Fitness Seller

Nieuws Kraken definitief verboden

Peiling Peiling Hoe staan jullie tegenover deze wet?

• Totaal stemmers
    62
Ook ik vind dat je van andermans eigendommen af moet blijven al laat je het 10 jaar leeg staan.
Degene die ervoor betaald mag bepalen wat die ermee doet.

Laatst bewerkt:
Ook ik vind dat je van andermans eigendommen af moet blijven al laat je het 10 jaar leeg staan.

Ja, want niemand is verantwoordelijk voor zijn eigen beslissingen is het niet? Dat we met meer dan 16 miljoen mensen een samenleving proberen te vormen is irrelevant, nietwaar? Want de vrije keuze is heilig.

Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, bestemmingsplannen zijn er niet voor niets en langdurige leegstand is gewoon een 1 richtingsweg richting verpaupering. Kraken is verder ook een asociale bezigheid van hoofdzakelijk parasieten, dus verder boeit me dat verbod geen zak maar ze zouden wel wat mogen doen aan leegstand die moedwillig veroorzaakt wordt. Als een pand niet aangeboden wordt voor verhuur of verkoop en het staat langdurig leeg zou je een boete moeten kunnen opleggen.

Mijn ouders hebben al meer dan 2 jaar een huis te koop staan, dus sta zeker positief tegenover dit verbod. Zou er niet aan moeten denken dat er een paar vieze hippies in de hoek van de kamer gaan zitten schijten.....:roflol:

Goed plan, dit!
Kraken is in principe gewoon diefstal. Als je de waarde van het huis bekijkt dan spreek je niet over 'een snoepje' stelen.

Welk begrip? Heb je wel eens naar dat volk gekeken? Ongewassen tuig met vuil haar en sikken.. En ze willen geen goedkopere woning buiten de randstad of welke grote stad dan ook, maar er pal in (dat zijn dan de zogenaamde natuurliefhebbers/boomknuffelaars..). Nee ze eisen zich dingen op en willen niet werken. Je hoort met je gore poten van andermans eigendom af te blijven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laffe parasieten :kots:

Slimme harry, ik zeg dat ik begrip heb voor het ideaal.

dus nu gaan anti-kraak woningen weg of wat? lekker k*t

Ja, want niemand is verantwoordelijk voor zijn eigen beslissingen is het niet? Dat we met meer dan 16 miljoen mensen een samenleving proberen te vormen is irrelevant, nietwaar? Want de vrije keuze is heilig.

Iedereen is verantwoordenlijk voor zijn eigen geluk.

Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, bestemmingsplannen zijn er niet voor niets en langdurige leegstand is gewoon een 1 richtingsweg richting verpaupering. Kraken is verder ook een asociale bezigheid van hoofdzakelijk parasieten, dus verder boeit me dat verbod geen zak maar ze zouden wel wat mogen doen aan leegstand die moedwillig veroorzaakt wordt. Als een pand niet aangeboden wordt voor verhuur of verkoop en het staat langdurig leeg zou je een boete moeten kunnen opleggen.

Laten we het erop houden dat ik een egoistische kl***zak ben. :D
Maar waar ik voor betaal, dat blijft van mij.

Ouders van een vriend hebben al gedurende langere tijd een huis leegstaan dat verbouwd gaat worden. Zaten ook opeens paar krakers in.. Politie deed alsof het de normaalste zaak van de wereld is. (Ze hadden een ruit ingeslagen om binnen te komen lol)

Toen maar even zelf de krakers netjes verzocht de boel per direct te verlaten.

Krakers stinken.

Negatief, nu kunnen groot ontroerendgoed bezitters gewoon hun stekkies leeg laten staan om de prijs op te drijven.

Heb een tweeledig gevoel.

Heb vroeger een aantal krakers gekend. Sommigen van hen doen het uit idealisme en heb tijd en geld geinvesteerd om hun kraakpand leefbaar te maken om zo een verkrotte buurt een beetje levendig te houden. Er waren er ook bij die gewoon ergens wouden crashen zonder te betalen.

Respect voor privé-eigendom is belangrijk, maar ergens moet er ook een kader zijn waar bewuste verkrotting door speculatie moet worden aangepakt. Mijn hart bloed als ik de staat van sommige prachtgebouwen in Brussel zie.

Krakers zijn over het algemeen gore paupers. Het is echter wel zo jarenlange leegstand van panden tegen moet worden gegaan. Wat dat betreft zou je hier misschien een of andere belasting voor kunnen bedenken.

Zeer positief! Opdonderen met die lui. Asociaal volk.

Misschien is het een ver van je bed show, maar als eigenaar van zo'n pand wordt je echt niet blij hoor. Voor de eigenaar is het namelijk echt niet gratis!

Ik begrijp niet hoe mensen voor zichzelf het kunnen goedpraten dat ze inbreken in iemand anders zijn eigendom, en dit opeisen. Dat dit voor de wet goedgekeurd was, is helemaal van de zotte! Vooral aangezien de eigenaar wel gewoon de lasten van het gebouw bij zijn belastingaangifte opgeteld ziet!

Niemand kiest de kant van de eigenaar, omdat mensen die investeren en hard werken voor hun geld veracht worden door de nederlandse maatschappij, en mensen die geen zin hebben om een stap extra dan nodig is te zetten en al een lening afsluiten wanneer hun pak shag op is zijn de 'slachtoffers' danwel 'helden' zijn van de media en maatschappij.

Handen af van iemands eigendom! Er wordt genoeg voor betaald (en ja, ook rijkere mensen moeten voor geld werken!)

@beginnerbb: Met respect voor jouw levensvisie, is die van mij heel anders. Wanneer je vrije keuze en beloning voor arbeid weg gaat nemen, maak je mensen tot slaven, die alleen nog maar hun hand op leren houden. Mensen moeten voor hunzelf leren zorgen, dit is de ware vrijheid.

Laatst bewerkt:
Misschien is het een ver van je bed show, maar als eigenaar van zo'n pand wordt je echt niet blij hoor. Voor de eigenaar is het namelijk echt niet gratis!

Ik begrijp niet hoe mensen voor zichzelf het kunnen goedpraten dat ze inbreken in iemand anders zijn eigendom, en dit opeisen. Dat dit voor de wet goedgekeurd was, is helemaal van de zotte! Vooral aangezien de eigenaar wel gewoon de lasten van het gebouw bij zijn belastingaangifte opgeteld ziet!

Niemand kiest de kant van de eigenaar, omdat mensen die investeren en hard werken voor hun geld veracht worden door de nederlandse maatschappij, en mensen die geen zin hebben om een stap extra dan nodig is te zetten en al een lening afsluiten wanneer hun pak shag op is zijn de 'slachtoffers' danwel 'helden' zijn van de media en maatschappij.

Handen af van iemands eigendom! Er wordt genoeg voor betaald (en ja, ook rijkere mensen moeten voor geld werken!)

Heb je een zakdoekje nodig?

Het gaat er niet om of iets zielig is of niet, maar of iets rechtvaardig is

Terug
Naar boven