AndroidHealthClinic

Kuren en je relatie

Same here, maar dat komt vaak door onwetendheid/gebrek aan kennis. Het is aan jou haar goed te informeren..

Lopen we vanzelf weer tegen het stigma op wat er op anabolen rust. Vaak zijn de vooroordelen en negatieve kanten zo overduidlijk belicht dat alles wat jij zegt toch onwaarheid is.

Ik snap niet dat mensen dit kunnen verzwijgen. Ze komen er toch ooit achter. En dan?

Optie 1 Dan heb je even ruzie, dan zegt de man dat die het nooit meer doet en daarna goedmaakcoïtus :D vervolgens begint het weer van voor af aan.

Optie 2
Is de vrouw boos dat die het verzwijgd, maar vind gebruik niet erg, klein beetje ruzie vanwege het verzwijgen en daarna goedmaakcoïtus.

:D

Je hebt iets met goedmaakcoïtus Purple, duidelijk :D

Optie 3 - Zoveel van jou houden en een 3de vrouw erbij regelen, om jou in je lusten te voorzien.

Optie 1 Dan heb je even ruzie, dan zegt de man dat die het nooit meer doet en daarna goedmaakcoïtus :D vervolgens begint het weer van voor af aan.

Optie 2
Is de vrouw boos dat die het verzwijgd, maar vind gebruik niet erg, klein beetje ruzie vanwege het verzwijgen en daarna goedmaakcoïtus.

:D

dus als ik het goed begrijp:

van AAS krijg je goedmaakcoïtus ?

nee alleen van de ruzie die eruit voorkomt... of over gebruik of over het liegen...

die optie 3 denk ik niet dat die er dan inzit hoor mike

goedmaakcoïtus :D

Als ik de 100kg bij een laag bf haal, knal ik er ook een kuur in. Ik denk trouwens dat het niet zoveel kwaad kan voor het vrouwtje hoor. Zou het gewoon eerlijk vertellen, ook als ze nu reeds vraagt of ik het nog van plan ben. Problemen mee, moet ze zelf weten.

Mijn vrouwtje is tegen, maar ze vind die eiwitten enzo al onzin :)
Laat ze nou net 3 maandjes naar afrika zijn ;):rolleyes:

Mijn vrouwtje is erop tegen, maar mijn vriendinnen hebben er totaal geen probleem mee.

Mijn vrouw vind het prima. Ze ziet me het liever niet doen maar snapt gelukkig wel de noodzaak voor wedstrijden.

ach..kleinigheidje blijf je houden

Alleen al voor het feit dat ze je op zo'n manier voor het blok zet moet je haar dumpen kerel. :)

Tsjah bij haar ligt het nu eenmaal een stukje anders vanwege haar werk etc.

Tis niet anders, ben ook nog jong dus train voorlopig naturel gewoon door

Kijk stél het zou uitraken........:D

Je hoeft t toch niet perse te vertellen in jouw geval Qiniz :dunno:

:rolleyes:

en dan is het EXIT, ik vind trainen super en zou het dolgraag ooit willen doen, maar het is het gewoonweg niet waard om je relatie ervoor op het spel te zetten.

World Population

6,7 miljard mensen. Laten we zeggen dat daar toch wel veel 3,3 miljard vrouw van zijn. Dat min jouw toekomstige ex = 3.999.999.999 vrouwen die overblijven.

Daar zullen er vast wel een paar tussenzitten die het niet erg vinden dat je kuurt. Problem solved. :thumbup:

World Population

6,7 miljard mensen. Laten we zeggen dat daar toch wel veel 3,3 miljard vrouw van zijn. Dat min jouw toekomstige ex = 3.999.999.999 vrouwen die overblijven.

Daar zullen er vast wel een paar tussenzitten die het niet erg vinden dat je kuurt. Problem solved. :thumbup:

als jij AS voor je vrouwtje kiest, is dat jou keus.

ik denk daar iets anders over.

ieder zijn eigen keuze ;)

zeg nooit nooit

Terug
Naar boven