AndroidHealthClinic

korte minibroekjes, draag jij ze ook? want het kan!

Idd behoorlijk gay

Kan me vergissen maar denk dat Big-T niet z'n fan van Ronaldo is :roflol:

Echt geweldig hoe ik jullie maar blijf bezighouden!
Een beetje aftrappen op mij om zelf misschien 'mannelijker' uit te komen? Hoe gay jullie het ook vinden, ik weet dat ik het niet ben, dus waarom al die drukte erom?
Of gaat het erom dat ik geen benen zoals Reus of Jeppe heb? Denk als Reus of Ibo het zou[/B dragen voor een been training, het ineens gaaf is of minder 'gay' en Jeppe droeg het ook tijdens een shoot geloof ik. Het zit prima tijdens een training en waarom zouden sportscholen het verbieden? Als een BB-er het draagt en zijn truitje komt bijv boven zijn navel uit is het allemaal prima?

Ik ben niet gay, jullie zijn alleen maar bezig met hoe je door anderen gezien wordt!
Niet iedereen zal ervan houden, true! Maar denk dat er toch ook heel wat gasten zijn die het niet durven vanwege een ander zijn mening. Dat is wel het laatste wat me dwarszit, hoe dit stelletje bekrompen galbakken over mij denkt.

Maar vind dat het geleuter over dat broekje nu wel uitgekauwd is. Dus wordt eens volwassen, en er moeten hier heel wat mensen eerst maar eens meer en serieuzer gaan trainen ipv constant over een broekje te gaan moeten flamen.

Een beetje aftrappen op mij om zelf misschien 'mannelijker' uit te komen? Hoe gay jullie het ook vinden, ik weet dat ik het niet ben, dus waarom al die drukte erom?
Of gaat het erom dat ik geen benen zoals Reus of Jeppe heb? Denk als Reus of Ibo het zou[/B dragen voor een been training, het ineens gaaf is of minder 'gay' en Jeppe droeg het ook tijdens een shoot geloof ik. Het zit prima tijdens een training en waarom zouden sportscholen het verbieden? Als een BB-er het draagt en zijn truitje komt bijv boven zijn navel uit is het allemaal prima?

Ik ben niet gay, jullie zijn alleen maar bezig met hoe je door anderen gezien wordt!
Niet iedereen zal ervan houden, true! Maar denk dat er toch ook heel wat gasten zijn die het niet durven vanwege een ander zijn mening. Dat is wel het laatste wat me dwarszit, hoe dit stelletje bekrompen galbakken over mij denkt.

Maar vind dat het geleuter over dat broekje nu wel uitgekauwd is. Dus wordt eens volwassen, en er moeten hier heel wat mensen eerst maar eens meer en serieuzer gaan trainen ipv constant over een broekje te gaan moeten flamen.

Ook al heb ik dit stukje niet gelezen ik ben het niet met je eens. Je ziet er belachelijk uit :D

niet zo druk maken joh
ik vind je er wel geil uitzien met dat broekje :p

Ik wil niet bashen ofzo, maar deze is toch net iets anders Animal.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mij boeit het trouwens niet wat je aantrekt, bij ons in de sportshool heb je zelfs dudes die met korte leggings trainen.

mij boeit het trouwens niet wat je aantrekt, bij ons in de sportshool heb je zelfs dudes die met korte leggings trainen.

Ander modelletje, maar gaat het dan omdat ie is afgeknipt van een oude spijkerbroek? Omdat er rafeltjes aanzitten?

Ik denk dat het gecombineerd met de lengte idd dat is.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

Ik heb respect voor Animallegs dat ie zich er niets van aan trekt dat andere het gay vinden. Hij heeft goede benen en die mag hij wel laten zien vind ik, vind het bij hem ook niet raar staan ofzo. :thumb:
Bij zo'n kerel als ronaldo vind ik het wel gay.

Laatst bewerkt:
Ja maar Dutch, jij praat met iedereen mee, ik wil je dan gewoon voor mezelf.
Ik ben tenslotte erg gay you know ;)

:roflol:

zo is het , een echte gay spingt met iedereen in de darkroom, als er maar een anus opzit maakt het verders niet uit.

maar ps, als je nu toch 100% gay geworden bent, kan je me eindelijk eens het tel.nr. van mishale geven :thumbup:

dammnn ik wist niet dat jeppe ook gay was
maar hoe meer gay's hoe beter :thumbup:

Zal me trouwens boeien of mensen die foto gay vinden of niet :rolleyes:

Ik check dan gewoon ff hun gallery en denk dan.... :fu: :p

Terug
Naar boven