AndroidHealthClinic

krimping...

steve"'

Cool Novice
Waardering
0
is het waar dat van anabole uwe piet ga krimpe
hebbek van ore zegge
en als ge die foto's van bodubuilders bekijk
hebbe maar een kleintje ze

Je testikels kunnen tijdelijk krimpen. Erecties kunnen verminderen als je weinig androgene middelen neemt. (bijv deca) Maar je "piet" blijft gewoon altijd dezelfde lengte behouden na je kuur...

ps: probeer eens ABN te typen ;)

lijktmichien zo omdat ze zo ****ing huge zijn

tjah het is ook 1 van de onderdelen die het minst getraind worden heej dus blijft een beetje achter bij de rest van het lichaam. en ABN is misschien wel een beetje lastig voor onze zuiderburen!we zullen het ze maar niet kwalijk nemen :D

De man komt uit Mechelen en is dus 95% kans buitenlander dus give us a break he :)

• Topic Starter Topic Starter
jaja manne
ik zen gene zwette
ma ne gewone belg ne Mecheleir

heeft er iemand een verklaring voor ? da uwe lul ga krimpe

en ps waarom pakke sommige dan dien brol
een gewoon lekker lijf kunde toch krije in een paar maand en dan ne grote piet en

wat zegt admin nou net? dat je moeite hebt met het typen van ABN, is tot daar aan toe, maar lezen gaat toch wel?
Je penis krimpt niet door kuren. Hij kan het hooguit tijdelijk niet doen zoals admin aangeeft bij deca, bij tren komt het geloof ik ook voor. (deca-d*ck, tren-d*ck). Maar dit trekt bij en is te voorkomen, evenals de krimping van je ballen!

steve"' zei:
een gewoon lekker lijf kunde toch krije in een paar maand
awel he na wille kik toch ne kee wete hoe da gij da ga doen ze, zo e lekker lijf krijge oep e koppel maande.

Warrie (eventjes taalgebruik aangepast om mij verstaanbaar te make :p)

PS: k klappe kik oek geire zoe ze, ma ge moet na toch verstoon da der hie oek hollanders zitte en da die manne da ni altij zo goe begrape he

Laatst bewerkt:
ik word zo moedeloos van dat belgisch geouwehoer he

bah.

D. zei:
ik word zo moedeloos van dat belgisch geouwehoer he

bah.
:roflol:

Tja, voor wie het nog niet doorheeft ik heb hem gewoon verteld dat hij beter geen dialect praat omdat er hier veel nederlanders zitten.

• Topic Starter Topic Starter
ok in het AN
hoe ik dat zou doen om in een paar maande een lekker lichaam te krijgen
gewoon trainen gezond eten en goed rusten
ik bedoel dan niet een massief lichaam zoals coleman ofzoiets maar een gewoon lichaam waar ge is mee kunt showe opt strand :d

Tja iedereen zal wel een ander doel hebben natuurlijk. Mijn doel ik ook niet zoals coleman ofzo, maar ik wil toch wel aardig wat massa. En dat gaat niet echt op een paar maandjes als je vooraf nooit hebt getraint.

PS: Ik ben ook geen voorstander van mensen die AS gaan gebruiken om een beetje de beachboy uit te hangen (dus op dat vlak ben ik het wel eens met jouw). Maar ik heb er wel respect voor wanneer mensen die tegen hun natuurlijke limiet zitten AS gaan gebruiken.
Voor de duidelijkheid: ik = naturel

Ah en het is leuk om iemand uit de buurt op het forum te zien. Ik ben zelf van boortmeerbeek (tussen leuven en mechelen)

Warrie

Je moet niet vergeten dat wanneer je daar in zo'n posing slip staat, dat je totaal niet aan coïtus denkt. Als je in je kleine broekje met een paar dumbbells je zelf op aan het pompen bent voor een fotoshoot of voor op het podium dat het bloed echt niet in je pik gaat zitten. Hierdoor zijn je pik en je ballen ook veel kleiner.

Als je een kwartier onder een lekkere warme douche staat en je bent niet bezig met poseren dan kan het wel eens de helft van de lengte schelen.

dit is de domste opmerking rond bodybuilding wat je maar kan horen vind ik
wat je hebt kan niet krimpen,behalve testikels dan tijdelijk van A.S
en als uw benen 85cm zullen zijn zal uw paal ook niet zo groot meer lijken

dream warrior zei:
dit is de domste opmerking rond bodybuilding wat je maar kan horen vind ik
wat je hebt kan niet krimpen,behalve testikels dan tijdelijk van A.S
en als uw benen 85cm zullen zijn zal uw paal ook niet zo groot meer lijken
Agree :thumbs:

nou jullie het er tog over hebben groeihormoon word hij daar langer van? niet dat ik het ga doen maar gewoon nieuwschierig. lijkt mij van wel

is dit niet fries?

maar AS vrsterken toch de SECUNDAIRE geslachtskenmerken? meer baardgroei? en bij vrouwen een grotere klit? dus bij mannen een grotere pieteke?

Terug
Naar boven