AndroidHealthClinic

Kuren & Acne

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Juriaan


dus ipc komt die acne pas in de laatste weken en heb je er niet al te lang last van?
Yup, langzaam vermeerderd het, vanaf alles goed inkickt zal de acné ook licht toenemen, ze blijven daarna ook wel een tijdje..en mogelijk blijf je er mee zitten in mindere mate als je veel aanleg had.

Idd vooral met androgene middelen krijg je het. Test zet gedeeltelijk om in DHT, wat sterk bindt aan receptoren aan de huid.

Proviron,winny ed zijn zoiezo erg androgeen dus dat is ideaal om acne van te krijgen.

Maar idd ook een goede tip: veel water drinken, zuiver eten en dan veel onder de zonnebank, en speciale douchegel kan al veel helpen.
 
Ow oke, ja ik heb een goede aanleg voor acne. dus als je uit je kuur komt kan het best nog een jaar blijven aanzetten?
 
jaar is wel erg lang, maar wel maanden..
 
Ooow das relaxed, zo lang.... Als het gebeurd ben je lekker, ziet je gezicht eruit als een pizza, dan let ook niemand op die 8kg extra. Acne zou voor mij echt een reden te zijn om a la minuut te stoppen. Dus winny is wat acne betreft een slechte, heb zelf niets gemerkt.... (mzzl gehad ;) )

gr
 
Net een kuurtje afgerond met 500 mg sust, nagenoeg geen extra pukkels, wel een huid die vetter wordt.
Ik denk dat acne vooral optreedt bij hormonale schommelingen (met andere worden grote schommelingen in test levels) en anders dan veel mensen menen vind ik dat bij sust de levels redelijk constant blijven als je het twee of meer keer per week injecteerd.

Aangezien sust een taperend effect heeft werd bij de test levels langzaam maar zeker opgebouwd(geen d-bol frontload of iets dergelijks)

Volgende week begin ik met nakuren en het schijnt dat chlomid ook veel acne kan veroorzaken.
 
240lbs zei:
Net een kuurtje afgerond met 500 mg sust, nagenoeg geen extra pukkels, wel een huid die vetter wordt.
Ik denk dat acne vooral optreedt bij hormonale schommelingen (met andere worden grote schommelingen in test levels) en anders dan veel mensen menen vind ik dat bij sust de levels redelijk constant blijven als je het twee of meer keer per week injecteerd.

Aangezien sust een taperend effect heeft werd bij de test levels langzaam maar zeker opgebouwd(geen d-bol frontload of iets dergelijks)

Volgende week begin ik met nakuren en het schijnt dat chlomid ook veel acne kan veroorzaken.

komt inderdaad door de schommelingen.
Als je van clomid acne krijgt, gebruik dan nolvadex , ik heb zelf met clomid ook bets veel last van acne/chagrijnigheid enzo en ben net een tijdje klaar met nolva nakuur, heb nergens last van gehad, en me libido is weer zoals het hoort, terwijl het op een nulpunt zat.
 
Idd. de schommelingen zorgen over het algemeen voor acne, tenzij je echt gevoelig bent ervoor. Dan zal je na een week of 3 in je kuur goed last krijgen. Maar meestal is het aan het begin en het einde wat en trekt het weg wanneer je producite weer zelf goed op gang is en je op je eigen motor draait. Veschilt gewoon heel erg per persoon..

Stoppen met je kuur vanwege een paar pukkels?? Dat is het stomste wat ik gehoord heb. Waar anderen zich druk maken om hun hart, cholestrol, prostaat, lever en nieren, maakt Floyd zich druk om een paar puisten die absoluut geen enkele schade aan je gezondheid hebben.. Puur cosmetisch.. Soms kan ik de redenering van mensen niet begrijpen hoor..
 
soulreaver zei:
Idd. de schommelingen zorgen over het algemeen voor acne, tenzij je echt gevoelig bent ervoor. Dan zal je na een week of 3 in je kuur goed last krijgen. Maar meestal is het aan het begin en het einde wat en trekt het weg wanneer je producite weer zelf goed op gang is en je op je eigen motor draait. Veschilt gewoon heel erg per persoon..

Stoppen met je kuur vanwege een paar pukkels?? Dat is het stomste wat ik gehoord heb. Waar anderen zich druk maken om hun hart, cholestrol, prostaat, lever en nieren, maakt Floyd zich druk om een paar puisten die absoluut geen enkele schade aan je gezondheid hebben.. Puur cosmetisch.. Soms kan ik de redenering van mensen niet begrijpen hoor..

Ik weet niet of je zelf last gehad hebt van flinke acne, ik bedoel dan geen acne vulgaris maar gewoon flink wat op en rondom je kop. Ik denk dat degene die zelf in hun jeugd aardug last van acne gehad hebben het begrijpen waarom dit een reden is om te stoppen of niet te kuren. mijn huid is nu aan het herstellen ik heb heb het bijna achter de rug. ik wil niet me huid vernken voor een kilotje of 10 extra.
 
