Juriaan
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Weten jullie of dit samen gaat? Ik ben vandaag bij mijn huisarts geweest. Me nieuwe huisarts wel te verstaan. Super aardig wijffie. Ze schreef me zonder problemen accutane voor terwijl mijn acne vrij weinig is. Ik gaf haar aan dat ik anabolen gebruikt heb en dit weer wil doen. Ze zij dat ze wilt dat ik tijdens mijn accutane gebruik regelmatig terugkom voor bloedtesten en ook meteen mijn bloedwaarden voor de anabolica mee laat nemen.
Ik moet sowiezo een bloedtest doen voor mn schildkierhormonen. Nu stond wel in haar grote medische handboek dat je roaccutane niet icm met progestenon pillen kan gebruiken. Nu weet ik dat trenbolone dmv progestenon werkt maar kan je dit dan wel combineren of juist niet?
Iemand hier ervaring mee? Verder stonden er geen middelen waar je roaccutane niet mee kan nemen.
Bedankt
Ik moet sowiezo een bloedtest doen voor mn schildkierhormonen. Nu stond wel in haar grote medische handboek dat je roaccutane niet icm met progestenon pillen kan gebruiken. Nu weet ik dat trenbolone dmv progestenon werkt maar kan je dit dan wel combineren of juist niet?
Iemand hier ervaring mee? Verder stonden er geen middelen waar je roaccutane niet mee kan nemen.
Bedankt