XXL Nutrition

Krijgen jullie die vette zooi ook niet meer weg?

Bezoekers in dit topic

NickNickNick

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
34
Waardering
0
Ben nu ongeveer een maandje beetje met serieus sporten en eten. Veel gezond eten, veel kwark, brinta, salades, rijst, kip, dat soort dingen. Nou was ik gisteravond vergeten te eten en heb ik rond een uurtje of 23:00 maar even een shoarmaboer opgezocht. Na 3 happen had ik geen trek meer in die vette zooi. Het is gewoon niet lekker meer. Hebben jullie dat ook?
 
Is dit een kijk-mij-eens-hardcore-zijn-nu-ik-geen-shoarma-meer-hoef-topic?

En nee dat heb ik niet
 
Is dit een kijk-mij-eens-hardcore-zijn-nu-ik-geen-shoarma-meer-hoef-topic?

En nee dat heb ik niet

Ja, zoiets. Of niet...

Maar een simpele Ja of Nee + motivatie voldoet. Cheers :-)
 
Zeer zeker wel, geef mij maar op geregelde tijden vet eten, werkt bij mij beter voor de spieren dan dat ik een strikt dieet volg (heb ik lang genoeg gedaan zonder bevredigende resultaten).
 
Laatst bewerkt:
je maakt jezelf wijs dat het ongezond voor je is en daarom vind je het niet lekker, beter maak je jezelf andere dingen wijs.
 
Echt wel, met gemak!
 
Niet alleen vind ik het niet lekker, maar na een vette barbeque wordt ik steevast altijd misselijk (alhoewel het ook van de copieuze hoeveelheden alcohol zou kunnen komen).
 
Niet alleen vind ik het niet lekker, maar na een vette barbeque wordt ik steevast altijd misselijk (alhoewel het ook van de copieuze hoeveelheden alcohol zou kunnen komen).

Ik weet wat je bedoelt, ook ik zie de whisky niet graag onaangesproken staan. Niks van aantrekken, zijn allemaal calorieën.
 
Als je maar lang genoeg geen vette zooi eet krijg je er vanzelf wel trek in, dan heb je gewoon zin in iets vets.
 
Eigenlijk niet.

Na een tijdje ebt dat ook weer weg volgens mij. In de cut bijvoorbeeld heb ik altijd na een paar weken enorm veel zin in vette hap als kebab enzo, maar na twee maanden ebt dat ook weer weg en denk je alleen maar aan worteltjestaart!
 
Kreeg er in de cut altijd wel trek in..

Maar dan had ik een keer een broodje frikandel ofzo of patat.. werd ik ****ing misselijk.
 
Ik heb het wel, maar dan met zoet. Vroeger snoepte ik vrij veel, en vanaf dat ik begon te trainen snoepte ik nooit meer. Als ik dan na een tijd (lees: een paar jaar) weer eens een stukje chocola nam ofzo vond ik het gewoon echt niet lekker.

Inmiddels lust ik wel weer zoet spul maar ik ben wel selectief geworden. Ik lust zeker niet alles meer, in tegenstelling tot vroeger dus.
 
tis niet dat ik er geen zinin heb... ik eet het gewoon minder/helemaal niet.
merk wel dat ik nu meer eet om te eten, niet omdat ik er zinin heb.(uitzonderingen daargelaten)
 
Niet alleen vind ik het niet lekker, maar na een vette barbeque wordt ik steevast altijd misselijk (alhoewel het ook van de copieuze hoeveelheden alcohol zou kunnen komen).

dat komt door al dat vlees wat je dan wegkaant, dat ligt ****ing zwaar op je maag. ik doe me hamburgers en frikandellen dan meestal tussen een bruin broodje.
 
dat komt door al dat vlees wat je dan wegkaant, dat ligt ****ing zwaar op je maag. ik doe me hamburgers en frikandellen dan meestal tussen een bruin broodje.

op de bbq?
 
Inmiddels al 4 maanden geen Shoarma of Friet aangeraakt,
weet niet of ik het niet meer lekker vind als ik het weer zou eten ,
maar zoals Strongman het ook al zei (paar berichten boven) zit tussen je oren .
En natuurlijk is daar niets mis mee, doe mij maar een lekker bakje kwark, of een blikje tonijn :)
 
mexicano of patatje gaat er altijd in!

shoarma smaakt gewoon zo smerig

maar eet al 1 maand geen vette troep meer ivm cutten

mis het een klein beetje, vooral de chips elk weekenD:D
 
dat gaat nog gemakkelijk hoor:P
 
Back
Naar boven