op de doos staat er 3 capsules 30 minuten voor de training.
en op rustdagen?
mvg
en op rustdagen?
mvg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

is brol? applaus leuk antwoord
Bij de ene werkt mono heel goed bij de andere deze crealkalyne
Bij sommige geen enkele van de 2. iedereen reageert er anders op.
Uit persoonlijke ervaring weet ik dat het bij mij goede krachtgains gaf en ik er 3kg van bijkwam. (voedingsschema was ondertussen ongewijzifd gebleven) Waarvan ik toch 1,5kg vastgehouden heb.
Zie ook bij supplementen reviews enkele verslagen over krealkalyne van performance. Steeds zeer goede kritiek
grtz
Hej monkey face. Ik heb ook nitrocrea gebruikt. Werkte deftig, maar krealkalyne was toch n trpje hoger voor me. Veel suxxes hiermee
Ik gebruik alleen nog kre-alkalyne hou er veel minder vocht van op, heb deze Sports Target - KRE ALKALYN Pills - EFX. Bestaat ook in poeder vorm van hetzelfde merk.
Ik hoop dat je ze wel ergens anders koopt want is redelijk duur: SportFood.nl voor sportvoeding
De Kre-Alkalyn bij ons is van EFX.
Zij zijn de originele patenthouders van Kre-Alkalyn.
Andere merken hebben deze patenten gekocht van EFX om ook Kre-Alkalyn te kunnen produceren en de naam Kre-Alkalyn te mogen gebruiken.
Ik heb me net een bottle van 120 capsules aangeschaft.
Deze zijn blauw in vergelijking met wat ik overal zie (dat ze paars zijn ...)
Is dit een verschil soms ?
De capsules moet je toch openen en het poeder erin innemen met veel water toch ?
3 capsules een uur voor training en wat als je rustdag hebt ?