XXL Nutrition

Kramp??

Thanatos

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Zit nu in de 3e week van mijn kuurtje.. en alles gaat boven verwachting moet ik zeggen. Weining bijwerkingen. Had gister wel de neiging om mijn washmachine van de flat te fl*kkeren omdat ie was uitgefikt.. lichtjes geirriteerd.. mwoi;)

Maar waar ik het meest mee zit is kramp !! jezus voornamelijk als ik train of aan het werk ben. Krijg een bijna dodelijke pomp in mijn onderrug en schouders. Vooral het trainen wordt er moeilijk door. Want na 1 setje nekdrukken moet ik echt 5 minuten rekken en strekken voordat ik weer een nieuwe poging kan wagen..

Heb zelf al aspirine gehaald maar daar durf ik er niet teveel van in te nemen. Omdat ik ook al op 40mg winstrol per dag zit.

Iemand misschien wat tips?? ik drink denk ik 4,5-6 liter per dag aan water. Neem vit C. 1000mg, Vit B complex en een multivitamine. En voor ik ga slapen ook nog wat calcium/magnesium/zink tabs.

die pomp in mijn onderrug heb ik ook gehad, nu 2 weken na de kuur gaat het al beter, kan zijn door de gewichtstoename of het vocht schijnt.
Volgens mij neem je een beetje veel vitamine`s, deze moeten ook allemaal door je lever verwerkt worden.

• Topic Starter Topic Starter
Ha.. dan ben ik gelukkig niet alleen :-) Ben van 99-100 naar 107.3 gegaan in 2 weken flinke toename in vocht ook dus daar kan een verklaring in zitten..

En ja wat de vitamines betreft... die jongens kun je volgens mij toch ook niet helemaal missen.. vitaminnen b. bijvoorbeeld zorgen ook voor bepaalde leverfuncties.. maar ik zal ze eens een week erruit laten.. Het is een feit dat die ook de lever moeten passeren en die is al druk genoeg momenteel..

Ik heb weleens kramp in mijn plasserje.

Terug
Naar boven