Ernstige acné kan littekenweefsel achterlaten wat zeker niet leuk is. Kan er zelf ook van meespreken en ik begrijp wel een beetje waarom men dit zo erg vindt. Niemand loopt graag rond met zo'n kop.
Maar dat je daar je kuur voor stopt is gewoonweg belachelijk. Als je gaat kuren moet je de gevolgen er maar bijnemen ook. En verder zijn er trucjes voor om zo weinig mogelijk last te hebben.

2 x douchen daags met speciale zeep.
Cremes smeren
Zonnebank of regelmatig in de zon.
Zink
Vitamine A,B,C,D,E
Schoon eten en veel water drinken.

Maar je kuur stoppen voor een tijdelijk iets als acné is sterk overdreven.
 
admin zei:
Ernstige acné kan littekenweefsel achterlaten wat zeker niet leuk is. Kan er zelf ook van meespreken en ik begrijp wel een beetje waarom men dit zo erg vindt. Niemand loopt graag rond met zo'n kop.
Maar dat je daar je kuur voor stopt is gewoonweg belachelijk. Als je gaat kuren moet je de gevolgen er maar bijnemen ook. En verder zijn er trucjes voor om zo weinig mogelijk last te hebben.

2 x douchen daags met speciale zeep.
Cremes smeren
Zonnebank of regelmatig in de zon.
Zink
Vitamine A,B,C,D,E
Schoon eten en veel water drinken.

Maar je kuur stoppen voor een tijdelijk iets als acné is sterk overdreven.

Helemaal mee eens, komt het terug ja oke schijt aan dan maar. Maar straks komt het terug in vorm van acne vulgaris, dat is zeker een reden om te zeggen ik stop.
 
Het probleem van acne is eerder psychosociaal .... een rotte lever zie je niet aan de buitenkant , een kop vol littekens wel.

En aangezien mensen meestal denken langs de lijnen 'out of sight out of mind' wordt acne als erger ervaren dan lever problemen.

Kwestie van je dat realiseren en er mee leren te leven voordat je aan een kuur begint.
 
Shadum zei:
Het probleem van acne is eerder psychosociaal .... een rotte lever zie je niet aan de buitenkant , een kop vol littekens wel.

En aangezien mensen meestal denken langs de lijnen 'out of sight out of mind' wordt acne als erger ervaren dan lever problemen.

Kwestie van je dat realiseren en er mee leren te leven voordat je aan een kuur begint.

100% mee eens!!
 
bizarre is, is dat ik pas last krijg van acne na een kuur.... als ik aan de clomid zit....
 
jweigeman zei:
bizarre is, is dat ik pas last krijg van acne na een kuur.... als ik aan de clomid zit....

Dat kan ook heel goed aan de clomid liggen (acne is een van de mogelijke bijwerkingen van clomid). Tsja gezien wat ik er over gelezen heb zou ik zelf eerder voor Nolvadex kiezen .... maar bij sommige mensen werkt clomid beduidend beter bij het herstellen van de hpta.
 
Idd. 1 van de bijwerkingen van clomid is acne.. je kan er flink door onder komen te zitten, plus dat je toch al fluctuaties in je test. level hebt, 1+1=3 in dit geval dan..
 
Zucht... Lekker kort door de bocht weer, enfin, ik zal het een en ander weer eens moeten toelichten. Tuurlijk maak ik me zorgen om m'n organen, staat buiten kijf, heb volgens mij niet gezegd dat ik daar schijt aan heb.

Jongen die ik ken heeft acne gehad na zijn kuurtje, als je het zo wilt noemen dan, want als hij had gezegd dat hij tijdens nieuwjaarsnacht in Volendam was uitgeweest zou je hem ook geloven. En die littekens raakt hij heel erg moeilijk kwijt, 'een paar puisten' wat jij ervan maakt (eigen initiatief, netjes bro) zullen mij ook niet veel boeien. Maar als je een nieuwe bijnaam krijgt aangemeten 'Scarface', dan zit er iets goed fout, en dan ben ik maar de 'ijdele flikker', liever een normaal gezicht en een paar kilo spier minder dan zo door het leven te moeten gaan.

En btw; psychische problemen vloeien heel vaak uit dit soort dingen, extreme acne, brandwonden e.d. Vlak dat niet uit vriend.

Dus ondanks dat ik 'de domste opmerking heb gemaakt tot nu toe' hoop ik dat je mijn redenering nu wel snapt, maakt ook niets uit, soms moet je dingen eerst voorkauwen willen ze gesnapt worden. Snap wel wat je bedoelt, dat wel... Maar zo dom vind ik het nog niet wat ik zeg, en btw, het is mijn mening over mijn lichaam...Dus hoe kan zoiets nu dom zijn!?

laterz bro! :D
 
Floyd zei:
Zucht... Lekker kort door de bocht weer, enfin, ik zal het een en ander weer eens moeten toelichten. Tuurlijk maak ik me zorgen om m'n organen, staat buiten kijf, heb volgens mij niet gezegd dat ik daar schijt aan heb.

