Fitness Seller

korte esters vs lange esters

Aan jullie stats, avatars en fotos te zien zijn jullie met jullie bodybuilding net zo serieus bezig dan op dit forum.
Ik doe ook niet aan bodybuilding. Ondanks m'n stats ;)

ugly-guy.jpg

Goede comeback ouwe :thumb:
Niet meer zo janken verder oke? :clap:

Ik vind t gewoon jammer en zielig gedrag om iemand meteen af te zeiken en grappig te doen via een internet forum.
Laat iedereen in zn waarde en geef advies of houd je mond en probeer niet de grappige internet held uit te hangen.
Word anders lid van Fokforum ofzo en leef je daar uit.

Forum gaat zoizo hard achteruit.
Lijkt hier bijna een sport om mensen af te zeiken en grappen te maken in de hoop dat iemand op t knopje "leuk" drukt bij de reactie.

Ik vind t gewoon jammer en zielig gedrag om iemand meteen af te zeiken en grappig te doen via een internet forum.
Laat iedereen in zn waarde en geef advies of houd je mond en probeer niet de grappige internet held uit te hangen.
Word anders lid van Fokforum ofzo en leef je daar uit.
Dat maken we zelf wel uit. Als je je er aan stoort kan je ook zelf weg blijven of niet reageren. En anders moet je door de gein en gelul de inhoudelijkheid maar filteren.

Maargoed, laten we niet al te ver afdwalen, want dat is niet goed voor je.

Als je geen internet held bent stuur me ff prive bericht met je adres of vraag de mijne.
Gaan we ff in real life discuseren kijken of jij dan nog de clown uit hang of zoals ik denk je dan geen word durft te zeggen.

Als je geen internet held bent stuur me ff prive bericht met je adres of vraag de mijne.
Gaan we ff in real life discuseren kijken of jij dan nog de clown uit hang of zoals ik denk je dan geen word durft te zeggen.
Hoeft niet prive hoor. Kom maar langs. Koffie staat klaar. Van Speijkstraat 66 Amsterdam.

Terug
Naar boven