AndroidHealthClinic

Kosten AS

Status
Niet open voor verdere reacties.
johny ik hoef niks te verkopen daar heb ik groote bb voor echte mensen geen kids ik ben binnen ik wil allen maar zeggen dat jullie blind zijn over die prijzen hier woord het te duur verkocht in dit land en waarom is dat dan omdat jullie worden bezeikt en waarom moet je veel betalen als je goedkoper kan krijgen duur wilt niet altijd zeggen dat het goed is of wel en johny als je spieren zo uit zien als je naam dan heb je niet veel

niemand zei:
johny ik hoef niks te verkopen daar heb ik groote bb voor echte mensen geen kids ik ben binnen ik wil allen maar zeggen dat jullie blind zijn over die prijzen hier woord het te duur verkocht in dit land en waarom is dat dan omdat jullie worden bezeikt en waarom moet je veel betalen als je goedkoper kan krijgen duur wilt niet altijd zeggen dat het goed is of wel en johny als je spieren zo uit zien als je naam dan heb je niet veel

niemand als je gaat oordelen over andere mensen post dan eerst je eigen fotos. voordat je met commentaar komt over anderen.

en we hebben je nou wel gehoord mooi voor je dat het zo goedkoop krijgt. hoop voor je dat het echt is maar hou op met dit gezeur.

#Zucht# Beste helemaal niet meer reageren op die puber....mocht het geen puber zijn dan is het een volwassene met een flinke geestelijke achterstand.

zn profiel, spelvauten en soortelijk is dat chinees of zo en jij bent BB hahahahaha doet pijn of niet 17.50 voor dianabol lekker goedkoop jij betaald zeker 50 euro hihihihihihihihihihihihi ga maar slaolie in je reet duwen is mischien goedkoper ik duuw me lekker echt spul in mijn kontje en lekker goedkoop en ik groei zeker van slaolie niet zo of wel hihihihihihihihi ga maar lekker dromen over echt spul ik heb die jij niet zo te zien

Zonebloem olie is goed koper hoor hahahaa

En Sinterklaas is alweer terug naar Spanje, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven