Fitness Seller

Tips voor meer naar binnen krijgen?

Hoe kan je zo fkn licht zijn lol @newbie gains

blabla, ik haat dit soort reacties, ik ben zelf 68 kilo nu. tuurlijk is dat heel erg licht, maar het is al een stuk beter dan met het gewicht waar ik mee begon!!

maar zo ziet niet iedereen het op dit forum helaas. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Pfff ik krijg het bijna niet voor elkaar alleen om al die brinta naar binnen te werken heeft iemand tips?
Misschien dat er in lichtere dingen voor de maag meer in zit?

Maak er een shake mee met blender.

Je kan ze ook op 3 tijdstippen drinken, dat maakt geen zak uit. Maar wheyshakes uren vantevoren klaarmaken komt de kwaliteit niet ten goede.

Als je aan de 2400 onderhoud zit zou ik eerst proberen op onderhoud te eten.
KUn je even checken of je goed berekend hebt.
Merk je na 2 weken nog niks ga dan naar 2600 dan nog steeds niet? 2800...

Train wel als een beest dan!

Je onderhoud in de praktijk testen is iets dat mij ook wel aanspreekt. Die calculators zijn erg algemeen en sommige mensen hebben nou eenmaal een hogere verbranding. Rekenfouten zijn ook snel gemaakt.
2600 kcal is echt peanuts man. Ik eet dat binnen vier uur i.v.m. IF. Pasta, havermout, brood en bananen en je bent al een heel eind.
Cola zou ik niet zoveel drinken. Het zijn wel calorieën maar echt gezond is het niet ('t zijn simpele suikers).

De hele dag 6 glazen cola in totaal de rest water.

Whey Gebruik ik als boost voor momenten waar ik lang geen eiwit meer heb gehad maar aan dit schema te zien heb ik al ruim genoeg aan eiwitten dus is dit nodig?

Maar.... Ik krijg dit nu al niet naar binnen gewerkt heeft iemand tips want ik krijg het gewoon simpel weg niet voor elkaar zo veel eten naar binnen te krijgen.

Bij die 6 glazen ben ik gestopt met je schema te bekijken;).

Als je genoeg eiwitten hebt heb je geen shake nodig;).
En mixen, andere dingen eten die wel makenlijk binnen te spelen zijn en zo ook makenlijk zijn om aan veel kcal te komen:rolleyes:.

ps: voedingsticky's:D

Pfff ik krijg het bijna niet voor elkaar alleen om al die brinta naar binnen te werken heeft iemand tips?
Misschien dat er in lichtere dingen voor de maag meer in zit?

Internet staat vol met recepten & dingen die je kan toevoegen.
Eet wat je lekker vindt.

Terug
Naar boven