MuscleMeat

korte minibroekjes, draag jij ze ook? want het kan!

Ehm ik zag laatst ook al zoiets als de leggeng voor mannen :S

ohhhh het was EmileV? :rolleyes:

Ik heb z'n naam niet eens genoemd was het ook niet van plan, ik herrinerde me echter dat hij een bijzonder kort broekje squat vandaar.

:orly:

Onze internet keyboard warrior die iedereen beledigd achter zijn computertje loopt in zulke korte broekjes rond? WTF?
Vastbinden bij het nieuwe meer tegen een boom wat een viespeuk.

Alsjeblief niet:eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omg die eerste pic, someone please kill it!! :eek:

:orly:

Onze internet keyboard warrior die iedereen beledigd achter zijn computertje loopt in zulke korte broekjes rond? WTF?
Vastbinden bij het nieuwe meer tegen een boom wat een viespeuk.

Origineel gepost door The Xtralarge
o bro!

je moet mij helpen please.......
check het het topic bij allerlei met korte broekjes van emile-v kan je een grote dildo op dat bankje onder zijn reet fotoshoppen dan drop ik hem daar...

Zou je echt dankbaar zijn daarvoor?
Het houdt je wel bezig. Met je 'please' en je 'echt dankbaar'. Haha. Fail.

Je wilt mij zo graag 'ownen' en je blijft maar falen. Keep it up.

Laatst bewerkt:
Willen rellen maar te lomp om een simpele foto te bewerken :lol:

lol

Ik ken nog wel een ventje die niet vies is van te kleine strakke broekjes;

hx508z.jpg

Het houdt je wel bezig. Met je 'please' en je 'echt dankbaar'. Haha. Fail.Je wilt mij zo graag 'ownen' en je blijft maar falen. Keep it up.
Als ik je echt wil ownen doe ik dat niet via internet dont worry je zit nog niet op die grens.

waar heb jij het over nurd, fail? Als je zo in de sportschool rondloopt zegt genoeg keyboardwarrior.:roflol: Geldgebrek om een nieuw broekje te kopen omdat je zoveel gegained hebt?

On topic:
korte strakke broekjes voor ""mannen"" zoals deze van onze supermaninternet hero EMILE-V zijn 100%GAY.

Laatst bewerkt:
haha stoere relboikes hier :roflol:

Als ik je echt wil ownen doe ik dat niet via internet dont worry je zit nog niet op die grens.

waar heb jij het over nurd, fail? Als je zo in de sportschool rondloopt zegt genoeg keyboardwarrior.:roflol: Geldgebrek om een nieuw broekje te kopen omdat je zoveel gegained hebt?

On topic:
korte strakke broekjes voor ""mannen"" zoals deze van onze supermaninternet hero EMILE-V zijn 100%GAY.

lol. :o

Jullie hebben allemaal een grote mond op het internet, alsof jullie er alledaags altijd perfect bij lopen.

Niet dat ik die korte broekjes goed praat though ;)

keyboar-warrior of niet, te kort gay-broekje of niet.. Hij squat wel meer dan de meeste hier van zijn leeftijd, en hij heeft wel de ballen om de filmpjes te posten.

Dat neemt niet weg dat die broekjes nogal fout zijn Emile:D

Iedereen post wel stoer foto's van Animallegs.. Hij ziet er beter uit dan de meeste hier op DBB dussss..

Je reageert er tenminste volwassen op Animal.. Schijt aan die broekjes..

En over Emilie heb ik net al gezegd..

Echt geweldig hoe ik jullie maar blijf bezighouden!
Een beetje aftrappen op mij om zelf misschien 'mannelijker' uit te komen? Hoe gay jullie het ook vinden, ik weet dat ik het niet ben, dus waarom al die drukte erom?
Of gaat het erom dat ik geen benen zoals Reus of Jeppe heb? Denk als Reus of Ibo het zou[/B dragen voor een been training, het ineens gaaf is of minder 'gay' en Jeppe droeg het ook tijdens een shoot geloof ik. Het zit prima tijdens een training en waarom zouden sportscholen het verbieden? Als een BB-er het draagt en zijn truitje komt bijv boven zijn navel uit is het allemaal prima?

Ik ben niet gay, jullie zijn alleen maar bezig met hoe je door anderen gezien wordt!
Niet iedereen zal ervan houden, true! Maar denk dat er toch ook heel wat gasten zijn die het niet durven vanwege een ander zijn mening. Dat is wel het laatste wat me dwarszit, hoe dit stelletje bekrompen galbakken over mij denkt.

Maar vind dat het geleuter over dat broekje nu wel uitgekauwd is. Dus wordt eens volwassen, en er moeten hier heel wat mensen eerst maar eens meer en serieuzer gaan trainen ipv constant over een broekje te gaan moeten flamen.

Gaat om het materiaal. Dat spijkerbroekje staat te fout. Katoen komt minder gay over

Zoals bij rocky en apollo is het weer niet gay

Gaat om het materiaal. Dat spijkerbroekje staat te fout. Katoen komt minder gay over

Zoals bij rocky en apollo is het weer niet gay

OOooohhhh jezus, nu is het 'stofje' weer verkeerd? Sukkeltjes allemaal, zal voortaan satijn voor jullie aantrekken.

Terug
Naar boven