He mannen,
Willen jullie zo vriendelijk zijn hier eens kritisch naar te kijken.
Ben 32 jaar,1.69m, 71 kilo, 18.3%BF (stroompuls weegschaal, heb sinds een week een huidplooi meter maar dit is zo makkelijk nog niet merk ik)
Ben door slecht dieten(1400Kcal) en 3 dagen in de week 30min HIIT cardio en en 30min fullbody machine KT in 5 maanden 20 kilo afgevallen maar wil nu echt af van de zwembandjes. Ook is er een groot gebrek aan volwassen spieren. Ik wil het liefst naar een BF tussen 10 en 12. Absoluut prioriteit in BF omlaag te brengen, behoud of zelfs gain in spier zou mooi zijn(ja, ik weet dat je dan goede genen moet hebben
) Heb veel gelezen en ben tot de bijgevoegde voeding-en train schema gekomen. Onderhoud staat op 2516Kcal (Katch-McArdle)
Alle opmerkingen en tips zijn welkom, ik wil dit zeer serieus gaan aanpakken en knallen met die handel.
Alvast bedankt voor de reacties.
Willen jullie zo vriendelijk zijn hier eens kritisch naar te kijken.
Ben 32 jaar,1.69m, 71 kilo, 18.3%BF (stroompuls weegschaal, heb sinds een week een huidplooi meter maar dit is zo makkelijk nog niet merk ik)
Ben door slecht dieten(1400Kcal) en 3 dagen in de week 30min HIIT cardio en en 30min fullbody machine KT in 5 maanden 20 kilo afgevallen maar wil nu echt af van de zwembandjes. Ook is er een groot gebrek aan volwassen spieren. Ik wil het liefst naar een BF tussen 10 en 12. Absoluut prioriteit in BF omlaag te brengen, behoud of zelfs gain in spier zou mooi zijn(ja, ik weet dat je dan goede genen moet hebben
) Heb veel gelezen en ben tot de bijgevoegde voeding-en train schema gekomen. Onderhoud staat op 2516Kcal (Katch-McArdle)Alle opmerkingen en tips zijn welkom, ik wil dit zeer serieus gaan aanpakken en knallen met die handel.
Alvast bedankt voor de reacties.

) ben aan het afbouwen dus. Alleen ik zie nu dat de suiker om 23.00 uur niet goed omschreven staat, deze zit in de kwark maar ook naar niks aan het afbouwen.