Fitness Seller

Nieuws Kraken definitief verboden

Peiling Peiling Hoe staan jullie tegenover deze wet?

• Totaal stemmers
    62
En terecht. Alhoewel ik wel begrip heb voor het ideaal, blijf je gewoon van andermans eigendom af.

Eindelijk:D, belachelijk dat het eerst wel kon, dat was gewoonweg van de zotte.

Goed, als alternatief is er anti-kraak en voor de rest blijf van andermans spullen af ;) .

goed zo, legaal kraken is voor doetjes.

Ik sta klaar om ten strijde te trekken met m’n stinkbommen en erwtenschieter

goed zo, legaal kraken is voor doetjes.

:roflol: so true.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Goed, als alternatief is er anti-kraak en voor de rest blijf van andermans spullen af ;) .

Ik denk dat je van een koude kermis thuis komt als je denkt dat er nog veel bedrijven gebruik gaan maken van anti-kraak wanneer kraak gewoon bij wet verboden is.

@Beginnerbb, ben jij niet tegen dit kraakverbod?
(dit vraag ik me serieus af)

@Beginnerbb, ben jij niet tegen dit kraakverbod?
(dit vraag ik me serieus af)

Niet per se.
IMO is het goed om, in een tijd waarin huurprijzen het dak uitstijgen en er een enorm woning tekort onder studenten is, mensen die onnodig lang huizen leeg laten staan hierop aan te spreken. Dit hoeft niet per se door kraken, maar tot op heden is dit de enige manier gebleken die het genoeg duidelijk maakt.
Nu kunnen mensen komen met het argument dat mensen zelf mogen bepalen wat ze met hun eigendom doen. En dat is ongetwijfeld ook waar. Maar in een maatschappij heb je bepaalde rechten, maar ook bepaalde plichten. Iedereen moet bijdragen en je gebouw onnodig leeg laten staan is niet bijdragen aan een gezonde samenleving.

Maar zoals Silentio ook al aangaf, kraken kan ook buiten de wet om, indien er niets wordt gedaan aan het bovengenoemde.

Wat gaat dit betekenen voor anti-kraak vraag ik me af?

Als men verkrotting en leegstand aanpakt dan hoeven we ook niet te zeuren over kraken lijkt mij. Ik denk dat dat een veel fundamentelere discussie is ook: hoe je gemeenten en steden leefbaar en aangenaam kan houden. En die krakers misschien eens aan het werk zetten (in de bouw eventueel).

Als men verkrotting en leegstand aanpakt dan hoeven we ook niet te zeuren over kraken lijkt mij. Ik denk dat dat een veel fundamentelere discussie is ook: hoe je gemeenten en steden leefbaar en aangenaam kan houden. En die krakers misschien eens aan het werk zetten (in de bouw eventueel).
zoiets lijkt inderdaad het best, desnoods met losse contractjes waar het gemeentebestuur bemiddeld tussen "krakers" en eigenaars.

Krakers aan het werk? in de bouw nog wel :roflol: Als dat schorem al wilt werken is het iig geen zwaar werk maar eerder iets waarbij ze de hele dag op een stoel mogen zitten.

En terecht. Alhoewel ik wel begrip heb voor het ideaal, blijf je gewoon van andermans eigendom af.

Welk begrip? Heb je wel eens naar dat volk gekeken? Ongewassen tuig met vuil haar en sikken.. En ze willen geen goedkopere woning buiten de randstad of welke grote stad dan ook, maar er pal in (dat zijn dan de zogenaamde natuurliefhebbers/boomknuffelaars..). Nee ze eisen zich dingen op en willen niet werken. Je hoort met je gore poten van andermans eigendom af te blijven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laffe parasieten :kots:

Kan die gast niet gewoon een ban krijgen.
Heb ook niks met krakers, maar dat ongenuanceerde gewauwel van die gozer kan je toch gewoon aanmerken als forumvervuiling en er vervolgens 7 strafpunten voor geven?

Kan die gast niet gewoon een ban krijgen.
Heb ook niks met krakers, maar dat ongenuanceerde gewauwel van die gozer kan je toch gewoon aanmerken als forumvervuiling en er vervolgens 7 strafpunten voor geven?

Ben je in het dagelijkse leven ook zo'n huilert? Ik mag mijn mening hebben, ik val niemand persoonlijk aan. Of is alles wat buiten jouw linkse straaltje valt "forumvervuiling"?

internet_serious_business_framed.jpg

Ah, net nog verhalen gehoord van een asociale krakert.

Ben je in het dagelijkse leven ook zo'n huilert? Ik mag mijn mening hebben, ik val niemand persoonlijk aan. Of is alles wat buiten jouw linkse straaltje valt "forumvervuiling"?

internet_serious_business_framed.jpg

Haha natuurlijk kom je met een motivational poster uit de middeleeuwen, had ook geen verstandigere retoriek verwacht om eerlijk te zijn.
Als je een beetje naar mijn posts kijkt dan zul je zien dat ik niet alles wat niet binnen mijn straatje past aanmerk als forumvervuiling. Indien jij genoeg hersencellen zou hebben om jouw discriminatieve posts op een subtielere en genuanceerdere manier op het scherm te krijgen, dan had ik je misschien nog gevalideerd met inhoudelijke posts. Helaas zorgt jouw schreeuwerige manier van je mening verkondigen voor zulke slechte stukken tekst dat het niet om aan te zien is. Jouw apathie ten opzichte van éénieder die anders denkt dan jij is er debet aan dat je posts totaal niet aansprekend zijn.
Dus toen ik deze laatst post van jou las voelde ik mij gedwongen om te bedelen om een permban, om zo mijn netvlies te behoeden voor verdere infantiele, discrimatoire en ongenuanceerde lappen tekst.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven