MuscleMeat

Kuki's log naar herculescup

Nice! Van harte gozer!!:woot:

De jongen met het rode slipje is Ekrem.
hij is de winnaar tot de 100kilo klasse en overall winnaar.
Brute kerel, is maar ongeveer 1.63mtr.
En flink wat massa op zijn frame.
Kuki je zag er super uit kerel. Alhoewel ik mijn longen uit mijn lijf heb geschreeuwd naar jouw toe om te LACHEN!!
Nu ff een weekje rust voor jouw, dus je lelijke kop wil ik niet in de gym zien.
En dan gaan we flink wat massa bouwen op die frame van jouw.
Geniet nog lekker van het eten.

Gefeliciteerd Kuk!

had even met kennis van ekrem gepraat

hij is gewogen op 96kg ofzo

echt een bruut fysiek die gozer!

Zag je gister eerst backstage, en begon wat te twijvelen (was niet de enigste hihi). Je oogte nogal wat soft. En je concurrentie zag er op het eerste gezicht wat beter uit. Maar met wat hulp van sibil en de nodige jack daniels, zag het er 100x beter uit. Vooral onstage. Met poseren ownde je iedereen. Zowel in jou als in andere klasses. Super veel respect aapje. Nog een jaar doorknallen en ik kom je op de hercules cup aanmoedigen en in termijn op het nk.

Van het weekend party dude. Ik bel/sms je voor die tijd wel xd.

Gooo ali.

Oh ja, ook nog respect voor drycure en aronw. Jammer dat de eerste genoemde ziek was geworden, maar beide stonden er goed bij. Ook jeppe, die nog in voorbereiding was.

• Topic Starter Topic Starter
man die ekram was een beest. Die moet door naar de arnold classic. Ik zit me weer lekker vet te mesten :D kan niet genoeg eten hehe. Herculescup gaat trouwens niet door voor mij. Ga nu eerst een jaar goed massa bouwen en daarna weer een wedstrijd pakken. Ben zeer tevreden met de voorbereiding en de wedstrijd. Uiteraard dankzei mike en onze beste ibo :thumb: thanks.

Proficiat Kuki, je hebt dat goed gedaan ! :)

Leuk man, kan me je nog heel anders herinneren kerel 2 jaar back bij fit & fun....:D
Cool te zien wat voor aso progressie je hebt gemaakt....

Jeppe

lach jij nooit?

je keek alleen maar serieus man:p

man die ekram was een beest. Die moet door naar de arnold classic. Ik zit me weer lekker vet te mesten :D kan niet genoeg eten hehe. Herculescup gaat trouwens niet door voor mij. Ga nu eerst een jaar goed massa bouwen en daarna weer een wedstrijd pakken. Ben zeer tevreden met de voorbereiding en de wedstrijd. Uiteraard dankzei mike en onze beste ibo :thumb: thanks.

Mooi he, nu ga je echt dikke massa pakken.

Bij mij vlogen de kilo's erbij in de periode na de wedstrijd.(1991)

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Nog gefeliciteerd man...je zag er echt goed uit!! Jammer dat je de Herculescup niet meedoet..maar misschien wel een goede keus om nog wat massa te pakken en volgend jaar nog veel beter terug te komen.

Proficiat kerel!!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn,lookalike Ali.

wat een ****ing dope foto is dit!

Terug
Naar boven