Bumfluff
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
so true.Goed, als alternatief is er anti-kraak en voor de rest blijf van andermans spullen af.
@Beginnerbb, ben jij niet tegen dit kraakverbod?
(dit vraag ik me serieus af)
zoiets lijkt inderdaad het best, desnoods met losse contractjes waar het gemeentebestuur bemiddeld tussen "krakers" en eigenaars.Als men verkrotting en leegstand aanpakt dan hoeven we ook niet te zeuren over kraken lijkt mij. Ik denk dat dat een veel fundamentelere discussie is ook: hoe je gemeenten en steden leefbaar en aangenaam kan houden. En die krakers misschien eens aan het werk zetten (in de bouw eventueel).
Als men verkrotting en leegstand aanpakt dan hoeven we ook niet te zeuren over kraken lijkt mij. Ik denk dat dat een veel fundamentelere discussie is ook: hoe je gemeenten en steden leefbaar en aangenaam kan houden. En die krakers misschien eens aan het werk zetten (in de bouw eventueel).
Als dat schorem al wilt werken is het iig geen zwaar werk maar eerder iets waarbij ze de hele dag op een stoel mogen zitten.Ach met wat motiverende hulp moet dat wel lukkenKrakers aan het werk? in de bouw nog welAls dat schorem al wilt werken is het iig geen zwaar werk maar eerder iets waarbij ze de hele dag op een stoel mogen zitten.

En terecht. Alhoewel ik wel begrip heb voor het ideaal, blijf je gewoon van andermans eigendom af.

Kan die gast niet gewoon een ban krijgen.
Heb ook niks met krakers, maar dat ongenuanceerde gewauwel van die gozer kan je toch gewoon aanmerken als forumvervuiling en er vervolgens 7 strafpunten voor geven?
Kan die gast niet gewoon een ban krijgen.
Heb ook niks met krakers, maar dat ongenuanceerde gewauwel van die gozer kan je toch gewoon aanmerken als forumvervuiling en er vervolgens 7 strafpunten voor geven?

Ben je in het dagelijkse leven ook zo'n huilert? Ik mag mijn mening hebben, ik val niemand persoonlijk aan. Of is alles wat buiten jouw linkse straaltje valt "forumvervuiling"?
![]()