AndroidHealthClinic

Kuren en je relatie

ebony geniet ervan als dennis on is...beter kan ze t niet hebben dan ;)

trouwens marky hier? zucht...moet irl je echt eens een lesje leren :P

Vind wel dat als je kuurt je rekening met je vrouwtje moet houden, en niet andersom.

Ik heb nooit problemen gehad met een vriend die kuurde. Heb ook nooit veel gedragsverandering gemerkt eerlijk gezegd.

Maar inderdaad een man in kuur is vaak wel iets liever... Maar kan nu niet zeggen dat ik er anders mee omga als dat diegene niet kuurt.

Vind wel dat als je kuurt je rekening met je vrouwtje moet houden, en niet andersom.

Absoluut. Men mag al blij zijn dat het vrouwtje kan omgaan met die dingen.
Thuis krijgen ze net dat ietsje meer aandacht dan anders...quality time ook wat opboosten.

Nou ik was ook als de dood dat mijn gedrag zou veranderen en dat mijn vriendin gek zou worden omdat ik nog meer zin zou hebben. Ze was er geen voorstander van en zei dat ze er niks van wilde merken en dat ik het dan zelf maar moest weten.
Gelukkig maakt het bij mij echt geen zak uit. Het enige wat veranderd is het getal op de weegschaal.

2 dennis... als een man agressief zou worden tegenover mij omdat die kuurt dan ligt die er toch zo uit bij mij. overigens nog nooit meegemaakt.

2 dennis... als een man agressief zou worden tegenover mij omdat die kuurt dan ligt die er toch zo uit bij mij. overigens nog nooit meegemaakt.

En terecht, maar dit heb je als man denk ik toch zelf in de hand. Je bent wel erg triest als je je agressie gaat uiten tegen je vrouw ook al komt het door de AAS.

mannen die agressief worden door hormonen jegens hun vrouw zijn sowieso gay...dan mag je niet eens kuren...bepaalde vorm van agressie (bv in de gym) zijn overigens wel toegelaten

Alsof dat naturel niet te halen is :D

tuurlijk is dat naturel ook wel te halen, maar dat doet hier niet terzake, ik wil gewoon zeggen dat de meeste vrouwen wel gauw bijdraaien als ze je tijdens of na een kuurtje naakt zien, al zijn ze nog zo tegen kuren of wat dan ook...

Tijdens een kuur ben ik veel geiler en kan net als 'vroeger' geen halve dag zonder. Andere vrouwen lijken ook te ruiken dat ik zo geil als boter ben en heb wat vaker dames om me heen staan met werken en stappen. Daar is ze niet blij mee, zeker niet omdat ikde aandacht ook heel erg leuk vind!!

wel, daar vind ik dat dennie een groot punt heeft !!
ik heb die indruk ook, dat de dames dat lijken te voelen of te zien dat je testosteronspiegel zeer hoog staat, en dat je dus echt geil loopt !!!

nog iemand ervaring hiermee ?

Hehe, ja Lange ik weet het. Ik had er eigenlij kal 5 jaar terug aan moeten zitten. Maar de dag dat het gebeurd komt dichterbij.
Geen baby's meer te maken. Verbouwingen thuis zijn klaar.
Nu ff de onderrug genezen en dan week 32 kan ik beginnen:D
Mits geen blessure begin ik dna echt;)

Wedden dat je dan weer een blessure hebt?
T'is altijd wel wat met jouw bolle, continu dezelfde k*tsmoesjes ;)
Kijk nou eens naar de reacties van diverse leden :eek:

:rolleyes:

We maken een deal:

Ik wil er nix meer over horebn of lezen op dit hele kloteboard, tenzij het gebeurt is, dan mag je er een topic over openen.

hebben wij een Deal?
:roflol:

lucky basterds...

ik heb de keuze gekregen of zij of AS, maar geen van beide

Terug
Naar boven