Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar inderdaad een man in kuur is vaak wel iets liever....

Vind wel dat als je kuurt je rekening met je vrouwtje moet houden, en niet andersom.
2 dennis... als een man agressief zou worden tegenover mij omdat die kuurt dan ligt die er toch zo uit bij mij. overigens nog nooit meegemaakt.
Vind wel dat als je kuurt je rekening met je vrouwtje moet houden, en niet andersom.
mannen die agressief worden door hormonen jegens hun vrouw zijn sowieso gay...dan mag je niet eens kuren...bepaalde vorm van agressie (bv in de gym) zijn overigens wel toegelaten

is een arm van 45cm dan echt zo groot? voor de gemiddelde man?
Tijdens een kuur ben ik veel geiler en kan net als 'vroeger' geen halve dag zonder. Andere vrouwen lijken ook te ruiken dat ik zo geil als boter ben en heb wat vaker dames om me heen staan met werken en stappen. Daar is ze niet blij mee, zeker niet omdat ikde aandacht ook heel erg leuk vind!!
k wil gewoon zeggen dat de meeste vrouwen wel gauw bijdraaien als ze je tijdens of na een kuurtje naakt zien,.

Hehe, ja Lange ik weet het. Ik had er eigenlij kal 5 jaar terug aan moeten zitten. Maar de dag dat het gebeurd komt dichterbij.
Geen baby's meer te maken. Verbouwingen thuis zijn klaar.
Nu ff de onderrug genezen en dan week 32 kan ik beginnen![]()
Mits geen blessure begin ik dna echt![]()

lucky basterds...
ik heb de keuze gekregen of zij of AS, maar geen van beide

Same here, maar dat komt vaak door onwetendheid/gebrek aan kennis. Het is aan jou haar goed te informeren..ik heb de keuze gekregen of zij of AS, maar geen van beide