XXL Nutrition

Kosten AS

Status
Niet open voor verdere reacties.
the ur kom je uit roermond waar dan ik ook

niemand zei:
nou je bent wel een slime jongen zo te zien maar over anabolen weet je niks echt niet en over andere dingetjes ook niet 8 euro voor een ampule hahahahahaha dat betalen allen maar dames geen kerels met verstand en jij kent betrouwbare dealers die voor 8 euro een ampule verkopen hahahahahahah jij bent blind jongen en ten tweede bepaal jij hier de regels neeeeeee zo te zien of wel of ben je een kontekruiper ik denk het wel

als jij niet weet dat de prijs van de apotheek hoger is als die van ampullen op de zwarte markt denk ik dat wij al uitgepraat zijn. dan heb ik het nog niet over je nederlands, de vele spelfouten, het missen van leestekens en absoluut dom overkomen. een goede dealer heeft brains. hierbij zijn wij dus uitgepraat.

17.50 voor 100dianabol? en ze werken ooknog? lijkt me heel erg sterk

He niemand...

Er is je al eens gevraagd om normaal te typen, doe dat dan ook! Het leest zwaar irritant!

en dames doet het pijn dat jullie allemaal meer dan 17.50 voor dianabol moeten betalen of maar dan 5 euro voor een amp zo te zien wel 500a 600 euro voor een kuur hihihihihihihihih wie betaald daar voor ik niet in rusland kost dianabol 100 stuks 6.25 euro dus ik weet niet hoe jullie aan die prijzen komen echt niet iik denk dat jullie allemaal andere prijzen zijn gewent dan ik dus ik denk dat we hier geen ruzie hoeven te makken over de prijzen is niet mij bedoeling ik wil allen maar zeggen dat die prijzen zijn veel lager dan wat jullie allemaal noemen echt het is echt zo en soulreaver weet je waarom ik niet kan sschrijven omdat die spullen wat ik gebruik die zijn echt supersterk dat ik mijn vingers niet kan bewegen

he barman hoe vaak heb je all gebruikt wel eerlijk zeggen

niemand zei:
en dames doet het pijn dat jullie allemaal meer dan 17.50 voor dianabol moeten betalen of maar dan 5 euro voor een amp zo te zien wel 500a 600 euro voor een kuur hihihihihihihihih wie betaald daar voor ik niet in rusland kost dianabol 100 stuks 6.25 euro dus ik weet niet hoe jullie aan die prijzen komen echt niet iik denk dat jullie allemaal andere prijzen zijn gewent dan ik dus ik denk dat we hier geen ruzie hoeven te makken over de prijzen is niet mij bedoeling ik wil allen maar zeggen dat die prijzen zijn veel lager dan wat jullie allemaal noemen echt het is echt zo en soulreaver weet je waarom ik niet kan sschrijven omdat die spullen wat ik gebruik die zijn echt supersterk dat ik mijn vingers niet kan bewegen

ze hebben je hersens ook aardig aan weten te tasten. zal wel komen door de lage prijs, heb je fakes gehad :)

oow, als je de m kunt gebruiken, de . zit er rechts van, gewoon een tip voor het geval je je keyboard niet helemaal begrijpt :)

Ik zal het je nog sterker vertellen. Dianbol van Akrikhin was in Rusland 2.75 euro per doosje. Wat zit je toch te ouwehoeren man..pleur gewoon op met je onzin praatjes..Mafkees.

D.W.

als ik mag vragen niemand hoezwaar ben je? als het een beetje indrukwekend is geloven ze hier waarschijnlijk sneller dat het goed spul is.

zwaar wilt niks zeggen,hoe je er uit ziet dat is belangrijk je kunt beter 90 kilo zwaar zijn met mooi figuur dan 120 met 30 %vet ik ben 1.80 met 89 kilo met 8%vet ik heb 3 jaar pauze gehaad na mij auto ongeluk toen woog ik 96 a99 kilo met 5 % vet ik was toen 8 kilo afgevalen dat viel nog mee ik mag nu weer gaan sporten dus weer kuuren

Niemand = TAFKABB (The Artist Formerly Known As Bad Boy)

Hij zegt dat ie geen 14 is maar ik vindt dat erg vreemd aangezien hij t blijkbaar zelf in zn profiel heeft gezet....dit correspondeert ook aardig met de spelvauten en het soortelijk taalgebruik van deze persoon.

Als ik dan ook nog lees dat hij hier in discussie gaat met de oudere en wijzere mede-DBB-ers weet ik t zeker: Deze jongen moet lekker zn Alfred J. Kwak en Powerrangers dvd's gaan kijken en de grote mensen laten praten.

:D :D :D

zn profiel, spelvauten en soortelijk is dat chinees of zo en jij bent BB hahahahaha doet pijn of niet 17.50 voor dianabol lekker goedkoop jij betaald zeker 50 euro hihihihihihihihihihihihi ga maar slaolie in je reet duwen is mischien goedkoper ik duuw me lekker echt spul in mijn kontje en lekker goedkoop en ik groei zeker van slaolie niet zo of wel hihihihihihihihi ga maar lekker dromen over echt spul ik heb die jij niet zo te zien

ten eerste als je het voor 17.50 krijg leuk voor je khoop voor je dat het goed spul is. en ken trouwens niemand die 50 euro voor 100 5mg tabs betaald dat is wel heel erg overdreven. en no effence maar met je hihihihihihihih ben je een relnicht ofzo.

verder mooi voor je dat je het voor 17.50 hebt maar vind je het nou zo belangrijk om ons te overtuigen? als het echt is leuk voor je maar je hoeft niet steeds met opmerkingen te komen zoals. hahaha of hihihihi dat doet pijn het 17.50 voor 100 dianabol beetje kinderachtig niet.

Kerel, denk je echt dat je op deze manier ook maar iets verkoopt. Ga gewoon op het treinstation je gebrekkige nederlandse verkooppraatje lopen houden, maar laat ons hier aub met rust!

ik heb een donkerbruin vermoeden, maar ik zeg nix :D :rolleyes: Ban die gozer maar gewoon, een aanwinst is hij niet!

Ik reageer niet meer op dat knakkertje....beste gewoon doodzwijgen. heb weinig zin me tot dat, wel zeer lage, niveau te verlagen. :D

wat boeit het of je echt spul hebt, je KAN HET HIER NIET VERKOPEN BRO !!!

Echt jongens, jullie maken je druk om wat een ander gebruikt,
het boeit toch niets dat die gozer slaolie spuit of dat jij zelf de bomb shit hebt ofzo ??

Dit topic is afgehandeld, valt niet meer aan toe te voegen dan lompe ruzie.
Ik heb een prijzenlijst die zeer realistisch is en die zet ik op internet
en als het mag post ik hier ergens een link.

Dus T, post je antwoord en sluit dit topic asjewil ;)

niemand zei:
nou je bent wel een slime jongen zo te zien maar over anabolen weet je niks echt niet en over andere dingetjes ook niet 8 euro voor een ampule hahahahahaha dat betalen allen maar dames geen kerels met verstand en jij kent betrouwbare dealers die voor 8 euro een ampule verkopen hahahahahahah jij bent blind jongen en ten tweede bepaal jij hier de regels neeeeeee zo te zien of wel of ben je een kontekruiper ik denk het wel
betaal liever wat meer $$ dat ik weet dat et goeie shit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven