Fitness Seller

Kosten AS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar iemand kan toch wel een lijstje op een eigen website zetten en dan een link hier neerzetten? Weet zelf niet hoe ik een site moet maken, en weet ook niet die prijzen, maar moet toch wel kunnen??

Jack zei:

ja, ik heb nog nooit anabolen gekocht ofzo hoor en weet de prijzen niet,
maar het leek mij dat je zoiezo wel 2 gram 10 weken kan zetten. ;)

Zou iemand mij een prijzenlijst willen pm'en dan kan ik effe beetje checken
zodat ik niet voor nare verassingen kom te staan.

RichardV zei:
Maar iemand kan toch wel een lijstje op een eigen website zetten en dan een link hier neerzetten? Weet zelf niet hoe ik een site moet maken, en weet ook niet die prijzen, maar moet toch wel kunnen??

dat is een vet idee ja ! :)

Dit is wel handig idd....de 1e keer dat ik as bestelde was via www.pharmaeurope.com (ik weet t...hartstikke fout)

Ze hebben geleverd en de spullen waren niet fake, maar ze hanteren wel woekerprijzen.

Als vb haal ik ff aan:

59 euro voor 100 thaibol, 19 euro voor n yellowtop etc.

Ik geef alleen ff de prijzen weer die zij hanteren en ik weet inmiddels dat ik zwaar genaaid ben door die gasten.

Ik heb me laten vertellen ;) dat de normale prijzen voor deze ZONDER RECEPT VERBODEN middelen ongeveer de helft zijn van wat deze online pharmacy ervoor vraagt. :D

Het is net hoe de overheid/provider het ziet!

Als het gaat om wapens zijn ze daar streng in. Website met lijst van prijzen word snel offline gehaad, of door overheid, of door provider.

Aan de andere kant zijn er verschillende sites met "straatprijzen" van (hard)drugs. De overheid heeft zelf lijsten openpaar met straatprijzen van opium, heroine en coke! Per gram en per kilo! Media kent deze lijst ook, wandt vaak hoor je "5 kilo cocaine opgepakt met een gemiddelde straat waarde van ......"

Hoe streng zijn ze tegen lijst met anabolen? Is een prijzenlijst educatief? Ik vind dat het net zo educatief is als een lijst met welke kuur je kan doen en een lijst met fotos/info van wat echt is en wat fake is.

Het hangt er vanaf hoe de overheid/provider hier naar kijkt.

ja, als iemand mij nou een PM stuurt met de prijslijst

dan zet ik hem ergens op een chille webserver ;)

voor een lijst kun je me mailen en ik heb geen shit als ik zie wat jullie neemen en voor zo veel geld dat kan echt niet jongens die prijzen zijn niet normaal

bad boy zei:
voor een lijst kun je me mailen en ik heb geen shit als ik zie wat jullie neemen en voor zo veel geld dat kan echt niet jongens die prijzen zijn niet normaal

bro, handel is niet toegestaan op dit forum en prijs zoals jij hem noemt in die andere thread, voor 200 euro een volledige kuur met 2-3 middelen en nakuur ruikt naar fakes.

nou vind je echt niet weet je wat dat is jullie worden van alle kanten bezeikt met die prijzen ik weet nie tof je het weet wat een ampule echt kost in de apotheek en het is echt niet veel ik haal ze uit de apotheek alles echt alles dus ik weet de prijzen ik denk jij niet zo te zien voor 200 a 300 euro heb je een fijne kuur en niet voor 700 euro datzou ik dus nooit voor betalen echt niet

Ik weet wat ze in de apotheek kosten. testosteron is in de apotheek duurder dan het op de zwarte markt verkocht wordt. Ik ken de prijzen bro, ik weet ook wat betrouwbare dealers ervoor vragen en ik weet wat redelijke prijzen zijn. De gemiddelde zwarte marktprijs voor een ampul testosteron is 7.50 - 8,00 euro, dat is een normale prijs.

nou dat is wel een beetje veel vind je niet omnadren os sustanon moet je niet meer dan 6 euro voor betalen en methanabol niet meer als 17.50 voor 100

Dan heb jij je methanabol wel heel goedkoop :rolleyes: ....maarre ik zie dat je gebanned bent dus zult wel stoute dingetjes hebben gedaan. :D

Just me zei:
Ow...solly, dat wist ik niet. In ieder geval...kan iemand me vertellen of 9 euro voor een Deca en 9 euro voor een winstrol duur is? Die Deca is vrij normaal kan goedkoper dat weet ik. Maar winstrol???

Jep is duur ligt wel aan de soort deca van hoog naar laag Organon,Norma,GS

Winstrol is een ook prijzig Zambon,International Phamacuticals

Dboll zei:
Dan heb jij je methanabol wel heel goedkoop :rolleyes: ....maarre ik zie dat je gebanned bent dus zult wel stoute dingetjes hebben gedaan. :D

ah damn, vandaar dat ie ook niet meer reageerd op me PM :P

bad boy zei:
nou dat is wel een beetje veel vind je niet omnadren os sustanon moet je niet meer dan 6 euro voor betalen en methanabol niet meer als 17.50 voor 100

Ik snap uberhaupt niet waar het ventje over praat...volgens zn profiel is Bad Boy 14 jr....hij moet zich bezig houden met de Transformers ipv steroiden.

nou ik ben geen 14 om te beginene waaroom dat ze me hier hebben delet weet ik niet maaar als ik zo zie zijn hier veel kinderen die niet weten hoe de wet in elkaar zit zijn ze bang dat het hier te veel informatie vrij komt nou dat is niet srafbaar de prijzen over ilegale producten zijn niet verboden om op het internet te zetten verkoop wel dit is informatie site over de prducten is het zelfde als je over wiet praat hoe je dat moet kweken die site's bestaan ook en die zijn niet srafbaar en nog een keer verkoop wel hier op deze site zie ik nergens dat ik hier iets kan kopen of wel NIET DUS dus niet bang zijn dames jullie moeten niet zo geheim praten dat valt beter op dat jullie allen maar informatie uit wiselen en dianabooooooooool je denk dat je zo slim bent echt niet als jij meer voor dianabol betald dan 17.50 dan ben je dom echt wel bij ieder pil wat je pakt woord je genaaid asl je meer dan 17.50 betald echt en dat meen ik maar niet boos woorden dat is maar informatie site dames hihihihih

niemand zei:
nou ik ben geen 14 om te beginene waaroom dat ze me hier hebben delet weet ik niet maaar als ik zo zie zijn hier veel kinderen die niet weten hoe de wet in elkaar zit zijn ze bang dat het hier te veel informatie vrij komt nou dat is niet srafbaar de prijzen over ilegale producten zijn niet verboden om op het internet te zetten verkoop wel dit is informatie site over de prducten is het zelfde als je over wiet praat hoe je dat moet kweken die site's bestaan ook en die zijn niet srafbaar en nog een keer verkoop wel hier op deze site zie ik nergens dat ik hier iets kan kopen of wel NIET DUS dus niet bang zijn dames jullie moeten niet zo geheim praten dat valt beter op dat jullie allen maar informatie uit wiselen en dianabooooooooool je denk dat je zo slim bent echt niet als jij meer voor dianabol betald dan 17.50 dan ben je dom echt wel bij ieder pil wat je pakt woord je genaaid asl je meer dan 17.50 betald echt en dat meen ik maar niet boos woorden dat is maar informatie site dames hihihihih

als je op je toetsenboard kijkt zie je onderaan een . en een , staan. dit zijn leestekens, die kan je gebruiken in je zinnen zodat je niet 1 lange zin hebt :)

een lijst met prijzen kan voor de provider op verkoop lijken en zij zijn geen verantwoording schuldig om een site eraf te knallen. afgezien van of het wel of niet strafbaar is. de admin heeft regels opgesteld waar members zich aan dienen te houden, dit is 1 van de regels. het is niet aan ons de regels te bepalen hier :)

nou je bent wel een slime jongen zo te zien maar over anabolen weet je niks echt niet en over andere dingetjes ook niet 8 euro voor een ampule hahahahahaha dat betalen allen maar dames geen kerels met verstand en jij kent betrouwbare dealers die voor 8 euro een ampule verkopen hahahahahahah jij bent blind jongen en ten tweede bepaal jij hier de regels neeeeeee zo te zien of wel of ben je een kontekruiper ik denk het wel

Te dom om op te reageren gewoon!!!! Bannen die hap!!!!!

(Ik wil eigenlijk nooit op zoiets reageren maar dit kan gewoon echt niet!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven