Levrone@
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
the_ur zei:Te dom om op te reageren gewoon!!!! Bannen die hap!!!!!
(Ik wil eigenlijk nooit op zoiets reageren maar dit kan gewoon echt niet!)
IDD

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the_ur zei:Te dom om op te reageren gewoon!!!! Bannen die hap!!!!!
(Ik wil eigenlijk nooit op zoiets reageren maar dit kan gewoon echt niet!)

niemand zei:nou je bent wel een slime jongen zo te zien maar over anabolen weet je niks echt niet en over andere dingetjes ook niet 8 euro voor een ampule hahahahahaha dat betalen allen maar dames geen kerels met verstand en jij kent betrouwbare dealers die voor 8 euro een ampule verkopen hahahahahahah jij bent blind jongen en ten tweede bepaal jij hier de regels neeeeeee zo te zien of wel of ben je een kontekruiper ik denk het wel
niemand zei:en dames doet het pijn dat jullie allemaal meer dan 17.50 voor dianabol moeten betalen of maar dan 5 euro voor een amp zo te zien wel 500a 600 euro voor een kuur hihihihihihihihih wie betaald daar voor ik niet in rusland kost dianabol 100 stuks 6.25 euro dus ik weet niet hoe jullie aan die prijzen komen echt niet iik denk dat jullie allemaal andere prijzen zijn gewent dan ik dus ik denk dat we hier geen ruzie hoeven te makken over de prijzen is niet mij bedoeling ik wil allen maar zeggen dat die prijzen zijn veel lager dan wat jullie allemaal noemen echt het is echt zo en soulreaver weet je waarom ik niet kan sschrijven omdat die spullen wat ik gebruik die zijn echt supersterk dat ik mijn vingers niet kan bewegen

niemand zei:he barman hoe vaak heb je all gebruikt wel eerlijk zeggen

betaal liever wat meer $$ dat ik weet dat et goeie shitniemand zei:nou je bent wel een slime jongen zo te zien maar over anabolen weet je niks echt niet en over andere dingetjes ook niet 8 euro voor een ampule hahahahahaha dat betalen allen maar dames geen kerels met verstand en jij kent betrouwbare dealers die voor 8 euro een ampule verkopen hahahahahahah jij bent blind jongen en ten tweede bepaal jij hier de regels neeeeeee zo te zien of wel of ben je een kontekruiper ik denk het wel