Ik ken nog wel een ventje die niet vies is van te kleine strakke broekjes;
![]()
is dat niet dat dikkertje met die grote bek ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken nog wel een ventje die niet vies is van te kleine strakke broekjes;
![]()
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaik blijf wel even f5-en
Korte broeken zijn heel soms te doen mocht het een man staan. En dan heb ik het dus niet over een hotpants. 3-kwart broeken vind ik wel wat hebben.
Emilev kan er nog iets mee wegkomen omdat het iets op een gekrompen sportbroekje lijkt wat hij persee nog een aantal keer wilde omdat het net nieuw was voordat het per ongeluk te heet gewassen werd. Terwijl het broekje van animal gewoon eruit ziet als een poging om een verrotte oude spijkerbroek te redden door er maar een 'korte broek' van te maken.. Waarbij per ongeluk met de schaar is uitgeschoten. ronaldo heeft nog modegevoel, dus die kan er nog wel mee wegkomen.
maar als beiden gewoon graag een kort broekje willen hebben..laat het in vredes naam dan een 'echte' korte broek zijn die qua model ook zit zoals deze oorspronkelijk is bedoeld. Jullie zeggen wel het interesseert me niets..sowieso draag ik die shit alleen op vakantie of in en om het huis. Zeekoeien in xxl hotpants willen jullie toch ook niet zien? Omdat het gewoon weg niet staat.
you ****ing naziIk draag shorts. Geen hotpants, dat laat ik aan vrouwen over.
![]()
Ik draag shorts. Geen hotpants, dat laat ik aan vrouwen over.
![]()
je weet wel wat ik bedoel
ik blijf mezelf herhalen maar wat bb betreft telt het dus niet, je bent dan functioneel verplicht om een korte/gespannen broek te dragen want hoe anders kan je fatsoenlijk je spieren tonen. Maar het speciaal dragen omdat je het "mooi" of "trendy" vindt is en blijft gay.
Ik blijf wel even F5-en
Korte broeken zijn heel soms te doen mocht het een man staan. En dan heb ik het dus niet over een hotpants. 3-kwart broeken vind ik wel wat hebben.
EmileV kan er nog iets mee wegkomen omdat het iets op een gekrompen sportbroekje lijkt wat hij persee nog een aantal keer wilde omdat het net nieuw was voordat het per ongeluk te heet gewassen werd. Terwijl het broekje van animal gewoon eruit ziet als een poging om een verrotte oude spijkerbroek te redden door er maar een 'korte broek' van te maken.. waarbij per ongeluk met de schaar is uitgeschoten. Ronaldo heeft nog modegevoel, dus die kan er nog wel mee wegkomen.
Maar als beiden gewoon graag een kort broekje willen hebben..laat het in vredes naam dan een 'echte' korte broek zijn die qua model ook zit zoals deze oorspronkelijk is bedoeld. Jullie zeggen wel het interesseert me niets..Sowieso draag ik die shit alleen op vakantie of in en om het huis. Zeekoeien in XXL hotpants willen jullie toch ook niet zien? Omdat het gewoon weg niet staat.
Ik draag shorts. Geen hotpants, dat laat ik aan vrouwen over.
![]()

Ik vind bijvoorbeeld jouw smaak voor mode lachwekkend. Neem nou jouw bikini en sieraden. Dat doet me denken aan een borderliner.
No offence

3 kwarts is ook bagger, het is gewoon of een normale broek of een korte broek, hoewel een korte broek ook niet echt bij mij in de smaak valt, is het wel gewoon relaxed als het te warm is om een lange broek te dragen, voor naar het strand is het wel leuk.
+1
een normale korte broek of een jeans, 3kwartsbroeken lijken echt nergens op!

was spec. gehaald voor een verkleedpartijtjemodegevoel? een 3 kwartsbroek? Over smaakt valt niet te twisten toch.
Ik vind bijvoorbeeld jouw smaak voor mode lachwekkend. Neem nou jouw bikini en sieraden. Dat doet me denken aan een borderliner.
No offence