XXL Nutrition

Krijg m'n ontbijt maar niet binnen...

die boy heeft precies het fysiek van xyzyx

Srs?

Maak je ontbijt drinkbaar, veel melk, havermout, pindakaas en daarnaast eventueel een banaan.
Dit kun je gewoon mengen en opdrinken, of eerst blenden (dan wordt het ook wat dikker) en dan als smoothie wegwerken

Brinta eet je of met water of melk. En je moet jezelf het aanwennen goed te ontbijten na het opstaan. Probeer zo laat mogelijk (net voor je de deur uit gaat) te ontbijten, dan heb je al wat activiteit gedaan.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 17:53 ----------

op mn 13e/14e zag ik er iig zo uit

skinny.jpg
:-)

32152647.jpg

ontbijt klaarmaken, gaan zitten, verstand op nul/ blik op oneindig.... hap/kauw/slik.... doorgaan tot alles op is ;)
Tussendoor krant lezen/ forummen is toegestaan ;)

Doe zelf 40 gram havermout, 250 ml melk en dan zes klontjes suiker. Smaakt prima. Op het pak staat hoelang het in de magnetron moet. Eventueel minder suiker kan ook, net wat je lekker vindt.

magnetron? lolwut
pak gewoon brinta met 500ml melk en drink het op
30seconden en klaar

Koop een blender.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 20:08 ----------

Doe zelf 40 gram havermout, 250 ml melk en dan zes klontjes suiker. Smaakt prima. Op het pak staat hoelang het in de magnetron moet. Eventueel minder suiker kan ook, net wat je lekker vindt.

zes klontjes suiker??? ouwe

Zes klinkt inderdaad heel veel. Maar heb van die kleine suikerklontjes. Dus eigenlijk zijn het er drie. Kijk maar, deze.

Het zijn niet precies die van dat merk, maar wel die grootte.

Zes klinkt inderdaad heel veel. Maar heb van die kleine suikerklontjes. Dus eigenlijk zijn het er drie. Kijk maar, deze.

Het zijn niet precies die van dat merk, maar wel die grootte.

Ik dacht al, BEEST! dat jij 6 grote klonten wegkrijgt. Ik zou mee gaan doen met wegwedstrijden als ik jou was.

De vraag is waarom je uberhaupt suikerklontjes neemt?

Terug
Naar boven