Fitness Seller

Korte docu: Natural Bodybuilding Mauro

Obeb

Ripped Bodybuilder
Waardering
171
Lengte
1m83
Massa
81kg
straks even kijken.

Wel vrij goed fysiek idd, maar 66 kilo? Ik weet niet maar lijkt me wel heeeeel erg weinig, ook al is ie maar 1.62..

zijn armen meten 42 cm zegt hij, bij 1.62 is dat groot ja.
De lengte verpest het heel erg vind ik je kan er nooit vet uitzien als je 1.62 bent.

hij diëet wel heel extreem
kipfilets koken..

Hoezo extreem, bij alle wedstrijd dieeten deed ik dat.

hij diëet wel heel extreem
kipfilets koken..

Op een bepaald moment moeten die kcal nu eenmaal naar beneden, beginnend met de vetten. Diëten voor een wedstrijd is nu eenmaal extreem, niemand gaat hier dan ook verkondigen dat het gezond is

Op een bepaald moment moeten die kcal nu eenmaal naar beneden, beginnend met de vetten. Diëten voor een wedstrijd is nu eenmaal extreem, niemand gaat hier dan ook verkondigen dat het gezond is

dus jij beweert dat het niet gezond is dat hij ze kookt
ik zou eerder denken, juist wel, want zo krijgt hij minder verzadigde vetten binnen
denk gewoon dat er zo bijna geen smaak in die kipfilet zit en dat ie bijgevolg niet te vreten is, ik zou denken doe wat bouillon in dat kookwater, maar dat is dan weer niet goed voor je diëet ???

ik zou eerder denken, juist wel, want zo krijgt hij minder verzadigde vetten binnen
denk gewoon dat er zo bijna geen smaak in die kipfilet zit en dat ie bijgevolg niet te vreten is, ik zou denken doe wat bouillon in dat kookwater, maar dat is dan weer niet goed voor je diëet ???

Bouillon zit boordevol zout, dat wil je niet vlak voor een contest :D

mooi bewijs dat het ook lukt bij de minder groote .

Als zijn body zo speciaal is dat er zelfs een docu over gemaakt wordt, dan vraag ik me af hoever je naturel kan komen/ of je uberhaupt wel een redelijke fysiek kan krijgen in een acceptabele periode.. deze man heeft 10 jaar judo en 10 jaar bb gedaan.

Laatst bewerkt:
Als zijn body zo speciaal is dat er zelfs een docu over gemaakt wordt, dan vraag ik me af hoever je naturel kan komen/ of je uberhaupt wel een redelijke fysiek kan krijgen in een acceptabele periode.. deze man heeft 10 jaar judo en 10 jaar bb gedaan.

natural kanje al redelijk ver komen ,
ewel hij doet 10 jaar bb ;).

ik heb het niet over die kip maar over het bodybuildingdieet op zich. Pieken naar een wedstrijd toe (zeker de laatste weken, loaden niet meegerekend) is allesbehalve gezond.

Laatst bewerkt:
kvind het ook niet indrukwekkend hij zit 4kg boven zijn lengte, dat is helemaal niet veel.
Tuurlijk hij staat wel droog maar om er nou een documentaire over te maken???
Er zijn hier op het forum indruwekkendere bb'ers die naturel zijn

kvind het ook niet indrukwekkend hij zit 4kg boven zijn lengte, dat is helemaal niet veel.

toon die pic's van jouw dan maar eens;)

• Topic Starter Topic Starter

Heb je de docu wel gezien? Het gaat helemaal niet over hoe indrukwekkend zijn fysiek (wel of niet) is...

en jij denk dat de bb er met het grootste gewicht een beest is ?
het gewicht wilt niets zeggen .
je moet ook geen pap bulder zijn hoor .
veel massa laag vet en een smale taille , een mooi gewicht .
ieder zijn goesting .

Fout die veel BB érs maken is om alles te gaan koken en veeeels te laag in hun goede vetten gaan zitten, de zogenaamde angst voor vetten.

Terug
Naar boven