XXL Nutrition

Kuren en Blowen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikolaxl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
17%
Hallo,

Ik had een vraagje over het kuren en het roken van wiet. Ik doe zelf niet aan beiden maar wou graag weten voor een school onderzoek of het erg schadelijk zou zijn als je tijdens je kuur een keer in de zoveel tijd gaat blowen? En als je al aan het kuren is het niet verstandig om te gaan drinken, is er iets anders wat je zou kunnen gaan gebruiken kwa drank en drugs e.d?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Uhuuh...

G3WooN KlApp3n DiE JonkO's

LeuK zon Breezer TopiC

Softdrugs moet kunnen zonder veel effect op je progressie lijkt me.

Maar als je gaat kuren moet je wel prioriteiten stellen vind ik, het is wel je lichaam waar je mee om klooit als je begrijpt wat ik bedoel..

• Topic Starter Topic Starter
Softdrugs moet kunnen zonder veel effect op je progressie lijkt me.

Maar als je gaat kuren moet je wel prioriteiten stellen vind ik, het is wel je lichaam waar je mee om klooit als je begrijpt wat ik bedoel..

Ja dat snap ik , maar als je een keer doet kan toch niet veel kwaad?

Als iemand zo nodig moet blowen en drinken moet hij niet kuren.

lol blowen en kuren....net zo iets als kuren en niet normaal eten. ik wil zo graag maar kan niet

welk schoolonderzoek interesseert zich in godsnaam in ofwel kuren ofwel blowen en al zeker in de combi van de 2 ???!??

Ja dat snap ik , maar als je een keer doet kan toch niet veel kwaad?

Je bent alsnog benieuwd naar het advies van een 18 jarige??? Sommige aas zorgt voor een hoger cholesterol. Roken ook. Dat is dan dubbelop, niet doen dus.
Vraag beantwoord, dicht.

Edit...nu is het opeens voor een schoolonderzoek, yeah right.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven