem ik aan?

Zouden de nevenwerkingen minder zijn als je ED injecteerd door de stabielere bloedwaardes?

cleanbulk idd mijn doel is dit jaar niet boven de 10% vet te gaan omdat ik mss als alles goed gaat eens een wedstrijdje zou willen draaien volgend jaar .

Zouden de nevenwerkingen minder zijn als je ED injecteerd door de stabielere bloedwaardes?

cleanbulk idd mijn doel is dit jaar niet boven de 10% vet te gaan .

Ja tren ace heeft maar halfwaarde van 48 uur volgens mij, dus dat helpt wel. Maar hoef je alleen te doen als je er last van hebt, beetje agressie is niet verkeerd.

bwa EOD is volgens mij toch goed genoeg,anders word het echt speldenkussenwerkje. en inderdaad , 40 dagen is perfect lijkt me, vanaf dag 10 zal je wel beginnen groeien dus zal zeker een lekkere korte boost zijn! ik kuur met lange esters meestal maar 7-8 weken dus zoveel versch maakt da nie.
ik zie alleen op tegen eod prikken en vooral prop, als ik in men omgeving zie , allemaal spanken in de gym en klage van pijnlijke injectieplekken...

tot nu toe heb ik altijd men bil genomen en max 3.5ml per keer. zolang me dat lukt blijf ik daarbij :D

zit zelf ook wat in die richting te denken, maar dan zonder de tren.
heb geen ervaring met test prop en zit aan een only te denken van 6 weken prop, mischien nog diana er bij de eerste 3 weken en dan 3 weken winny erbij maar ben hier nog niet over uit, hoef echt geen 10 kilo te gainen, gain liever wat minder dat kwalitatief goed is, dan dat ik de helft weer moet inleveren.

het mooie van prop vind ik dat je direct kunt starten met je nakuur en dat het wat sneller aanslaat

Ben nu bezig met tren ace en heb me nog nooit zo goed en sterk gevoeld.
Succes alvast

@haris: heuh, waarom dan moeilijk doen met korte tren ester terwijl je andere injects langere esters bevatten?

Ik heb pas ook die kuur gedaan alleen met mast erbij.
Was ook eerste kuur met korte esters en heb een hele log bij gehouden.

Misschien heb je er wat aan...

Veel suc6 bro, ben benieuwd naar je resultaten.
Wat was je kuurverleden ook weer ? Test-deca deed je en wat meer ?

Terug
Naar boven