Fitness Seller

kuren in het leger

Kuren in het leger. :roflol:

Je krijgt er amper te vreten. Echt niet dat je elke 2 uur een royale hoeveelheid eiwit binnenkrijgt en met een bord aardappelen of pasta kan gaan zitten.

Bovendien staan mobiliteit en uithoudingsvermogen bij defensie centraal.

Ben ik helemaal met je eens.

Ik heb Amerikaanse mariniers gezien in Koeweit en die zaten bijna allemaal aan de AAS. De Slovenen trouwens ook en de Nederlanders waren allemaal kleine maar stevige mannekes :D

Toch is die uitstraling van zo`n grote beer in militair uniform ook wel bruut!

lkkr w8e totdat je paraat bent!as jij ergens in het bos zit met je noodrantsoen dan is je calorie inname wel hoog, maar eiwit niet echt met die sponzige crackertjes met smeerworst en kauwgum en weet ik wat nog meer!denk dat als je al lkkr gaind dat je dan zo weer kwijt bent maar heey....
it's youre choice!

chocola, pate, jam, mentos :p

Je moet die Amerikaans eens eten, die MRE`s.
Da`s echt goeie shit en wel 20 verschillende!

• Topic Starter Topic Starter
nja ik heb de bootschap goed gekregen na zelf ook egt goed te hebben nagedacht heb ik tog maar besloten om er ten minste mee te w8en tot mijn parate periode

iig geval erg bedankt voor de input

rotator zei:
wanneer was dat,toen jij er zat?20 jaar terug
inderdaad iets meer dan 20 jaar geleden, maar ik heb van 1998 tot 2004 redelijk intensief aan skydiven gedaan en kende daar nog veel gasten die bij de para's zaten. ook veel jonge gasten.

inderdaad iets meer dan 20 jaar geleden, maar ik heb van 1998 tot 2004 redelijk intensief aan skydiven gedaan en kende daar nog veel gasten die bij de para's zaten. ook veel jonge gasten.

ok,maar nu gebruiken daar toch veel van die mannen anabolen hoor,ik weet het uit vertrouwelijke bron ;)

Er word defensiebreed gekuurd.. Van soldaat tot kapitein, maakt geen moer uit allemaal!

Terug
Naar boven