XXL Nutrition

kuren bij een lage testo

Bezoekers in dit topic

bouvier

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 okt 2005
Berichten
245
Waardering
1
Als je van je vorige kuur nog niet hersteld bent en je begint toch aan je volgende kuur (ongeduldig dus zoals velen) heeft dit dan gevolgen. Zal het herstel dan later nog langer duren?
 
Heb ik me ook wel eens afgevraagd..

Maar aan de andere kant...denk ik dat alle andere waardes dan ook nog niet hersteld zullen zijn.

Dus beter natuurlijk de normale off periode hanteren.

Maargoed..je vraag is alleen op je testo gericht en daar ben ik ook wel benieuwd naar.
 
Krijg je dan niet gewoon wat bloedwaardeschommelingen?
Axis gaat weer plat maarja daar merk je niks van.
Lijkt me sterk dat het herstel later erger zal zijn. Hangt af van hoe lang je ON geweest bent, niet dat je hebt gekuurd, even bent gestopt en dan weer begonnen.
 
Laatst bewerkt:
waar praten we over? 6 maand on 1 maand off lijkt me niet verstandig..

3 maand on 2 maand off en een nieuwe kuur willen starten,tja, erg snel maar daar herstel je wel van lijkt mij.
 
Hoe langer je kuurt, hoe langer je herstel duurt, dit is ook erg afhankelijk van de gebruikte middelen. Bv deca/tren drukt erg hard op de axis
 
Gaat het nou om kuren bij een LAGE testowaarde of wil je gewoon weer een kuur doen zonder je off periode af te wachten???
 
Zie je toch in zijn post. Hij is nog niet hersteld en wil weer kuren.

Ik zou zeggen dat het eraan ligt hoeveel eerdere kuren je gedaan hebt en hoe goed je herstel is geweest na die kuren. Als je pas 1 kuur hebt gedaan kan het niet zoveel kwaad, maar als je axis de afgelopen 5 jaar bijvoorbeeld opgeteld 2 jaar plat heeft gelegen, dan zou ik het niet riskeren.
Als je een oral kuurtje doet van een paar weken moet kunnen. Neem sowieso gewoon wat HCG tijdens je kuur voor beter herstel.
 
Tja hoeveel kuren heb ik al gehad na 12 jaartjes, genoeg denk ik. Ik heb het bij de laatste kuur ook niet goed aangepakt door omstandigheden, geen nakuur en even gestopt met trainen, dus vele kilos kwijt (ectomorf) en libido op een laag peil. En zoals jullie het wel kennen wil je toch weer gaan kuren zodat je klere weer passen.
 
Man wacht gwn je tijd of tot je weer zo geil stond net als voor je 1e kuur:D hehe
 
Back
Naar boven