AndroidHealthClinic

korte minibroekjes, draag jij ze ook? want het kan!

moet wel lachen zijn die superdudes met sate stokjes zo dik als hun biceps.

Nooit van me leven, al die gekke Fransen doen het, dus GAY!

Het wordt de nieuwe mode deze zomer, Ralph Lauren shorts zijn allemaal bijna hotpants of iets langer!

Ikzelf verkies een langer model tot net boven de knie of net wat hoger dat de/het druppel(tje) op de quads te zien is.

Hij ziet er beter uit dan de meeste hier op DBB dussss..
Vind je? ik denk dat de meeste van ons dat makkelijk behalen als ze ook aan de AAS zitten. Daarnaast, wat is er zo bijzonder aan?

Je reageert er tenminste volwassen op Animal.. Schijt aan die broekjes..
"OOooohhhh jezus, nu is het 'stofje' weer verkeerd? Sukkeltjes allemaal, zal voortaan satijn voor jullie aantrekken. "
"Ik denk dat jij er belachelijker uitziet kereltje"
Nou ja volwassen... echt volwassen reacties zijn het ook weer niet.

Ik heb ergens gelezen dat Animal een vriendin heeft, dat verbaasd me ook niet, is ook een knappe meid zo te zien. maar ik vind het broekje totaal niet kunnen, ik zou me er voor schamen, net als naveltruitjes en die crap.
Ieder zijn eigen keuze.

Anyway respect voor Animal omdat hij doet wat hij wil en er schijt aan heeft, maar reacties als deze kan je dan wel verwachten als je ze op internet gaat plaatsen.

...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Citaat:
Origineel gepost door marrkos [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij ziet er beter uit dan de meeste hier op DBB dussss..
Vind je? ik denk dat de meeste van ons dat makkelijk behalen als ze ook aan de "anabole androgene steroïden">AAS zitten. Daarnaast, wat is er zo bijzonder aan?

Je reageert er tenminste volwassen op Animal.. Schijt aan die broekjes..
"OOooohhhh jezus, nu is het 'stofje' weer verkeerd? Sukkeltjes allemaal, zal voortaan satijn voor jullie aantrekken. "
"Ik denk dat jij er belachelijker uitziet kereltje"
Nou ja volwassen... echt volwassen reacties zijn het ook weer niet.

Ik heb ergens gelezen dat Animal een vriendin heeft, dat verbaasd me ook niet, is ook een knappe meid zo te zien. maar ik vind het broekje totaal niet kunnen, ik zou me er voor schamen, net als naveltruitjes en die crap.
Ieder zijn eigen keuze.

Anyway respect voor Animal omdat hij doet wat hij wil en er schijt aan heeft, maar reacties als deze kan je dan wel verwachten als je ze op internet gaat plaatsen.

Ik zeg niet dat hij de mooiste van DBB is ofzo.. alleen de meeste die hier posten zijn zelf absoluut geen beest! Dat bedoelde ik.

Daarbij, AAS of niet, zijn fysiek is niet verkeerd.

En in eerste instantie reageerde hij volwassen

Tja je "kan" als man volgens de mode ook een rok dragen, dat wil nog niet zeggen dat je het ook moet doen. Die ontwerpers zijn sowieso allemaal gay. Dus zou me niet teveel baseren op wat zij bepalen dat "ok" is.

het slaat nu ook al aan bij de millitairen
2gy8zo3.jpg

Terug
Naar boven