MuscleMeat

Kre-Alkalyn op rustdagen

byou1988

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m74
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Volgens de beschrijving moet je Kre-Alkalyn ook op rustdagen innemen. Maar er is geen oplaadfase oid. Dan kan je het toch net zo goed alleen op de trainingsdagen nemen? Kan iemand mij dit uitleggen?

Volgens de beschrijving moet je Kre-Alkalyn ook op rustdagen innemen. Maar er is geen oplaadfase oid. Dan kan je het toch net zo goed alleen op de trainingsdagen nemen? Kan iemand mij dit uitleggen?

Nee, onlogische dingen zijn niet uit te leggen.

Creatine is creatine. Met een oplaadfase ben je sneller opgeladen. Sla je een dag over, dan duurt het langer, maar maakt dat uit ... nee, uiteindelijk niet (tenzij je haast hebt).

Als je profijt van creatine wilt hebben dan heb je er een bepaald nivo van nodig in je lichaam, ook op rustdagen. Als je steeds dagen overslaat bereik je nooit een optimaal nivo en werkt het niet zo goed.

• Topic Starter Topic Starter
Als je profijt van creatine wilt hebben dan heb je er een bepaald nivo van nodig in je lichaam, ook op rustdagen. Als je steeds dagen overslaat bereik je nooit een optimaal nivo en werkt het niet zo goed.

Ok duidelijk, bedankt.
Helaas merk ik er nu nog weinig van (heb ook op rustdagen genomen). Maar ga over een week eens proberen de dosis iets te verhogen als het nog niet werkt.

Kan je kre alkalyn gewoon nemen gecombineerd met NO producten voor je training en met testoboosters?
Er staat bij geen neveneffecten, maar ik had met gewone creatine acne vorming, zou dit dan wegblijven bij gebruik van kre alkalyn?

groetjes

op welk moment van de dag (rustdag) pak je dan het beste Kre-Alkalyn?

Terug
Naar boven