Jongen die ik ken heeft acne gehad na zijn kuurtje, als je het zo wilt noemen dan, want als hij had gezegd dat hij tijdens nieuwjaarsnacht in Volendam was uitgeweest zou je hem ook geloven. En die littekens raakt hij heel erg moeilijk kwijt, 'een paar puisten' wat jij ervan maakt (eigen initiatief, netjes bro) zullen mij ook niet veel boeien. Maar als je een nieuwe bijnaam krijgt aangemeten 'Scarface', dan zit er iets goed fout, en dan ben ik maar de 'ijdele flikker', liever een normaal gezicht en een paar kilo spier minder dan zo door het leven te moeten gaan.

En btw; psychische problemen vloeien heel vaak uit dit soort dingen, extreme acne, brandwonden e.d. Vlak dat niet uit vriend.

Dus ondanks dat ik 'de domste opmerking heb gemaakt tot nu toe' hoop ik dat je mijn redenering nu wel snapt, maakt ook niets uit, soms moet je dingen eerst voorkauwen willen ze gesnapt worden. Snap wel wat je bedoelt, dat wel... Maar zo dom vind ik het nog niet wat ik zeg, en btw, het is mijn mening over mijn lichaam...Dus hoe kan zoiets nu dom zijn!?

laterz bro! :D

Okee. Kijk mocht jij dusdanig verminkt raken dat je er echt uitziet als iemand met brandwonden, dan kan ik het snappen. Maar aangezien 99% meestal wat acne op schouders, rug benen en gezicht krijgt. Vaak een wat verergerde vorm van de puberteit. Tenminste, het zijn van die mooie rode kraters, die meestal op je schouders zitten, het gezicht valt vaak nog mee hoe groot ze zijn. Voor die 99% vind ik het pure onzin een kuur te staken vanwege wat cosmetische problemen. Behoor je tot die 1% dan kan ik erin komen, maar hoe groot is die kans? En zelfs dan nog is het enkel cosmetisch, je zal er niet eerder door doodgaan, je gezondheid heeft geen schade opgelopen, enz. Het is hedendaags vaak zo dat mensen kaal worden en wat puisten erger vinden dat rotte levers, naar de klote zijnde nieren, torenhoge bloeddruk, vergrote prostaat, enz.

daar wil ik alleen op doelen. jouw reactie is "Acne zou voor mij echt een reden te zijn om a la minuut te stoppen". Daar concludeer ik toch uit zoals je het zegt. Ik hoor je niets zeggen over bonken littekens in je gezicht, enz.
 
Kijk een paar puisten, die neem ik wel voor lief, maar als ik zo in de sportschool bij ons kijk, is 1% een lage schatting. Bijvoorbeeld voor de zomer, lekker op vakantie, shirt uit en hoppa.... slagveld op rug en schouders, zal meer bekijks trekken dan die goed gevormde traps.

Dat je organen niet beter worden van dope dat is een gegeven feit. Maar voor mij is dat cosmetische gedeelte toch wel een bigger deal dan voor anderen. Kijk, a la minute stoppe is natuurlijk overdreven, zou eerst zonnebanken en desnoods wat zalfjes hier en daar, maar mocht dat niet werken, en het gaat niet weg. Dan ga ik toch wel denken of ik wil kuren of het rustig aan ga doen, en dus stop.

En btw, als je gaat zeuren over een ****ed up prostaat, lever whatever, en je hebt gekuurd? Das risico van het vak, had je die zooi nooit moeten aanraken, want dat je organen er nooit beter van worden staat vast lijkt me. Als je meteen vette complicaties hieraan zou krijgen, oke dan stop je meteen a la minute (en dan ook wel meteen he ;) )

Rustig aan bro.
 
ben het eens met Floyd.
Er zijn pubertjes die aan zelfmoord denken het zelfs uitvoeren vanwege acne. Tuurlijk zal je steviger in je schoenen staan naarmate je ouder wordt, maar in een maatschappij waar uiterlijk een grote rol speelt. In een sport waar uiterlijk eveneens een grote rol speelt (op de 1 of andere manier zijn we namelijk toch net ietsje extra ijdel anders zouden we onszelf niet zo afbeulen) dan zou ik het ook niet waard vinden om te kuren als dat zou betekenen dat ik niet meer zonder shirt over het strand kan omdat ik blijvend littekens heb.
Je kan natuurlijk een peeling laten doen etc etc. maar dan nog............

Lever...........tja das idd k*t maar dat kan je voorkomen met van alles en nog wat of in ieder geval sterk beperken.

Haar...........das ook erg k*t, maar in beginsel is dat afhankelijk van hoe je haar is en de genetische aanleg. (word je kaal tijdens je kuur, of dunner, of heb je gewoonweg wat haaruitval, dan kan je er donder op zeggen dat je later kaal gaat worden)

Gyno dat valt te voorkomen

Acne kan je ook erg goed beperken maar als het in die mate naar voren komt als Floyd stelt, dan zou ik er idd nog maar eens over nadenken en moet ik zeggen dat ik absoluut Floyd's standpunt niet als minor thing beschouw !!
 
Back
Naar boven