MuscleMeat

Krachtbouwen en Laag vetpercentage behouden

T8im

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Is het mogelijk om spier op te bouwen ter wel je daarbij ook een lage vetpercentage behoud?

Wat ik zelf al ben tegen gekomen is. Dat als ik goed eet ik snel aankom en daarbij ook redelijk snel resultaten zie in spiergroei alleen heb ik daar ook gelijk te maken met wat onderbuik vet ter wel ik eigenlijk weinig ongezonds eet.

Mijn doel is: om juist een lage vetpercentage % te behouden en daarbij ook spiergroei te zien.

Ik train 5 dagen p/w en na mijn krachttraining te hebben gedaan neem ik eerst een whey shake en neem ik een korte pauze voordat ik aan mijn cardio begin(5 min max). Mijn cardio is hardlopen (loopband), ik ga elke x voor 4-5 km op een goed tempo tussen de 13-17 km/u, hierbij zweet ik enorm met de hoop erbij mijn vetpercentage te verminderen en weer die strakke buik terug te krijgen tijdens mijn spieropbouw.

Ik eet redelijk gezond neem om de 3 uur iets te eten waaronder kwark,fruit,brinta en fish oil pillen en als avond eten regelmatig kip,pasta en groentes.

Mijn vraag is of dit de juiste methode hiervoor is? of kan ik me misschien beter gaan focussen op een ding tegelijk?

Wat zou ik moeten veranderen om in mijn training/voeding om deze resultaten zo goed mogelijk te behalen?

Gewoon echt de sticky's lezen hoor, zodat je wat meer kennis krijgt, als je echt serieus resultaten wil...een training en voedingsschema maken, je vindt het allemaal hier op de site...

• Topic Starter Topic Starter

hehe ik had inderdaad al wat rond gekeken en ben net nieuw yes, zat even kort met die vragen en wou direct door naar fitness met wat geluk kwam ik terug en was er gereageerd en dat is inderdaad zo gegaan dankjewel voor de informatie!

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Gewoon echt de sticky's lezen hoor, zodat je wat meer kennis krijgt, als je echt serieus resultaten wil...een training en voedingsschema maken, je vindt het allemaal hier op de site...

Ik ga kijken dankjewel!

Terug
Naar boven