kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Vraag me eerlijk gezegd wel af of het niet een erg groot risico is om het samen te doen. Indien met mate zou het geen probleem zijn denk ik maar waar ik zelf mee zit.
Nu ik tren neem is lichaamstemperatuur snel erg hoog en bloeddruk nog niet gemeten maar is ook wat verhoogd, xtc verhoogt dit beide nog meer en evt warme temperatuur buiten en dunno hoe je doet dansen maar zeg hakken zorgt ook dat dit allemaal wat word verhoogd.
Not sure of ik nu onzin lul maar lijkt me een risico dat je liever niet neemt en het beter bij alcohol kunt houden mocht je dan toch iets willen nemen. Maar goed kan dat ik er langs lul en het niet klopt
Nu ik tren neem is lichaamstemperatuur snel erg hoog en bloeddruk nog niet gemeten maar is ook wat verhoogd, xtc verhoogt dit beide nog meer en evt warme temperatuur buiten en dunno hoe je doet dansen maar zeg hakken zorgt ook dat dit allemaal wat word verhoogd.
Not sure of ik nu onzin lul maar lijkt me een risico dat je liever niet neemt en het beter bij alcohol kunt houden mocht je dan toch iets willen nemen. Maar goed kan dat ik er langs lul en het niet klopt

Is ook alweer 8 maanden geleden inmiddels.
Als ik speed neem dan reserveer ik daar een heel weekend voor. Waar ik zelf vooral last van heb zijn juist de dagen erna. Ik heb dan gelijk een week lang geen zin om te trainen, en op m'n eten te letten. Alleen om die reden heb ik het nu al lang niet gedaan