XXL Nutrition

Kosten AS

Status
Niet open voor verdere reacties.
mag je hier niet vragen

Is het niet mogelijk dat er een lijst met gemiddelde prijzen komt ?
Stel dat je als leek honderden euro's meer betaald en dat had kunnen
voorkomen door gewoon effe een lijstje hier te zetten.

Moet kunnen toch T ? Geen dealers erbij zetten uiteraard :P

Er wordt hier enkel over steroiden gesproken voor educatieve doeleinden. prijslijsten e.d. horen er daarom niet. vindt het ook tamelijk link voor het geval dat big brother is watching you :)

• Topic Starter Topic Starter
Ow...solly, dat wist ik niet. In ieder geval...kan iemand me vertellen of 9 euro voor een Deca en 9 euro voor een winstrol duur is? Die Deca is vrij normaal kan goedkoper dat weet ik. Maar winstrol???

soulreaver zei:
Er wordt hier enkel over steroiden gesproken voor educatieve doeleinden. prijslijsten e.d. horen er daarom niet. vindt het ook tamelijk link voor het geval dat big brother is watching you :)

Wat is hier gevaarlijk aan dan ?
Big brother ziet een lijst met anabolica en de prijzen ernaast,
hij denkt een dealer te vinden maar die blijken er niet bij te staan.

En een prijzenlijst is juist zeer educatief voor mensen die hun spullen
voor 20 euro per ampul kopen bijvoorbeeld. :)

Jay Impel zei:
Wat is hier gevaarlijk aan dan ?
Big brother ziet een lijst met anabolica en de prijzen ernaast,
hij denkt een dealer te vinden maar die blijken er niet bij te staan.

En een prijzenlijst is juist zeer educatief voor mensen die hun spullen
voor 20 euro per ampul kopen bijvoorbeeld. :)

zien een lijst met prijzen en middelen, een prijstlijst en T ze site wordt dichtgegooid. handel in steroiden.

je kunt hier beter niet met prijsen gooien niet goed spreek de grootste op de sportschool ma aan :P

soulreaver zei:
zien een lijst met prijzen en middelen, een prijstlijst en T ze site wordt dichtgegooid. handel in steroiden.

Hebben ze op dat moment dan bewijs dat T anabolen verkoopt ?

biggy zei:
je kunt hier beter niet met prijsen gooien niet goed spreek de grootste op de sportschool ma aan :P

En stel dat ie dan denkt :
"hahaha, kijk die miezerige worm, die ga ik effe wat leuks op de mouw spelden"

Krijg je ineens 20 ampuls slaolie voor 35 euro per stuk :P

Zou zo'n lijst op aanvraag kunnen worden verstuurd naar je PM-box? Of anders via je mail? Ik ben ook erg benieuwd wat het allemaal kost. Mijn trainingspartner denkt na over een behoorlijke kuur, maar heeft een prijs van 1200 euro horen vallen en 700 euro. Dat verschil, voor dezelfde middelen, vind ik te gek voor woorden.

Het zal best kunnen, ik kan het niet. Ik ken geen prijzen, doe enkel educatief onderzoek naar steroiden :)

soulreaver zei:
een lijst met middelen en prijzen op een internetsite is voldoende reden de site dicht te knallen. denk je dat zij zo ruimdenkend zijn?

oooh damn, en ik maar denken dat het een wettelijke kwestie was :P
maar webspace providers kunnen je wel de das om doen ja.

Jordees zei:
Zou zo'n lijst op aanvraag kunnen worden verstuurd naar je PM-box? Of anders via je mail? Ik ben ook erg benieuwd wat het allemaal kost. Mijn trainingspartner denkt na over een behoorlijke kuur, maar heeft een prijs van 1200 euro horen vallen en 700 euro. Dat verschil, voor dezelfde middelen, vind ik te gek voor woorden.

Voor 700 euro kan je al 10 weken lang 2 gram test zetten :D,
dus ik denk dat je vriend hard genaait word.

Ik heb trouwens een lijst gevonden met de prijzen,
maar dit zijn iig de straat prijzen in amerika.

http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm

Ik vind het ook geen goed idee, zulke dingen moet je gewoon weten .

Het valt wel mee, op anabolic review staan ook straatprijzen, vele malen hoger dan onze europeese, maar das een amerikaanse site, het land van de fbi. Maar even on topic, het gaat allemaal om vertrouwen in je dealer. Je kan beter wat meer betalen en goed spul krijgen, dan te weining en slaolie spuiten.

Grtz

Levrone@ zei:
Ik vind het ook geen goed idee, zulke dingen moet je gewoon weten .

idd, dat zoiezo, maar ter controle is het wel handig,
want ik neem aan dat je niet van ELK anabool de prijs uit je hoofd weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven